Sol·licitud general: iniciació i tramitació de procediments.

Codi SIA: 821185
Codi GUC: 1946
Organisme: GENERALITAT VALENCIANA
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

En la relació Administració / Ciutadà, es fa necessari que l'interessat es dirigisca als òrgans administratius mitjançant un escrit: - en la iniciació d'un procediment - en la instrucció d'aquest: esmena d'errades, presentació de proves, documentació annexa, al·legacions,... - en la renúncia de drets, en el desistiment de sol·licitud - en la fase d'execució del procediment - en la interposició de recursos - en general en qualsevol cas en què el ciutadà haja de dirigir-se per escrit a l'Administració i la normativa reguladora no establisca un model específic d'instància.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Les persones que siguen titulars de drets o interessos legítims individuals o col·lectius i que tinguen capacitat d'obrar davant de les Administracions Públiques, d'acord amb allò que s'ha establit per la llei.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Formularis documentació

- Imprés normalitzat de sol·licitud. - Documentació necessària per a la iniciació/tramitació del procediment, segons establisca la normativa que ho regule; o, si és procedent, la que siga requerida per l'Administració al ciutadà o la que l'interessat considere d'oportuna presentació.

Presentació

Presentació

Presencial
a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen. b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, capítols i consells insulars, als ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració Local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni. c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca. d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger. e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents. - I, preferentment, a qualsevol oficina dels registres de l'administració de la Generalitat Valenciana.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

La unitat administrativa en la qual s'inicie la sol·licitud.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa