Accés amb clau

La plataforma de tramitació de la Generalitat fa ús de l'accés amb cl@ve. Eixa funcionalitat l'oferix l'Estat, per eixe motiu deu posar-se en contacte amb el suport de cl@ve.

El missatge detallat és pel tipus de registre: "A través d'Internet sense certificat electrònic (Registre Nivell Bàsic)" .

En la pàgina http://clave.gob.es/clave_Home/registro/Como-puedo- registrarme.html li detalla els següent: "Ha de tindre's en compte que el registre a través d'Internet sense certificat electrònic no permetrà accedir a determinats servicis ni utilitzar Cl@ve Firma".

Per tant, els instem que realitzen el Registre Nivell Avançat amb qualsevol de les opcions disponibles:

  • A través d'Internet amb certificat electrònic o DNIe
  • Presencialment en una Oficina de Registre Realitzant açò han de poder realitzar qualsevol tipus de gestió per mitjà del sistema cl@ve.

Per a més informació pot consultar la web http://clave.gob.es/clave_Home/va/Clave-Permanente.html

Nota: L'informem, que per a la seua comoditat, pot donar-se d'alta en cl@ve-permanent en qualsevol oficina PROP de la Generalitat Valenciana.

El error mostrado anteriormente informa que en el momento de darse de alta en el sistema cl@ve, no lo hizo presencialmente o con certificado digital.

Para poder utilizar el acceso con cl@ve, le recomendamos que acceda a la modificación de datos en cl@ve usando su certificado, según las instrucciones publicadas en: https://clave.gob.es/clave_Home/registro/Modificacion-datos.html Dentro de las opciones de modificación, hay una para aumentar el nivel de seguridad (se requiere registro clave fuerte) . En caso de dudas, le recomendamos que contacto con el apoyo específico de cl@ve (teléfono 060).

Una vez solucionado el problema para acceder con cl@ve, le sugerimos que completo el siguiente trámite de simulación para probar el registro con cl@ve. Se trata de un trámite que se utiliza para comprobar la tramitación en la plataforma de la Generalitat e incluye pasos de pago simulado y de firma: http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=13141

Además de poder acceder con cl@ve, tiene que poder firmar con cl@ve firma y para lo cual necesita generar un certificado que será almacenado en la nube.

Polse el botó "Crear Certificat" perquè creu el certificat que necessita el tràmit per a poder continuar i firmar.

Esta situació succeïx perquè és necessari crear un certificat Cl@ve/firma en el núvol perquè puga firmar el tràmit, per la qual cosa necessita polsar en este botó i seguir els passos que li indicarà a continuació. Posteriorment li sol·licitarà que canvie la contrasenya de Cl\@ve, seguisca totes les indicacions per a realitzar el canvi i continue amb el tràmit.

La plataforma de tramitació de la Generalitat fa ús de l'accés amb cl@ve. Aqueixa funcionalitat l'ofereix l'Estat, per aquest motiu ha de posar-se en contacte amb el suport de cl@ve.
Pot consultar la pàgina: FAQs - Permanent Cl@ve - Cl@ve (clave.gob.es)

Apartat: No aconseguisc resoldre el meu problema i necessite ajud

Aquesta situació es deu a un bloqueig automàtic per seguretat a causa de la introducció successiva de contrasenyes errònies, pot accedir a la URL
"Características de la contraseña - Permanent Cl@ve - Cl@ve (clave.gob.es)" a l'apartat "Oblit de Contrasenya" per a procedir al desbloqueig del seu compte.

Davant qualsevol informació addicional, ha de posar-se en contacte amb el suport de cl@ve en el telèfon 060, ja que la plataforma de tramitació de la Generalitat fa ús de l'accés amb cl@ve  que és responsabilitat de l'Estat.".

És un error habitual d'accés amb clau permanent en supòsits en què l'alta s'ha obtingut amb carta d'invitació. El motiu és que el nivell de seguretat és baix i, per tant, no permet realitzar tràmits.

Aquesta situació es produeix en el procés d'alta en el Registre de Cl@ve permanent, si l'alta s'ha realitzat amb carta d'invitació (ha obtingut un nivell de seguretat baix i, per tant, no pot realitzar tràmits GVA, ja que és necessari un nivell superior de registre al que s'obté mitjançant carta d'invitació).

Pot obtindre més informació en la següent URL https://clave.gob.es/clave_home/clave-permanente/como_funciona.html

Per a resoldre el cas que ens indica, ha d'acudir presencialment a les oficines de registre de Cl@ve o contacte amb el suport específic de Cl@ve (telèfon 060).

No obstant això, l'informem que també pot utilitzar el certificat digital o DNI electrònic per a realitzar el tràmit, si en disposa. Pot trobar informació sobre aquest tema en l'adreça https://sede.gva.es/es/preguntes-frequents. Concretament, els passos indicats en l'apartat Accés amb certificat: Què és un certificat digital o electrònic? On l'aconseguisc?