Justificació del segon període de les ajudes per a la preparació d'oposicions per a l'ingrés en els cossos i escales del grup A de l'administració de la Generalitat. (CONVOCATÒRIA 2023) - Sede electronica
Justificació del segon període de les ajudes per a la preparació d'oposicions per a l'ingrés en els cossos i escales del grup A de l'administració de la Generalitat. (CONVOCATÒRIA 2023)
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud:
TANCAT
(01-03-2024
–
07-03-2024)
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Presentació per via telemàtica de la documentació justificativa corresponent al segon període, per part de les persones beneficiàries de les ajudes que no hagen perdut el seu dret.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Les persones beneficiàries de les ajudes que figuren en l'Annex I de la Resolució de 29 de novembre de 2023 (DOGV Num. 9736, 30/11/2023) que no hagen perdut el seu dret d'acord amb l'apartat 2 de la Resolució de 15 de desembre de 2023 (DOGV Num. 9755, 29/12/2023)
Procediments relacionats
Procediments relacionats
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
En els 5 dies hàbils següents a la finalització del segon període de justificació (1/12/2023 a 29/02/2024).
Data d'inici: 1/03/2024
Data de fi: 7/03/2024 (tots dos inclusivament).
Formularis documentació
S'haurà de presentar a través del tràmit telemàtic habilitat la següent documentació justificativa (resolc 11 de la convocatòria):
- Còpia de les factures i altres documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa emeses durant aquest període pel centre especialitzat o persona preparadora.
- Còpia del rebut de sol·licitud de participació en el procés selectiu pel qual es va sol·licitar l'ajuda, en cas que s'haguera convocat.
- Declaració original, segons model normalitzat disponible en la web de l'IVAP, de cada centre especialitzat o persona preparadora sota l'adreça de la qual la persona beneficiària va preparar les oposicions per a eixe procés selectiu, que indicarà el període d'inici i de fi, si és el cas, de la preparació d'oposicions amb eixe centre o persona preparadora, en la qual s'indique el règim d'assistència i aprofitament.
Normativa
Normativa
- RESOLUCIÓ de 15 de desembre de 2023, de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública, per la qual es minoren i es deixen sense efecte les ajudes concedides per Resolució de 29 de novembre de 2023, per a la preparació d'oposicions per a l'ingrés en els cossos i escales del grup A de l'Administració de la Generalitat.
- Resolució de 4 de juliol de 2023, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es convoquen ajudes per a la preparació d'oposicions per a l'ingrés en els cossos i escales del grup A de l'Administració de la Generalitat.
- Acord Comissió Evaluadora 18-10-2023
- Anex I
- Anex II
- Anex III
- ACORD DE 26 DE JULIO DE 2023 DE LA COMISSIÓ AVALUADORA
- Llistat autobaremació
Procés de tramitació
Procés de tramitació
- L'aportació de documentació mitjançant aquest tràmit NOMÉS poden presentar-se DE MANERA TELEMÀTICA.
- Punxant en l'enllaç accedirà al tràmit telemàtic d'aportació documental que li permetrà emplenar el formulari web de sol·licitud que, una vegada validat, li permetrà al seu torn annexar la documentació que desitge aportar i realitzar la presentació telemàtica de tot això, obtenint el corresponent justificant de registre, que també estarà disponible en l'Àrea Personal de la persona sol·licitant, a la qual pot accedir-se des de la web de la Generalitat (Web de la Generalitat > Àrea personal) o des de la seua Seu Electrònica (Web de la Generalitat > Seu Electrònica > Accés a l'àrea personal).
NOTA: Cada arxiu que s'aporte haurà de tindre una grandària màxima de 5 Mb.
- Finalment, una vegada realitzat l'enviament, es registrarà d'entrada per mitjà del registre telemàtic i podrà imprimir una còpia d'aquest.
- La documentació aportada s'incorporarà a l'expedient obert, i serà analitzada pel personal de la Conselleria competent en aqueixa matèria, qui procedirà en conseqüència.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
La documentació la rebrà l'òrgan instructor.
- Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
C/ PALAU, 14
46003 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
C/ PALAU, 14
46003 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí