Sol·licitud de petició de servicis per a la prestació mútua de solucions bàsiques d'administració electrònica per a les Entitats Locals o Entitats de Dret Públic vinculades o dependents de la Generalitat. - Sede electronica
Sol·licitud de petició de servicis per a la prestació mútua de solucions bàsiques d'administració electrònica per a les Entitats Locals o Entitats de Dret Públic vinculades o dependents de la Generalitat.
Què és
Facilitar a les Entitats Locals de la Comunitat Valenciana o les Entitats de Dret Públic vinculades o dependents de la Generalitat l'accés a les funcionalitats proporcionades per les solucions tecnològiques bàsiques d'administració electrònica que permeten la prestació dels servicis previstos...
* SERVEIS QUE S'OFERIXEN
a) Per a la utilització de sistemes de firma electrònica avançada: Plataforma de validació i firma electrònica @firma.
b) Per a les comunicacions entre Administracions Públiques per mitjans electrònics:
- Intermediació de dades entre Administracions Públiques.
- Sistema d'Interconnexió de Registres
- Intercanvis d'informació a través del Portal de comunitats autònomes
c) Per a la notificació per mitjans electrònics: Adreça Electrònica Habilitada i Catàleg de Procediments del Servici de Notificacions Electròniques.
d) Com a xarxa de comunicacions de les Administracions Públiques Espanyoles: Xarxa SARA.
e) Als efectes de representació: Registre electrònic d'Apoderaments.
CONTACTES:
Per a aspectes relacionats amb tramitació electrònica: generalitat_en_red@gva.es
Per a aspectes relacionats amb la plataforma d'intermediació: formularis_interoperabilidad@gva.es
Per a aspectes relacionats amb accés a la xarxa Sara:vpn@gva.es
- Resolució de 2 de juliol de 2012, de la Direcció General de Tecnologies de la Informació, de la Conselleria d'Hisenda i Administració Pública, per la qual s'acorda estendre les adhesions de diverses Entitats Locals de la Comunitat Valenciana al Conveni marc de Col·laboració entre la Generalitat,...
- Resolució de 19 de setembre de 2013, de la directora general del Secretariat del Consell i Relacions amb Les Corts, de la Conselleria de Presidència, per la qual es disposa la publicació de l'addenda del conveni marc de col·laboració entre la Generalitat, les diputacions provincials i la...
- Resolució de 14 d'octubre de 2016, del Director General de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual s'establix el procediment d'adhesió de les Entitats Locals en l'àmbit de la Comunitat Valenciana al conveni de col·laboració...
- Resolució de 24 de juliol de 2008, del director general de Relacions amb Les Corts i Secretariat del Consell, de la Conselleria de Presidència, per la qual es disposa la publicació del Conveni Marc de col·laboració entre la Generalitat, les Diputacions Provincials i la Federació Valenciana de...
A qui va dirigit
Entitats locals de l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana.
Entitats de Dret Públic vinculades o dependents de l'Administració de la Generalitat.
Com es tramita
Les Entitats locals de l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, així com les Entitats de Dret Públic vinculades o dependents de l'Administració de la Generalitat hauran de remetre a la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública la sol·licitud de petició de servicis i l'acord...
46003 - València/Valencia
Entitats col·laboradores de certificació
Formularis
Sol·licitud
El termini estarà obert durant tot l'any.
Model normalitzat de petició de servicis.
Acord aprovatori de l'òrgan competent relatiu a la petició dels servicis.
Formularis
Esta petició de servicis haurà de realitzar-se exclusivament per mitjans telemàtics., Esta petició de servicis haurà de realitzar-se exclusivament per mitjans telemàtics.
Resolució
Els previstos en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).
46003 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Administracions
- Tràmits i servicis