Servei de Modernització i Simplificació Administrativa - Sede electronica
Servei de Modernització i Simplificació Administrativa
DIR3 A10034873
46010
-
València
Depèn de:
Funcions:
- a) Realitzar i coordinar les mesures conduents a la simplificació, telematització i millora de la tramitació administrativa, sense perjudici de les competències atribuïdes a l'òrgan competent en matèria de tecnologies de la informació i comunicació.
- b) Realitzar i coordinar les actuacions relacionades amb la transparència, participació ciutadana i responsabilitat social, sense perjudici de les competències atribuïdes en aquestes matèries a les conselleries corresponents.
- c) Realitzar la tramitació de queixes, agraïments i suggeriments administratius.
- d) Actualitzar els procediments Guia Prop.
- e) Gestionar i coordinar el funcionament del registre general d'entrada i eixida de documents de la Conselleria, així com la coordinació de les oficines en matèria de registre adscrites a aquest departament.
- f) Realitzar l'atenció i informació a la ciutadania en les oficines d'assistència en matèria de registre adscrites a aquest departament.
- g) Tramitar, gestionar i efectuar el seguiment i justificació dels projectes, plans i instruments jurídics del seu àmbit funcional iniciats per la unitat administrativa o per l'òrgan superior o directiu de dependència.
Responsable del departament: AMPARO MORA MARTÍ