Sol·licitud de petició de servicis per a la prestació mútua de solucions bàsiques d'administració electrònica per a les Entitats Locals o Entitats de Dret Públic vinculades o dependents de la Generalitat.

Conselleria d'Hisenda i Economia

Codi SIA: 223709
|
Codi GVA: 18296
Descarregar informació
Termini de sol·licitud obert
  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

Què és

Què és i per a què servix

Facilitar a les Entitats Locals de la Comunitat Valenciana o les Entitats de Dret Públic vinculades o dependents de la Generalitat l'accés a les funcionalitats proporcionades per les solucions tecnològiques bàsiques d'administració electrònica que permeten la prestació dels servicis previstos...

Saber més
Terminis
Sol·licitudTermini obert
Observacions

* SERVEIS QUE S'OFERIXEN

a) Per a la utilització de sistemes de firma electrònica avançada: Plataforma de validació i firma electrònica @firma.

 

b) Per a les comunicacions entre Administracions Públiques per mitjans electrònics:

- Intermediació de dades entre Administracions Públiques.

- Sistema d'Interconnexió de Registres

- Intercanvis d'informació a través del Portal de comunitats autònomes

 

c) Per a la notificació per mitjans electrònics: Adreça Electrònica Habilitada i Catàleg de Procediments del Servici de Notificacions Electròniques.

 

d) Com a xarxa de comunicacions de les Administracions Públiques Espanyoles: Xarxa SARA.

 

e) Als efectes de representació: Registre electrònic d'Apoderaments.

 

 

CONTACTES:

Per a aspectes relacionats amb tramitació electrònica: generalitat_en_red@gva.es

Per a aspectes relacionats amb la plataforma d'intermediació: formularis_interoperabilidad@gva.es

Per a aspectes relacionats amb accés a la xarxa Sara:vpn@gva.es

A qui va dirigit

Administració
Persones interessades

Entitats locals de l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana.

 

Entitats de Dret Públic vinculades o dependents de l'Administració de la Generalitat.

Com es tramita

Procés de tramitació

Les Entitats locals de l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, així com les Entitats de Dret Públic vinculades o dependents de l'Administració de la Generalitat hauran de remetre a la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública la sol·licitud de petició de servicis i l'acord...

Saber més
Òrgans de tramitació

Entitats col·laboradores de certificació

Sol·licitud

Termini
Termini obert

El termini estarà obert durant tot l'any.

Documentació

Model normalitzat de petició de servicis.

Acord aprovatori de l'òrgan competent relatiu a la petició dels servicis.

Forma de presentació
Telemàtica

Esta petició de servicis haurà de realitzar-se exclusivament per mitjans telemàtics., Esta petició de servicis haurà de realitzar-se exclusivament per mitjans telemàtics.

Resolució

Observacions

Els previstos en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).

Òrgans resolució