Per a començar - Sede electronica
Per a començar
En principi, la Seu Electrònica ofereix informació sobre procediments i serveis. Tant per a poder descarregar documents i sol·licituds (ja estiguen per emplenar o emplenades), com per a realitzar una tramitació telemàtica.
Els requisits per a obtindre informació sobre procediments i serveis són:
- Accés a Internet
-
Sistemes Operatius:
- Windows 7 o superior 32/64 bits.
- macOS 10.14 o superiors
- Linux i Lliurex 15 (v.15.05.0.343 o superior). Qualsevol versió amb suport a navegadors web, només amb certificat centralitzat (Cl@ve)
-
Navegadors web:
- Google Chrome 46 o superior.
- Microsoft Internet Explorer v9 o superior.
- Microsoft Edge v20.
- Mozilla Firefox 41.0.1 o superior
- Safari 9.0 o superior.
- Sofware lector de documents PDF estàndard, per a visualitzar la documentació associada
Els requisits per a poder iniciar una tramitació telemàtica, requereixen identificació:
- Per a identificar-se, és obligatori disposar d'un certificat electrònic reconegut.
- Alguns procediments per a poder finalitzar, requereixen realitzar una firma electrònica.
No obstant això, es recomana consultar el manual corresponent a la mena de signatura a utilitzar per a una correcta configuració de l'entorn de treball.
Abans de començar a realitzar qualsevol tramitació telemàtica, es pot fer una simulació mitjançant: Simulació d'un tràmit.
Informació Adicional
Abans de començar una tramitació telemàtica amb certificat, es recomana comprovar també els requisits necessaris per a obtindre informació sobre procediments i serveis.
Per a la compatibilitat amb dispositius mòbils és necessària la instal·lació del Client @Signatura mòbil, disponible de manera gratuïta des de Google Play o App Store d'Apple.