Justificació de despeses dels centres docents concertats a la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació

Codi SIA: 3033413
Codi GUC: 94928
Organisme: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

  • Esmena

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Sol·licitud de presentació de la justificació, per part dels titulars dels centres docents concertats o els seus representants legals, de les quantitats que en concepte de despeses de funcionament perceben de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació, així com, en el cas dels concerts de règim singular, la dels quals són abonats per les famílies dels alumnes en concepte d'ensenyament reglat.

Observacions

Observacions

Els dubtes o consultes dels centres educatius poden traslladar-se a l'òrgan de tramitació de la corresponent Direcció Territorial a través dels següents correus electrònics: Direcció Territorial d'Alacant: centres_dta@gva.es Direcció Territorial de Castelló: secciocentreseducas@gva.es Direcció Territorial de València: *negcentros_dtv@gva.es

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Els centres educatius privats concertats de la Comunitat Valenciana

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

La segona quinzena de novembre.

Formularis documentació

S'ha d'adjuntar UN dels dos documents annexats, segons el cas. La sol·licitud de presentació de la justificació estarà acompanyada dels següents documents: ANNEX I: Certificació de l'acord del Consell Escolar aprovatori de la justificació anual de comptes presentats per la titularitat del centre corresponent al curs escolar. ANNEX II: Certificació de disconformitat amb la justificació anual de despeses presentades per la titularitat del centre corresponent al curs escolar. Estos documents estan dins del tràmit telemàtic com una plantilla que s'haurà de descarregar i emplenar. En tots dos casos hauran d'estar signats per el/la director/a, els/as representants de la titularitat, els/as representants del professorat, els/as representants de mares/pares, els/as representants de l'alumnat, els/as representants del personal administratiu i serveis. Si el document escanejat conté signatures manuscrites haurà de ser signat digitalment pel representant del centre a l'efecte de CERTIFICAR que el contingut es correspon amb l'original.

Presentació

Presentació

Telemàtica
Per a la tramitació telemàtica serà necessari accedir amb un certificat digital de representant de centre educatiu (ja que el centre educatiu és persona jurídica). Aquest representant haurà de ser el que conste com a tal inscrit en el registre SONATA de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació. El tràmit s'inicia amb un formulari web que ha d'emplenar-se en línia, tenint en compte les següents indicacions:. L'apartat B DIRECCIÓ TERRITORIAL: la que li corresponga al centre educatiu. L'apartat C DADES DE LA PERSONA O ENTITAT INTERESSADA: Els emplenarà amb les dades que li indiquem a continuació: - Nom: EL NOM DEL CENTRE ESCOLAR - Primer cognom: CODI DEL CENTRE - Segon cognom: NO EMPLENAR - NIF : NIF DEL CENTRE - Email: EMAIL DEL CENTRE L'apartat D DADES DE LA PERSONA REPRESENTANT : Agafa les dades del certificat digital amb el qual s'ha accedit al tràmit telemàtic. Estes dades no són editables. DUBTES I CONSULTES Els dubtes o consultes dels centres educatius poden traslladar-se a la unitat administrativa *tramitadora de la corresponent Direcció Territorial a través dels següents correus electrònics: Direcció Territorial d'Alacant : centres_dta@gva.es Direcció Territorial de Castelló : secciocentreseducas@gva.es Direcció Territorial de València : *negcentros_dtv@gva.es

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

No

Presentació

Presentació