Tràmit per a l'aportació de documentació a les sol·licituds de reconeixement de la condició de família nombrosa en la Comunitat Valenciana - Sede electronica
Tràmit per a l'aportació de documentació a les sol·licituds de reconeixement de la condició de família nombrosa en la Comunitat Valenciana
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Possibilitar l'aportació de documentació que haja sigut requerida a les persones sol·licitants del reconeixement de la condició de família nombrosa en la Comunitat Valenciana durant la instrucció de la sol·licitud presentada.
Requisits
Requisits
Haver presentat la sol·licitud d'alta o renovació del reconeixement de la condició de família nombrosa.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Aquelles persones que han presentat sol·licitud de reconeixement de la condició de família nombrosa.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Reial decret 1621/2005, de 30 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 40/2003, de 18 de novembre, de protecció a les famílies nombroses (BOE núm. 15, de 18/1/06).
- Llei 40/2003, de 18 de novembre, de protecció a les famílies nombroses (BOE núm. 277, de 19/11/03).
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (BOE núm. 236, de 21/10/15.
- Decret 14/2021, de 29 de gener, del Consell, de regulació del procediment d'emissió i renovació del títol i carnet de família nombrosa (DOGV núm. 9014, de 5/02/2021).
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
En el cas d'aportar documentació a la sol·licitud a iniciativa pròpia, fins que la mateixa haja sigut resolta per l'organisme competent.
En el cas d'haver rebut requeriment d'aportació de documentació, deu dies hàbils comptats des de l'endemà al de la recepció, per part de la persona interessada, de la notificació d'esmena de la sol·licitud.
Formularis documentació
Es podrà presentar la documentació que la persona sol·licitant considere necessària aportar a la seua sol·licitud o aquella que haja sigut requerida la seua aportació per l'òrgan competent.
Presentació
Presentació
Telemàtica
EXCLUSIVAMENT per via electrònica en la seu electrònica de la Generalitat https://sede.gva.es/va/inicio
Procés de tramitació
Procés de tramitació
En la instància telemàtica d'esmena, la persona interessada haurà d'indicar el número d'expedient, i adjuntar a la mateixa la documentació.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
La documentació, la rebrà l'òrgan competent, instructor de la sol·licitud.
Òrgans resolució
Òrgans resolució
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí