Carpeta ciutadana - Sede electronica
Carpeta ciutadana
Si el que desitja és conéixer tota la informació generada en les seues relacions, per mitjans electrònics, amb l'Administració autonòmica haurà d'accedir a la Carpeta Ciutadana des d'https://www.tramita.gva.es/cdc (pot trobar l'enllaç en www.gva.es - Carpeta Ciutadana).
És important que prèviament confirme que complix els requisits necessaris (pot trobar ajuda en el punt Requisits d'accés a l'àrea personal). A través d'esta zona tindrà accés a:
- Totes les notificacions telemàtiques rebudes.
- Els justificants de registre generats en els inicis de tots els tràmits autenticats realitzats telemàticament, és a dir, els que requerixen cl@ve permanent o certificat. (Esta informació es mostrarà en un termini d'entre uns minuts i 24 hores).
IMPORTANT: els tràmits que no requerixen autenticació no queden registrats en la Carpeta Ciutadana. Si té algun incident o consulta relacionat amb este tipus de tràmits, ha de posar-se en contacte directament amb els responsables funcionals del tràmit.
Per a contactar amb els responsables funcionals del tràmit ha de seguir els següents passos:
- Accedisca a la pàgina del tràmit.
- En el menú que apareix en la part esquerra assegure's que està seleccionat l'apartat Informació bàsica.
- Al final d'esta pàgina trobarà l'apartat Dubtes del tràmit on apareixerà una d'estes tres possibilitats per a realitzar la seua consulta:
- Una adreça de correu electrònic per a dubtes funcionals.
- Un enllaç que obri el client de correu amb l'adreça de correu per a dubtes funcionals ja inserida.
- Un formulari que podrà emplenar perquè resolguen la seua consulta.
- Recuperar els fitxers presentats en el moment de realitzar el registre (per a aquells apunts registrals realitzats en el registre centralitzat, si han sigut realitzats en un altre registre no podrà descarregar-los).
- La relació dels tràmits autenticats pendents de finalitzar.
- La informació relativa a les autoritzacions de representació sol·licitades.
- La informació sobre l'estat dels expedients actius. L'informem que és possible que no li apareguen tots els expedients oberts amb la Generalitat Valenciana en estos moments, però progressivament s'aniran incorporant a la Carpeta Ciutadana.
Ha de tindre en compte que la Carpeta Ciutadana de la Generalitat Valenciana no emmagatzema, modifica ni tradueix el nom i cognoms de les persones que hi accedeixen, sinó que es limita a mostrar la informació associada a la identificació realitzada, la qual es pot dur a terme a través dels següents sistemes:
-
Cl@ve pin / Cl@ve permanent, si en accedir d'alguna d'aquestes formes les dades que li apareixen en la carpeta ciutadana de la GVA no són correctes, haurà de contactar amb el suport del sistema Cl@ve.
-
Certificat digital, en aquest cas, pot comprovar la informació emmagatzemada en el seu certificat en la següent adreça: https://valide.redsara.es/valide/validarcertificado/ejecutar.htm.?lang=cat. Si les dades que apareixen en aqueixa validació no són correctes, haurà d'acudir a l'Autoritat de Certificació que les el va expedir, perquè procedisquen a la seua correcció.
En l'apartat 'Com van els meus assumptes' de la Carpeta Ciutadana, no m'apareixen els expedients
Si no figura la informació relativa als expedients, ha de posar-se en contacte directament amb els responsables funcionals del tràmit.
Per a contactar amb els responsables funcionals del tràmit ha de seguir els següents passos:
- Accedisca a la pàgina del tràmit
- En el menú que apareix en la part esquerra assegure's que està seleccionat l'apartat Ajuda → Preguntes freqüents
- Al principi d'esta pàgina trobarà l'apartat Dubtes sobre el tràmit on apareixerà una d'estes tres possibilitats per a realitzar la seua consulta:
- Una adreça de correu electrònic per a dubtes funcionals.
- Un enllaç que obri el client de correu amb l'adreça de correu per a dubtes funcionals ja inserida.
- Un formulari que podrà emplenar perquè resolguen la seua consulta.