Aportació de documentació o esmena en determinats expedients de sol·licitud d'ajudes de la Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca - Sede electronica
Aportació de documentació o esmena en determinats expedients de sol·licitud d'ajudes de la Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca
Organisme: Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Este tràmit permet l'aportació de documents a determinats expedient de sol·licitud d'ajuda oberts en la Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca.
L'aportació es pot realitzar:
- Per iniciativa de l'interessat.
- A conseqüència d'un requeriment d'esmena a petició de l'administració.
Els expedients que permeten l'aportació documental a través d'este tràmit són aquells els formularis dels quals apareixen llistats en l'apartat "impresos associats".
Requisits
Requisits
Tindre obert un expedient de sol·licitud d'ajuda (no resolt, ni arxivat) davant la Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca.
Quan l'aportació documental es realitze a requeriment de l'Administració, per a completar o esmenar un expedient d'ajudes, haurà de realitzar-se en el termini concedit en este.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Els titulars, o els seus representants legals, de les sol·licituds d'ajudes presentades amb expedients oberts (i no arxivats) davant la Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
L'aportació de documents es podrà realitzar en qualsevol moment del procediment anterior a la seua resolució, mentre no se li haja requerit i l'expedient no estiga arxivat.
Si ja se li ha requerit, la documentació s'ha d'aportar en el termini que l'Administració establisca.
Formularis documentació
Sense perjudici que la persona interessada adjunte la documentació que considere oportuna, així com aquella que, en el seu cas, se li haja requerit per l'Administració, quan hi hagen models normalitzats s'utilitzaran aquests (vegeu els enllaços al final document).
Presentació
Presentació
Telemàtica
La persona interessada s'ha d'identificar amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat, és a dir, emés per una entitat autoritzada.
Una vegada omplida la sol·licitud d'aportació de documentació, s'ha de validar i, a continuació, adjuntar els documents electrònics que hàgeu d'aportar.
Finalment, una vegada realitzat l'enviament, es registrarà d'entrada per mitjà del registre telemàtic i podreu imprimir-ne una còpia.
La documentació aportada s'incorporarà a l'expedient obert, i serà analitzada pel personal de la conselleria competent en aquesta matèria, que procedirà en conseqüència.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-EDIFICI B0
46018 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-EDIFICI B0
46018 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí