Sol·licitud de certificat d'aprofitament de cursos formatius per a usuari professional de productes fitosanitaris - Sede electronica
Sol·licitud de certificat d'aprofitament de cursos formatius per a usuari professional de productes fitosanitaris
Organisme: Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Sol·licitar certificat dels cursos formatius realitzats per l'interessat en entitats acreditades per a impartir formació per a usuari professional de productes fitosanitaris.
Observacions
Observacions
La presentació de la sol·licitud de manera telemàtica permet l'obtenció (descàrrega) immediata del certificat.
Requisits
Requisits
Haver realitzat cursos formatius per a usuari professional de productes fitosanitaris en les entitats acreditades per a impartir-los a la Comunitat Valenciana.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Persones físiques que hagen realitzat cursos de la matèria indicada amb entitats acreditades per a esta formació.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Reial decret 1311/2012, de 14 de setembre, pel qual s'estableix el marc d'actuació per a aconseguir un ús sostenible dels productes fitosanitaris.
- Decret 98/2012, de 15 de juny, del Consell, pel qual regula les condicions per a l'exercici d'activitats de formació de manipuladors de plaguicides d'ús fitosanitari.
- Decret 30/2015, de 6 de març, del Consell, pel qual es desenvolupen determinats aspectes administratius relatius als productes fitosanitaris a la Comunitat Valenciana.
- Resolució del 16 de novembre de 2018, de la Direcció General d'Agricultura, Ramaderia i Pesca, de delegació d'atribucions en matèria d'autorització, programació, metodologia, material didàctic i acreditació dels cursos de capacitació i de les entitats formadores per a obtindre el carnet d'usuari o usuària professional de productes fitosanitaris.
- Instruccions de 27 de desembre de 2018, de la directora general de Desenvolupament Rural i Política Agrària Comuna, sobre el control administratiu de les entitats que realitzen activitats de formació per a usuaris professionals de productes fitosanitaris a la Comunitat Valenciana.
- Modificació del document de "Instruccions sobre el control administratiu de les entitats que realitzen activitats de formació per a usuaris professionals de productes fitosanitaris a la Comunitat Valenciana"
- Llei 43/2002, de 20 de novembre, de sanitat vegetal.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
Es pot fer la sol·licitud en qualsevol moment.
Formularis documentació
Presentació
Presentació
Presencial
a) En les oficines d'assistència en matèria de registres (https://www.gva.es/va/inicio/atencion_ciudadano/buscadores/registros).
b) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s’establisca.
c) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d’Espanya en l’estranger.
d) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.
I, preferentment, en:
On dirigir-se
- Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca
- Direcció Territorial d'Agricultura, Ramaderia i Pesca - Alacant
- Direcció Territorial d'Agricultura, Ramaderia i Pesca - Castelló
- Direcció Territorial d'Agricultura, Ramaderia i Pesca - València
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-EDIFICI B0
46018 - València/Valencia
C/ PROFESSOR MANUEL SALA, 2
03003 - Alacant/Alicante
Av. GERMANS BOU, 47
12003 - Castelló/Castellón
C/ GREGORI GEA, 27
46009 - València/Valencia
Telemàtica
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú, així com les persones sol·licitants que, sense estar-hi obligades, opten per aquesta via, han de presentar les sol·licituds telemàticament a través de la seu electrònica de la Generalitat en l'adreça d'Internet sede.gva.es/es/proc22724.
Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de firma electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d’entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), els dos reconeguts per l’Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana, i podran utilitzar qualsevol sistema de firma electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat; entre aquests, el certificat emés per l’Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (https://sede.gva.es/va/sede_certificados).
Quan es vulga tramitar un procediment en representació d'altres persones físiques o jurídiques, es podrà atorgar aquesta representació a través del Registre de Representants de l’ACCV (https://www.accv.es/vl/servicios/ciudadanos-y-autonomos/registro-de-representantes/). L'accés a aquest registre per part dels representats pot realitzar-se utilitzant un certificat qualificat de ciutadà (si és persona física) o de representant d'entitat (si és persona jurídica).
Els documents que s’annexen al tràmit telemàtic han d’anar signats electrònicament per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent.