Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments del Consorci del Consell de l'Horta de València.

Codi SIA: 2405240
Codi GUC: 21500
Organisme: CONSORCI DEL CONSELL DE L'HORTA DE VALÈNCIA
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

En la relació administració/ciutadania, cal que l'interessat s'adrece als òrgans administratius: - en la iniciació d'un procediment - en la instrucció d'aquest: esmena d'errors, presentació de proves, documentació annexa, al·legacions, etc. - en la renúncia de drets, en el desistiment de sol·licitud - en la fase d'execució del procediment - en la interposició de recursos Els interessats poden utilitzar aquest tràmit TELEMÀTIC per a presentar sol·licituds sempre que el Consell de l'Horta no haja habilitat un procediment electrònic específic per al procediment de què es tracte. Si hi ha un procediment específic de presentació telemàtica, s'ha d'utilitzar necessàriament aquesta via per a relacionar-se amb l'Administració.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Persones físiques i jurídiques, titulars de drets o interessos legítims individuals o col·lectius, amb capacitat d'obrar davant de les administracions públiques, d'acord amb el que estableix la llei.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Decret 191/2014, de 14 de novembre, del Consell, pel qual es regula l'atenció a la ciutadania, el registre d'entrada i eixida d'escrits i l'ordenació de les oficines de registre en l'Administració de la Generalitat (DOCV núm. 7406, de 19/11/2014).
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Formularis documentació

A la sol·licitud general telemàtica han d'adjuntar-se els documents previstos per la normativa que regule el procediment que es tracte, així com aquells que es consideren oportuns o hagen sigut requerits per l'Administració. Quan la presentació es realitze telemàticament a través de la sol·licitud general perquè no hi ha un tràmit electrònic específic per al procediment que es tracte, s'han d'adjuntar els models normalitzats de sol·licitud que haja previst la normativa reguladora del procediment.

Presentació

Presentació

Telemàtica
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l';article 14 de la Llei 39/2015, d';1 d';octubre, del procediment administratiu comú, així els sol·licitants que, tot i que no estan obligades a fer-ho, opten per aquesta via, han de presentar les sol·licituds telemàticament per mitjà de la seu electrònica de la Generalitat en l';URL següent: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=21500. Per a accedir de forma telemàtica, el sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d';entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), els dos emesos per l';Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana, i es pot utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat; entre aquests, el certificat emés per l';Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (https://sede.gva.es/va/sede_certificados). En cas que es vulga tramitar un procediment electrònic en representació d';altres persones físiques o jurídiques, s';ha de procedir a la corresponent inscripció en el Registre de representants (https://www.accv.es/va/ciutadans/registre-de-representants/). La inscripció electrònica en el Registre de representants per part dels representats pot realitzar-se utilitzant un certificat qualificat de ciutadà (si és persona física) o de segell electrònic d';entitat (si és persona jurídica). Quan les persones sol·licitants estiguen obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, però facen la sol·licitud de forma presencial, es requeriran les persones interessades perquè la presenten electrònicament. Els documents que s';annexen al tràmit telemàtic han d';estar signats electrònicament per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent. Els tràmits que es facen en la seu electrònica de la Generalitat que no arriben a registrar-se es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica, per a la qual cosa cal accedir a l';àrea personal de la Generalitat des de l';apartat ";Com va això meu"; >; ";Sol·licituds en creació"; (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va). Per a iniciar el tràmit telemàtic, s';ha de fer clic en la icona superior ";Tramitar amb certificat"; d';aquesta mateixa pàgina. Heu de disposar de certificat electrònic reconegut per l';ACCV o DNI electrònic (vegeu els enllaços de l';apartat ";Informació complementària";). Des de l';assistent de tramitació electrònica, s';han de realitzar els passos següents: 1. - Completar el formulari de dades generals. - El camp ";Servei territorial"; és obligatori. Cal indicar un dels valors possibles (serveis centrals, Alacant, Castelló i València). - El camp ";Matèria"; és opcional i s';hi ha d';indicar la temàtica de la sol·licitud perquè puga ser identificada i redirigida correctament. - El camp ";Exposició"; és opcional i s';hi ha d';indicar de manera resumida l';objecte del tràmit. 2. - Seleccionar la instància que s';ha d';omplir (sol·licitud) i fer clic en ";Enviar";. 3. - Documentar la tramitació, per a la qual cosa cal tindre present el següent: Des d';altres ";documents";, es poden annexar la resta de documents exigits pel procediment o que es consideren oportuns. Quan el procediment exigisca el pagament d';una taxa, s';ha d';annexar també el justificant de pagament en aquest moment. 4. - En l';apartat ";Pagar";, no s';ha de fer cap actuació (en cas que el procediment comporte el pagament d';una taxa, el document justificatiu s';ha d';haver annexat en el pas anterior). 5. - Registrar la sol·licitud.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa