Aportació de documentació de JUSTIFICACIÓ a un expedient obert d'ajudes o subvencions de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball. (* IMPORTANT: de moment NOMÉS disponible PER A ajudes INPYME) - Sede electronica
Aportació de documentació de JUSTIFICACIÓ a un expedient obert d'ajudes o subvencions de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball. (* IMPORTANT: de moment NOMÉS disponible PER A ajudes INPYME)
Organisme: Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Aquest tràmit permet l'aportació per via telemàtica de dades i documents de JUSTIFICACIÓ a un expedient d'ajudes o subvencions obert en la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball.
* IMPORTANT: de moment aquest tràmit NOMÉS pot utilitzar-se PER A la justificació d'ajudes INPYME
L'aportació es pot realitzar:
- Per iniciativa de la persona interessada per determinar-ho així la normativa aplicable a l'expedient d'ajudes o subvencions de què es tracte (bases reguladores, convocatòria, resolució de concessió, etc.).
- Com a conseqüència d'un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus ) de documentació justificativa de l'esmentada Conselleria.
Observacions
Observacions
* IMPORTANT: de moment aquest tràmit NOMÉS pot utilitzar-se PER A la justificació d'ajudes INPYME (vegeu informació sobre elles en l'apartat "Enllaços"). Per a consultes sobre aquestes ajudes enviar correu a: dgie_convocatorias@gva.es
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Les persones beneficiàries, o els/les seus/seues representants, d'ajudes o subvencions amb expedient/s obert/s (i no arxivat/s) en la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball.
* IMPORTANT: de moment aquest tràmit NOMÉS pot utilitzar-se PER A la justificació d'ajudes INPYME
Procediments relacionats
Procediments relacionats
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18/11/2003).
- Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 176, de 25/07/2006).
- Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions (DOGV núm. 7464, de 12/02/2015).
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
* IMPORTANT: de moment aquest tràmit NOMÉS pot utilitzar-se PER A la justificació d'ajudes INPYME
A) Si la normativa aplicable a l'expedient d'ajudes o subvencions de què es tracte fixa un termini de presentació per a la justificació de l'ajuda concedida, la documentació haurà d'aportar-se en el dit termini.
B) Si s'ha rebut un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus), la documentació justificativa haurà d'aportar-se en el termini que la Conselleria haja establit en el requeriment.
C) En qualsevol altre cas, l'aportació es podrà realitzar en qualsevol moment del procediment anterior a la resolució de l'expedient, mentres no se li haja requerit i l'expedient no estiga arxivat.
Formularis documentació
1. DOCUMENTACIÓ JUSTIFICATIVA A APORTAR:
a) Si és per iniciativa de la persona interessada per determinar-ho així la normativa aplicable a l'expedient d'ajudes o subvencions de què es tracte (bases reguladores, convocatòria, resolució de concessió, etc.), ha de presentar-se la documentació justificativa que determine eixa normativa.
b) Si és a conseqüència d'un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus), han d'aportar-se els documents justificatius que es sol·liciten en aquest.
2. Respecte a la PRESENTACIÓ TELEMÀTICA d'eixa documentació:
- És recomanable que, en primer lloc, reunisca tots els documents justificatius a presentar i els emplene, ferm i guarde electrònicament en el seu ordinador o dispositiu, de manera que posteriorment puga incorporar-los en el Pas DOCUMENTAR d'aquest tràmit telemàtic.
- Segons siga procedent, en el requeriment rebut o en la normativa aplicable a l'expedient d'ajudes o subvencions de què es tracte (bases reguladores, convocatòria, resolució de concessió, etc.) i en el tràmit de la Guia Prop de sol·licitud d'ajudes o subvencions al qual corresponga l'expedient obert al qual es realitza l'aportació, estarà disponible el llistat de documents a presentar en la seua fase de justificació.
- Si en l'apartat "Impresos Associats" d'eixe tràmit de la Guia Prop de sol·licitud existeixen models normalitzats i emplenables de tots o alguns dels documents justificatius, han de presentar-se en ells. I si no existeixen models, els documents han de ser creats o recaptats per la persona beneficiària de l'ajuda o subvenció per a poder-los adjuntar a aquest tràmit telemàtic.
- En el tràmit telemàtic s'indica la grandària màxima permesa dels documents a annexar a ell i els seus possibles formats o extensions (pdf, doc, odt, xls, ods, zip, etc.). Comprove'ls abans d'annexar els documents.
3. La documentació justificativa aportada s'incorporarà a l'expedient obert d'ajudes i subvencions i serà analitzada pel personal de la Conselleria que el gestione, qui procedirà en conseqüència.
Presentació
Presentació
Telemàtica
1. La PRESENTACIÓ de documentació en la fase de JUSTIFICACIÓ a un expedient obert d'ajudes o subvencions de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball NOMÉS pot realitzar-se MITJANÇANT EL TRÀMIT TELEMÀTIC l'enllaç directe al qual acaba d'indicar-se.
2. Per a eixa presentació telemàtica, la persona (física o jurídica) que realitza l'aportació de documentació justificativa ha de disposar d'un sistema de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la «Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació». Entre aquests sistemes s'admeten:
- El DNIe (DNI electrònic), els certificats emesos per la FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i els certificats emesos per l'ACCV (Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana).
- El sistema clau-signatura de l'Estat únicament per a les persones físiques (per tant, queden excloses les persones jurídiques: empreses, ajuntaments, entitats).
- I, en general, tots els acceptats per la Plataforma @firma
Més informació en: https://sede.gva.es/va/sistemes-d-identificacio-i-signatura-acceptat
3. Per a realitzar tràmits PER VIA TELEMÀTICA davant l'Administració de la Generalitat Valenciana actuant en representació d'una altra persona (física o jurídica) sense utilitzar un certificat electrònic de representant, la persona representada ha d'inscriure prèviament aqueixa representació en el REGISTRE DE REPRESENTANTS de l'ACCV, o bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D'APODERAMENTS de l'Administració General de l'ESTAT, la respectiva informació dels quals està disponible en l'apartat "Enllaços" d'aquest tràmit.
Sense eixa inscripció prèvia, a més de no quedar acreditada la seua representació, no es rebrà res en la Carpeta Ciutadana de la persona presentadora.
4. Fent clic en l'enllaç directe indicat en "Com es tramita telemàticament?" o en l'enllaç "TRAMITAR AMB CERTIFICAT" (en color roig a l'inici d'aquest tràmit), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar i signar el formulari web de justificació de l'ajuda o subvenció, annexar la documentació justificativa que haja d'aportar i realitzar la presentació telemàtica de tot això, obtenint el corresponent justificant de registre, que posteriorment estarà també disponible en la seua Carpeta Ciutadana (vegeu l'apartat "Enllaços").
5. Disposa de MÉS INFORMACIÓ sobre la tramitació telemàtica en: https://sede.gva.es/es/preguntes-frequents
Si continua necessitant ajuda, notifique-ho a:
- Per a consultes sobre el contingut del tràmit: a l'e-mail indicat a aquest efecte en el tràmit de la Guia Prop de sol·licitud d'ajudes o subvencions al qual corresponga l'expedient obert al qual es realitza l'aportació, o alternativament a prop@gva.es
* IMPORTANT: de moment aquest tràmit NOMÉS pot utilitzar-se PER A la justificació d'ajudes INPYME (vegeu apartat "Enllaços"). Per a consultes sobre aquestes ajudes enviar correu a: dgie_convocatorias@gva.es
- Per a incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
Els competents en l'expedient al qual aporta la documentació.
- Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Pl. GABRIEL MIRÓ, 7
03001 - Alacant/Alicante
Òrgans resolució
Òrgans resolució
El competent en l'expedient al qual aporta la documentació.
- Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Pl. GABRIEL MIRÓ, 7
03001 - Alacant/Alicante
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
No