Sol·licitud de tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Subdirecció General de Contractació de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública no contemplats en la Plataforma de Contractes del Sector Públic. - Sede electronica
Sol·licitud de tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Subdirecció General de Contractació de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública no contemplats en la Plataforma de Contractes del Sector Públic.
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud:
OBERT
des de 26-04-2023
Informació bàsica
Sol·licitud
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Tràmit per a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan el procediment específic no estiga previst en l'àmbit de la plataforma de contractes del sector públic.
Observacions
Observacions
Modificació: s'ha canviat la configuració de la tramitació telemàtica del procediment.
Requisits
Requisits
En cas de persones jurídiques, han d'estar inscrites obligatòriament en el Registre de representants. Aquest registre possibilita la representació de persones jurídiques en els procediments administratius de caràcter electrònic.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Persones físiques o jurídiques, licitadors, adjudicataris, subcontractistes.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).
- Decret 191/2014, de 14 de novembre, del Consell, pel qual es regula l'atenció a la ciutadania, el registre d'entrada i eixida d'escrits i l'ordenació de les oficines de registre en l'Administració de la Generalitat (DOCV núm. 7406, de 19/11/2014)
Enllaços
Enllaços
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
Durant tot l'any.
Formularis documentació
Juntament amb el formulari de sol·licitud telemàtica, les persones interessades podran adjuntar la documentació necessària per a la tramitació del procediment, segons el que estableix la normativa reguladora o, si és el cas, la que siga requerida per l'Administració o l'interessat considere d'oportuna presentació.
Presentació
Presentació
On dirigir-se
Telemàtica
Per a iniciar el tràmit telemàtic haurà de punxar en la icona superior "Tramitar amb certificat" d'esta mateixa pàgina.
Haurà de disposar de certificat electrònic reconegut per la ACCV o DNI electrònic (Veure enllaços de l'apartat "Informació complementària").
Des de l'assistent de tramitació electrònica s'han de realitzar els passos següents:
1. Completar el formulari de dades generals.
- El camp "Servici Territorial" és obligatori. Caldrà indicar un dels valors possibles (Servicis centrals, Alacant, Castelló i València).
- El camp "Exposició" és obligatori. En este s'indicarà de manera resumida l'objectiu del tràmit.
2. Seleccionar la instància a emplenar (Sol·licitud) i "Enviar".
3. Documentar la tramitació, per al que cal tindre present el següent:
Des de l'apartat "Altres documents" poden annexar-se els restants documents exigits pel procediment o que es consideren oportuns.
4. Registrar la sol·licitud.