Subvencions per al finançament d'actuacions d'implementació i promoció dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de l'Agenda 2030, en l'àmbit local - Sede electronica
Subvencions per al finançament d'actuacions d'implementació i promoció dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de l'Agenda 2030, en l'àmbit local
Què és
Convocar les subvencions, en règim de concurrència competitiva, per al finançament d'actuacions d'implementació i promoció, dels Objectius de Desenvolupament Sostenible en el marc de l'Agenda 2030 a desenvolupar per entitats locals de la Comunitat Valenciana.
Les iniciatives a subvencionar en la present convocatòria consistiran en projectes i actuacions d'implementació i promoció dels Objectius de Desenvolupament Sostenible en el marc de l'Agenda 2030 en l'àmbit local, que podran consistir en:
A.- Accions d'Implementació, territorialització i Agenda Urbana, l'import màxim subvencionable de la qual serà de 40.000 euros, entre les quals s'inclouen:
A.1. Projectes per a l'adaptació de plans estratègics municipals a l'Agenda 2030.
B.- Accions de formació, sensibilització i comunicació, l'import màxim subvencionable de la qual serà de 25.000 euros, entre les quals s'inclouen:
B.1. Accions de formació, sensibilització i comunicació dirigides a incrementar la informació i el coneixement per part de la ciutadania i agents multiplicadors (associacions, grups, col·lectius, etc.), sobre actuacions d'implementació dels ODS de l'Agenda 2030, d'interés per a la Comunitat Valenciana.
B.2. Accions de formació i capacitació dirigides al personal al servei de les entitats sol·licitants, amb la finalitat de facilitar la implementació de projectes relacionats amb els ODS de l'Agenda 2030.
B.3. Actuacions que tinguen com a finalitat augmentar la participació ciutadana en l'elaboració i seguiment de polítiques públiques orientades a la implementació de l'Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible en l'àmbit municipal.
B.4. Activitats educatives diverses que podran desenvolupar-se tant en l'àmbit dels centres educatius com en contextos d'educació no formal (ludoteques, activitats extraescolars, escoles d'adults, centres de joventut, etc), que contribuïsquen a conformar una ciutadania crítica i compromesa amb el desenvolupament sostenible.
C.- Accions de treball en xarxa i aliances, l'import màxim subvencionable de les quals serà de 25.000 euros.
C.1. Actuacions dirigides a la creació xarxes supramunicipals o d'aliances públic- privades que impliquen agents diversos per a l'impuls compartit de l'Agenda 2030 en l'àmbit local.
C.2. Actuacions que tinguen com a finalitat augmentar la participació ciutadana en l'elaboració i seguiment de polítiques públiques orientades a la implementació de l'Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible en l'àmbit municipal.
La no aportació en termini de l'Annex de sol·licitud específica, en el qual constarà la informació relativa a les dades d'identificació de l'entitat sol·licitant i les dades relatives a l'actuació determinarà l'EXCLUSIÓ de la convocatòria.
En este Annex s'arreplegarà la FORMULACIÓ DEL PROJECTE, que reflectirà els diferents apartats objecte de valoració, així com les partides pressupostàries previstes.
La documentació valorativa haurà d'adjuntar-se a la sol·licitud i no serà tinguda en compte la presentada fora del termini de sol·licitud.
La sol·licitud de subvenció i l'aportació de documentació en tràmits posteriors es realitzarà, en tot cas, de manera telemàtica en el tràmit específic indicat en cada cas en la convocatòria.
-----------------------------------------------------
S'ha ampliat el termini d'execució fins al 30 de juny de 2025 mitjançant Resolució d'11 de desembre de 2024.
A qui va dirigit
Entitats locals d'àmbit inferior a la província de la Comunitat Valenciana
Cada entitat local només podrà presentar una única sol·licitud a la present convocatòria de subvencions.
No podran obtindre la condició de beneficiàries les entitats locals incurses en alguna de les circumstàncies previstes en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
REQUISITS DE LES ACTUACIONS Tots els projectes i actuacions hauran de complir els següents requisits:
a) Els projectes hauran d'obtindre la puntuació mínima de 65 punts sobre 100, en els criteris objectius de valoració recollits en la base sisena de l'Ordre de Bases.
b) Ha de ser viable tècnica i pressupostàriament. A l'efecte de la present convocatòria, no es considerarà que un projecte és viable tècnica i pressupostàriament si en l'informe de valoració tècnica i pressupostària es fa constar que s'ha de minorar la quantia a subvencionar sol·licitada inicialment en més d'un 20 per 100.
c) Les activitats subvencionades hauran d'identificar clarament les metes dels ODS que persegueix.
d) Les activitats que se subvencionen podran executar-se fins al 31 de desembre de 2024, podent existir quanties imputables a la subvenció des de l'1 de gener de 2024. Les activitats subvencionades hauran d'executar-se en el territori de la Comunitat Valenciana.
Com es tramita
1. La llista de les entitats sol·licitants que hagen d'esmenar la sol·licitud o adjuntar els documents que no es van presentar amb la sol·licitud, del resolc Octau de la convocatòria, es publicarà en la pàgina web de la Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Habitatge, en la url
https://inclusio.gva.es/es ,
amb indicació que, si en el termini de 10 dies no s'aportaren correctament, es considerarà que desistixen de la seua sol·licitud, prèvia resolució per la qual es declararà el motiu d'exclusió.
2. La proposta de resolució serà publicada en la web de la Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Habitatge, en la url
https://inclusio.gva.es/es,
a este efecte que les entitats interessades puguen presentar al·legacions en el termini de 10 dies hàbils des de la publicació.
3. La Resolució per la qual es concedisquen o deneguen les subvencions es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en la pàgina web de la Conselleria de Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Habitatge, en la url
https://inclusio.gva.es/es
En la resolució constaran les entitats beneficiàries i la subvenció concedida, així com, si és el cas, les sol·licituds excloses i els motius de denegació. La seua publicació produirà els efectes de notificació a les persones interessades, d'acord amb el que disposa la Llei de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (LPAC).
Els criteris objectius de valoració de les sol·licituds presentades a esta convocatòria seran els recollits en la base reguladora Sexta de l'Ordre de Bases, amb la ponderació establida en l'Annex I de la resolució de convocatòria (DOGV).
Entitats col·laboradores de certificació
Sol·licitud
Les sol·licituds es presentaran en el termini de 15 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. L'incompliment de l'esmentat termini donarà lloc a l'exclusió de la convocatòria.
DOGV núm. 9844, de 08.05.2024
DOCUMENTACIÓ PRECEPTIVA
1. Annex de sol·licitud específica de subvencions, en el qual constarà la informació relativa a les dades d'identificació de l'entitat sol·licitant, les dades relatives a l'actuació i l'aportació documental. A més, en esta sol·licitud, es recollirà la formulació del projecte, que reflectirà els diferents apartats objecte de valoració, així com les partides pressupostàries previstes.
2. Certificat de l'acord de l'òrgan competent, amb la conformitat per a sol·licitar la subvenció i acceptar els compromisos corresponents.
3. En el cas que en el formulari de sol·licitud es desautoritze a la Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge perquè esta obtinga de manera directa a través de certificats telemàtics, l'acreditació del compliment de les obligacions enfront de la Seguretat Social i tributàries enfront de l'Estat i la Generalitat, s'hauran d'aportar els certificats acreditatius d'aquestes circumstàncies. En el cas dels certificats acreditatius d'estar al corrent d'obligacions tributàries, han d'incloure l'acreditació d'esta circumstància referida a l'efecte de l'obtenció d'ajudes i subvencions.
4. En el cas de nou perceptor o nou compte bancari, haurà d'acreditar la tramitació de la inscripció del nou compte que es realitzarà a través del Procediment per a tramitar les altes, modificacions i baixes de les domiciliacions bancàries, en el tràmit automatitzat:
https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=22648&version=amp
5. La no aportació de la documentació prevista en l'apartat 1 en el termini de presentació de la sol·licitud inicial, determinarà l'exclusió de la convocatòria, sense ser possible la seua aportació en tràmit posterior
DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA DELS CRITERIS DE VALORACIÓ
L'entitat sol·licitant podrà adjuntar a la sol·licitud, la següent documentació valorativa:
1. Certificació, emesa per l'òrgan competent de l'entitat, en la qual es faça constar l'antiguitat de pertinença a l'Aliança de Ciutats per al Desenvolupament Sostenible de la Generalitat Valenciana, especificant la data de la sessió plenària en la qual es va aprovar la seua inclusió en la mateixa i/o pertinença a altres xarxes o estructures de coordinació en matèria de desenvolupament sostenible.
2. Certificació, emesa per l'òrgan competent de l'entitat en la qual es facen constar les Iniciatives, actuacions i projectes desenvolupats en matèria de desenvolupament sostenible, referits als cinc anys anteriors a la present convocatòria.
3. Pla o estratègia municipal per a la implementació de l'Agenda 2030 per al desenvolupament sostenible.
4. Certificació, emesa per l'òrgan competent de l'entitat, en la qual es faça constar la pertinença a xarxes que impulsen la sostenibilitat
5.- Certificació, emesa per l'òrgan competent de l'entitat, en la qual es faça constar si l'entitat disposa d'un codi ètic i/o d'òrgans específics per a vetlar per l'adopció i l'aplicació efectiva dels programes sobre els ODS de la de l'Agenda 2030.
- Extracte de la Resolució de 30 d’abril de 2024, de la Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge, per la qual es convoquen, per a l’any 2024, subvencions per al finançament d’actuacions d’implementació i promoció dels objectius de desenvolupament sostenible de...
- RESOLUCIÓ de 30 d’abril de 2024, de la Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge, per la qual es convoquen, per a l’any 2024, subvencions per al finançament d’actuacions d’implementació i promoció dels objectius de desenvolupament sostenible de l’Agenda 2030,...
Esmena
La documentació haurà d'aportar-se en el termini de 10 dies hàbils, este termini s'iniciarà l'endemà de la publicació d'este requeriment en la pàgina web de la Vicepresidència Segona i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda, en les URL https://inclusio.gva.es i...
MésAportació de documentació si se'ls ha requerit d'esmena; la documentació haurà d'aportar-se en el termini establit en el corresponent requeriment.
Les entitats sol·licitants (o, si és el cas, beneficiàries) adjuntaran els documents establits en el
requeriment d'esmena.
- És recomanable que, en primer lloc, reunisca tots els documents a presentar i els guarde electrònicament en el seu ordinador, de manera que posteriorment puga incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic.
- IMPORTANT: tots els documents certificats o firmats que es presenten telemàticament hauran de ser enviats en format PDF i hauran d'incorporar les firmes digitals de les persones o entitats que els subscriguen. Per a això l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV) oferix un servici gratuït de firma de documents PDF.
Acudisca a: http://www.accv.es per a més informació sobre aquest tema.
- En l'apartat denominat "Formularis presentar" del tràmit de la Guia Prop al qual corresponga l'expedient obert d'ajudes o subvencions al qual es realitza l'aportació, apareixerà el llistat de documents a presentar.
- Si existix model normalitzat el document haurà de presentar-se en este model.
- Si no existix tal model, els documents hauran de ser creats o recaptats per la persona sol·licitant per a poder-los adjuntar mitjançant este tràmit telemàtic.
Exclusivament per internet, la presentació de la documentació requerida s'haurà de realitzar de manera telemàtica, en el tràmit específic de la convocatòria en l'apartat d'Esmena, en la Seu Electrònica de la Generalitat, en la URL sede.gva.es
Al·legació / Aportació
10 dies hàbils. Veure apartat enllaços.
Formular al·legacions contra la proposta de resolució en un termini de 10 dies hàbils.
Resolució
El termini màxim per a dictar i publicar la resolució serà de sis mesos des de la data de publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Transcorregut l'esmentat termini, sense que s'haja dictat i notificat la resolució, les peticions s'entendran desestimades per silenci administratiu.
------------------------------------------------------------
S'amplia termini fins al dia 20 de desembre de 2024, en virtut de la Resolució de 13 de novembre de 2024, de la Vicepresidència i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda. (DOGV núm. 9984, de 15.11.2024)
La quantia individualitzada de les ajudes es determinarà en funció de la puntuació total obtinguda per cadascuna de les entitats, d'acord amb els criteris de valoració establits en la base sisena de l'Ordre de Bases, amb un màxim global de finançament per a totes elles determinat per la disponibilitat pressupostària establida en la corresponent convocatòria. S'estable una quantia màxima d'ajuda a percebre per cada entitat beneficiària de:
– 40.000 € (cinquanta mil euros), per a les Accions d'Implementació, Territorialització i Agenda Urbana
– 25.000 € (vint-i-cinc mil euros), per a les Accions de Formació, Sensibilització i Comunicació
– 25.000 € (vint-i-cinc mil euros), per a les Accions de treball en Xarxa i Aliances
En cap cas les subvencions que es concedisquen podran superar la quantitat sol·licitada.
Les subvencions seran de quantia variable, determinada en funció de la puntuació obtinguda en virtut dels criteris de valoració i distribució establits en la base sisena de l'Ordre de bases. Per a obtindre l'ajuda, serà necessari haver obtingut la puntuació mínima de 65 punts.
L'import de les subvencions en cap cas podrà ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions per a la mateixa finalitat, supere el cost de l'activitat subvencionada
Si les disponibilitats pressupostàries ho permeten es concediran les subvencions pel total de les peticions de subvenció, però si això no fora possible, i d'acord amb el principi de suficiència del finançament de les actuacions, la comissió de valoració determinarà a partir de que puntuació mínima obtinguda se subvencionaran actuacions en la convocatòria.
Les subvencions que s'atorguen en el marc d'esta convocatòria es podran abonar íntegrament de forma anticipada a la seua justificació mitjançant transferència a l'entitat bancària designada per l'entitat beneficiària a aquest efecte, sense que procedisca la constitució de garanties.
Les entitats beneficiàries estan subjectes a les obligacions generals derivades de la normativa vigent sobre ajudes o subvencions públiques i, en particular, a les quals fa referència l'article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, així com, si és el cas, a les exigències que determina la normativa vigent en matèria de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Hauran de complir les obligacions de l'apartat 2 de la Base quarta de l'Ordre de Bases, en concret, són obligacions de cada entitat beneficiària:
a) Realitzar l'actuació o les actuacions que fonamenten la concessió de la subvenció en el període establit en cada convocatòria.
b) Justificar davant l'òrgan concedent la realització de l'actuació o actuacions subvencionades, així com el compliment dels requisits i condicions que determinen la concessió o gaudi de la subvenció.
c) Sotmetre's a les actuacions de comprovació a efectuar per l'òrgan concedent, així com qualssevol altres de comprovació i control financer que puguen realitzar els òrgans de control i fiscalització competents, així com a les actuacions de comprovació mitjançant el pla de control d'estes subvencions a efectuar per l'òrgan concedent amb l'objecte i el destí de l'ajuda concedida. A tal fi, hauran d'aportar tota la informació que es requerisca en l'exercici d'estes actuacions, d'acord amb el que estableixen l'article 46 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el capítol III del títol X de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions.
d) Conservar, almenys durant quatre anys a comptar des de la data de la presentació de la justificació, els documents (inclosos els electrònics) que justifiquen l'aplicació dels fons rebuts, en tant pogueren ser objecte de control, sent estos originals o còpies certificades conformes amb estos.
e) Comunicar a l'òrgan concedent l'obtenció d'altres subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat, així com qualsevol incidència o variació que es produïsca en relació amb la subvenció concedida.
f) Reintegrar els fons percebuts en els supòsits contemplats en l'article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, en l'article 172 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, i en la base tretzena d'esta ordre.
g) En aplicació de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, transparència, accés a la informació pública i bon govern, la Llei 1/2022, de 13 d'abril, de transparència i bon govern de la Comunitat Valenciana i l'article 18 de la llei General de Subvencions, hauran de complir les següents obligacions de transparència:
1r Les entitats públiques hauran de complir amb les obligacions de transparència que, en virtut de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, i de la Llei 1/2022, de 13 d'abril, de transparència i bon govern de la Comunitat Valenciana, li corresponen com a entitat pública.
2n. Les entitats privades beneficiàries de la subvenció hauran de complir les obligacions de publicitat activa recollides en el capítol II del títol I de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, quan: a) Perceben durant el període d'un any ajudes o subvencions públiques en una quantia superior a 100.000 euros.
b) Perceben durant el període d'un any natural ajudes o subvencions de les entitats públiques de la Comunitat Valenciana recollides en l'article 3 de la Llei 1/2022 en una quantia superior a 50.000 euros.
c) Les ajudes o subvencions percebudes representen almenys el 40% del total dels seus ingressos anuals, sempre que aconseguisquen com a mínim la quantitat de 5.000 euros.
En particular, hauran de publicar en els termes previstos en els principis generals de l'article 5 de la Llei 19/2013 la informació institucional i organitzativa de l'article 6 i l'econòmica i pressupostària de l'article 8 d'esta. Aquesta publicació es realitzarà a través de la pàgina web de l'entitat, o bé a través de la plataforma TEP – Transparència Entitats Privades, de Gva Oberta, a la qual es pot accedir en gvaoberta.gva.es/tep.
Esta informació s'haurà de publicar a partir de l'any següent a aquell en el qual s'hagen superat els llindars establits, i haurà de mantindre's publicada durant almenys quatre anys naturals.
3r. Sense perjudici de les obligacions previstes en els apartats anteriors, totes les entitats beneficiàries de subvencions hauran de donar l'adequada publicitat del caràcter públic del finançament de programes, activitats, inversions o actuacions de qualsevol tipus que siguen objecte de subvenció, incloent-hi el logotip de la Conselleria de la Vicepresidència segona i conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge en mitjans de difusió com ara cartells, materials impresos, mitjans electrònics o audiovisuals i en qualsevol altre mitjà de publicitat que es realitze de l'activitat subvencionada.
4t. Totes les entitats beneficiàries de subvencions estan obligades a subministrar a l'entitat concedent, previ requeriment, tota la informació que siga necessària per al compliment per esta de les obligacions previstes en la llei de transparència, en el termini de 15 dies hàbils des del requeriment. Una vegada transcorregut el termini conferit en el requeriment sense que el mateix haguera sigut atés, l'òrgan que ha realitzat el requeriment podrà acordar, previ advertiment i audiència a l'interessat, la imposició de multes coercitives en els termes previstos en l'article 5 de la Llei 1/2022.
5é. Els nous conjunts de dades que es generen per la formalització i el desenvolupament de les subvencions atorgades per l'administració de la Generalitat s'han de disposar, sempre que siga possible, com a conjunt de dades obertes.
L'incompliment de les anteriors obligacions, així com de les quals específicament establisquen les corresponents convocatòries, produirà la pèrdua del dret al cobrament total o parcial de la subvenció atorgada, així com el reintegrament de les quantitats percebudes, deixarà esta sense efecte i donarà lloc, si és el cas, a l'exigència de les responsabilitats que corresponguen d'acord amb la legislació vigent i, de manera especial, atenent el que es disposa en la Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions.
- RESOLUCIÓ de 13 de novembre de 2024, d'ampliació del termini de les resolucions de concessió, conforme al que s'establix en la Resolució de 30 d'abril de 2024, de la Vicepresidència Segona i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda, per la qual es convoquen, per a l'any 2024,...
- RESOLUCIÓ de 18 de novembre de 2024, per la qual es concedixen les subvencions convocades mitjançant la Resolució de 30 d’abril de 2024, de la Vicepresidència Segona i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda, per la qual es convoquen, per a l’any 2024, subvencions per al finançament...
Justificació
Poden presentar en qualsevol moment després de finalització d'actuacions. Les actuacions podien iniciar-se l'1 de gener de 2024. Fins al 31 de juliol de 2025.
Presentació del compte justificatiu acompanyat de certificació expedida per habilitat nacional amb competències en matèria d'intervenció. Inclourà memòria d'actuacions i memòria econòmica abreujada.
Les entitats sol·licitants (o, si és el cas, beneficiàries) adjuntaran els documents establits en la Base dotzena de l'Orde 1/2023 i en el resolc setzé de la convocatòria:
- una memòria de les actuacions desenrotllades, que contindrà com a mínim els següents apartats: identificació de l'actuació finançada, valoració de l'assoliment dels objectius i resultats aconseguits, descripció i avaluació de les activitats realitzades i informació quantitativa i qualitativa sobre les persones i entitats participants. Al costat de la memòria s'aportarà la documentació que hagen generat les diverses activitats del projecte: material gràfic o audiovisual, material didàctic, enllaços web, qüestionaris d'avaluació i altres documents produïts durant l'execució del projecte per a la seua verificació.
- Una memòria econòmica abreujada justificativa del gasto realitzat, que incloga: detall de quantitats inicialment pressupostades i, si és el cas, desviacions esdevingudes; relació detallada d'activitats realitzades amb personal propi, especificant personal que ha intervingut, identificació de la nòmina corresponent amb indicació del mes o període, percentatge imputat a la mateixa i desglossament d'imports (brut, net, retenció IRPF, seguretat social a càrrec del treballador i a càrrec de l'entitat)
- Certificació acreditativa que l'entitat es troba al corrent en les seues obligacions tributàries i amb la Seguretat Social o autorització per a obtenció automàtica per esta Conselleria.
- Declaració responsable que l'entitat sol·licitant no està culpable en les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiari del art 13 de la Llei 38/200 general de subvencions.
- Relació, si és el cas, de factures i justificants de gasto emprades amb la mateixa finalitat davant altres entitats públiques o privades, amb indicació de quantia afectada.
- Declaració, si és el cas, que l'entitat beneficiària no té la possibilitat de recuperar ni compensar l'IVA corresponent.
- Informe d'auditoria ajustat al que es disposa en l'Orde EHA/1434/2007 per la qual s'aprova la norma d'actuació dels auditors de comptes per a la realització dels treballs de revisió de comptes justificatius.
- És recomanable que, en primer lloc, reunisca tots els documents a presentar i els guarde electrònicament en el seu ordinador, de manera que posteriorment puga incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic.
- IMPORTANT: tots els documents certificats o firmats que es presenten telemàticament hauran de ser enviats en format PDF i hauran d'incorporar les firmes digitals de les persones o entitats que els subscriguen. Per a això l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV) oferix un servici gratuït de firma de documents PDF.
Acudisca a: http://www.accv.es per a més informació al respecte.
- En l'apartat denominat "Formularis presentar" del tràmit de la Guia Prop al qual corresponga l'expedient obert d'ajudes o subvencions al qual es realitza l'aportació, apareixerà el llistat de documents a presentar.
- Si existix model normalitzat el document haurà de presentar-se en este model.
- Si no existix tal model, els documents hauran de ser creats o recaptats per la persona sol·licitant per a poder-los adjuntar mitjançant este tràmit telemàtic.
Exclusivament per internet, la presentació de la documentació requerida s'haurà de realitzar de manera telemàtica, en el tràmit específic de la convocatòria en l'apartat d'Esmena.
Recurs de reposició
El recurs es podrà interposar en el termini d'un mes des de la publicació de la resolució, comptat des de l'endemà de la publicació en el DOGV.
Presentació de recurs de reposició contra el que es disposa en la resolució davant el mateix òrgan que ha dictat l'acte en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la seua publicació, de conformitat amb el que es preveu en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del...
Contra el que es disposa en la resolució, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que ha dictat l'acte en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seua publicació o bé recurs contenciós administratiu davant la...
Si no existix model, els documents hauran de ser creats o recaptats per la persona sol·licitant per a poder-los adjuntar mitjançant este tràmit telemàtic.
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Administracions
- Ajudes i subvencions
- Administracions locals
- Ajudes i subvencions
