Procediment de Responsabilitat Patrimonial en l'àmbit competencial de la Conselleria de Sanitat de quantia superior a 30.000 euros - APORTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ, AL·LEGACIONS I RECURS DE REPOSICIÓ.

Codi SIA: 2414930
Codi GUC: 21542
Organisme: Conselleria de Sanitat
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Este tràmit té com a objecte possibilitar l'aportació per via telemàtica de documentació a un expedient de Responsabilitat Patrimonial, de quantia superior a 30.000 euros, ja obert en la Conselleria de Sanitat, permetent a la ciutadania relacionar-se electrònicament amb la Generalitat Valenciana per a accedir als servicis públics i a la tramitació dels procediments administratius en matèria de Responsabilitat Patrimonial. En concret, este tràmit permet: A) Aportar per via telemàtica la documentació que MITJANÇANT UN REQUERIMENT (d'esmena, de formulació d'al·legacions o d'un altre tipus) li haja sigut sol·licitada per l'òrgan competent. B) Aportar de manera telemàtica A INSTÀNCIES DE LA PERSONA INTERESSADA documentació a un expedient de les característiques descrites. Això inclou també la possibilitat de formular al·legacions, si escau. C) Interposició per via telemàtica del Recurs potestatiu de Reposició davant la Conselleria de Sanitat contra les resolucions dictades en estos expedients.

Requisits

Requisits

Per a poder aportar documentació mitjançant este tràmit telemàtic s'han de complir els següents requisits: 1.- En primer lloc s'ha d'estar en un d'estos tres supòsits: a) Haver rebut un REQUERIMENT (d'esmena o un altre tipus) de l'òrgan competent, respecte a un expedient administratiu obert (és a dir, no resolt, ni arxivat) b) Existir un expedient obert d'eixes característiques en l'òrgan, al qual la persona interessada vulga VOLUNTÀRIAMENT (és a dir, sense haver sigut requerida per a això) aportar més documentació, o bé presentar la seua renúncia o desistiment, segons siga procedent. c) Haver-se dictat i notificat Resolució de la reclamació de Responsabilitat Patrimonial presentada (en el cas que s'interpose recurs potestatiu de reposició). 2.- La persona interessada (física o jurídica) haurà de disposar d'un sistema de firma electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de firma electrònica expedits per prestadors inclosos en la «Llista de confiança de prestadors de servicis de certificació». Entre estos sistemes s'admeten: - El DNIe (DNI electrònic), els certificats emesos per la FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per la ACCV (Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana). - I el sistema clau-firma de l'Estat únicament per a les persones físiques (per tant, queden excloses les persones jurídiques: empreses, ajuntaments, entitats....). Més informació sobre aquest tema en: https://sede.gva.es/es/sede_certificados Li recomanem que comprove la validesa del certificat en la següent adreça: https://valide.redsara.es/valide/inicio.html Si no supera la validació del certificat, haurà de posar-se en contacte amb l'organisme emissor d'este. 3.- En el cas de presentar un certificat digital de persona física i actuar en representació d'una altra persona (física o jurídica), s'haurà d'inscriure prèviament en el Registre de Representants davant la Generalitat Valenciana per a la realització de tràmits per via telemàtica. La informació relativa a este Registre està disponible: . en http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp . i en http://www.accv.es/ciudadanos/registro-de-representantes/

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Les persones (físiques i jurídiques) que tinguen la condició d'interessades en l'expedient obert de què es tracte, o el/s seu/s representant/s.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Reial decret 203/2021, de 30 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics.
  • Llei 39/ 2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).
  • Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'administració electrònica de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 7425, de 17/12/2014).
  • Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Si s'ha rebut un REQUERIMENT, la documentació haurà d'aportar-se en el termini que l'òrgan competent en responsabilitat patrimonial haja establit en aquest requeriment. b) Si la persona interessada presenta la documentació VOLUNTÀRIAMENT, l'aportació es podrà fer en qualsevol moment del procediment anterior a la resolució d'aquest, mentre no se li haja requerit i l'expedient no estiga arxivat. c) El termini per a la interposició del recurs de reposició és d'un mes, a comptar a partir de l'endemà del dia en què tinga lloc la notificació de la resolució administrativa de la reclamació de responsabilitat patrimonial.

Formularis documentació

1. SOL·LICITUD d'aportació de documentació, SEGONS FORMULARI WEB disponible en el mateix tràmit telemàtic. En aquesta sol·licitud s'ha de fer constar tota la informació necessària que permeta una correcta identificació de l'expedient obert al qual es fa l'aportació, per a la qual cosa cal indicar en el formulari web el tipus d'expedient al qual correspon i el número o referència concrets. 2. A continuació, en el pas DOCUMENTAR del tràmit telemàtic, s'ha d'annexar la DOCUMENTACIÓ que s'aporta a l'expedient de què es tracte, bé a requeriment de l'Administració, bé a instàncies de la persona interessada. Respecte d'aquesta documentació:

Presentació

Presentació

Telemàtica
1. La presentació telemàtica de la sol·licitud i de la documentació requerida s'ha de realitzar MITJANÇANT EL CORRESPONENT TRÀMIT TELEMÀTIC, l'enllaç directe del qual s'acaba d'indicar. Per a això, cal disposar d'un sistema de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació. Entre aquests sistemes, s'admeten: - El DNIe (DNI electrònic), els certificats emesos per l'FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per l'ACCV (Autoritat de Certificació de la C. Valenciana). - I el sistema clave-signatura de l'Estat, únicament per a les persones físiques (per tant, queden excloses les persones jurídiques: empreses, ajuntaments, entitats, etc.). Més informació respecte dels sistemes admesos en la seu electrònica de la Generalitat en: https://sede.gva.es/va/sede_certificados 2. Per a realitzar tràmits per via telemàtica davant de l'Administració de la Generalitat actuant en representació d'una altra persona (física o jurídica), cal inscriure's prèviament en el REGISTRE DE REPRESENTANTS de l'ACCV, o bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D'APODERAMENTS de l'Administració general de l'Estat, la respectiva informació del qual està disponible en l'apartat "Enllaços" d'aquest tràmit. Sense aquesta inscripció prèvia, a més de no quedar acreditada la seua representació, no es rebrà res en la carpeta ciutadana de la persona que presenta. 3. Fent clic en l'enllaç directe indicat en "Com es tramita telemàticament?" o en l'enllaç "TRAMITAR AMB CERTIFICAT" (de color roig a l'inici d'aquest tràmit), accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir el formulari web inicial, annexar la sol·licitud i la documentació omplida i signada digitalment que s'haja d'aportar i fer la presentació telemàtica de tot això, amb la qual cosa obtindreu el corresponent justificant de registre. 4. Respecte dels DOCUMENTS QUE CAL ANNEXAR, si és el cas: - És recomanable que, en primer lloc, els reuniu tots, els ompliu, els signeu i els guardeu electrònicament en el vostre ordinador, de manera que posteriorment pugueu incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic. - IMPORTANT: tots els documents certificats o signats que es presenten telemàticament s'han d'enviar en format PDF i han d'incorporar les SIGNATURES DIGITALS de la/les persona/ones o entitat/s que els subscriguen. - En el tràmit telemàtic, s'indica la grandària màxima permesa dels documents que cal annexar i els formats o les extensions que poden tindre (pdf, doc, odt, xls, ods, zip, etc.). Comproveu-los abans d'annexar els documents.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa