Fons estratègic municipal de prevenció d'incendis i gestió forestal, exercici 2025 - Sede electronica
Fons estratègic municipal de prevenció d'incendis i gestió forestal, exercici 2025
Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori
Des de 04-03-2025
Fins 25-03-2025
Què és
L'objecte de la subvenció és ajudar els ajuntaments a finançar les actuacions de prevenció d'incendis forestals i de gestió forestal planificades i aprovades.
Actuacions subvencionables
Seran subvencionables les següents actuacions planificades i aprovades en els plans de Prevenció d'Incendis Forestals citats, o en els Instruments Tècnics de Gestió Forestal de l'ajuntament beneficiari:
1. Àrees tallafocs:
1.1 Obertura de noves àrees tallafocs o zones de discontinuïtat lineal, fins i tot tractaments de la vegetació al costat de vials com a bandes de seguretat o faixes auxiliars, d'acord amb la norma tècnica o, si és el cas, a les especificacions del Pla de Prevenció d'Incendis Forestals (PLPIF/PDPIF).
1.2 Obertura de noves àrees tallafocs o zones de discontinuïtat perimetral en zones d'interfície urbana-forestal i en llocs d'alta afluència de persones o d'ús públic, d'acord amb la norma tècnica o, si és el cas, a les especificacions del Pla de Prevenció d'Incendis Forestals (PLPIF/PDPIF).
1.3 Obertura, o creació d'àrees o punts estratègics de gestió (PEG) d'acord amb les especificacions del PLPIF.
1.4 Manteniment i conservació d'àrees tallafocs o zones de discontinuïtat lineal o perimetral en zones d'interfície urbana-forestal i en llocs d'alta afluència de persones o d'ús públic, així com àrees o punts estratègics de gestió (PEG).
1.5 Eliminació de canyes (Arundo donax) per a reduir risc de propagació d'incendis forestals.
2. Manteniment de zones de discontinuïtat
2.1 Conreu de superfícies agrícoles abandonades, incloent-hi operacions de desbrossament previ, sempre que es troben a menys de 100 metres de sòl forestal i no supose un canvi de l'ús forestal ni un canvi de cultiu segons la normativa ambiental.
2.2 Control de la vegetació per a prevenció d'incendis amb ramaderia extensiva amb una càrrega ramadera mínima d'1 UGM (unitat ramadera major o equivalent) per hectàrea durant almenys 60 dies naturals.
3. Manteniment, reparació i millora de pistes forestals, incloent-hi treballs sobre cunetes. Esta actuació no es limitarà al tractament de la vegetació de les cunetes del vial.
3.1 Refinament, planatge, reg i compactació.
3.2 Aportació de llastos o generació de les mateixes in situ (triturat o fresat d'afloraments rocosos), refí, planatge, reg i compactació.
3.3 Formigonada, només en pendents superiors al 10%, barrancs o guals per al pas d'aigua. La llosa de formigó serà de grossària mínima 15 cm.
4. Creació, adaptació i millora de punts d'aigua per a l'extinció d'incendis forestals:
4.1 Adaptació i millora de punts d'aigua.
4.2 Construcció de nous depòsits d'aigua.
4.3 Instal·lació d'hidrants segons el que s'establix en l'annex XI de Decret legislatiu 1/2021, de 18 de juny, del Consell d'aprovació del text refós de la Llei d'ordenació del territori, urbanisme i paisatge.
5. Actuacions de gestió forestal sostenible:
5.1 Tales de millora (clares, aclarides i resalveos) amb eliminació de restes mitjançant trituració, retirada o qualsevol altre sistema que arreplegue la normativa.
5.2 Podes amb eliminació de restes mitjançant trituració, retirada o qualsevol altre sistema que arreplegue la normativa.
5.3. Desbrossament de matoll amb eliminació de restes mitjançant trituració, retirada o qualsevol altre sistema que arreplegue la normativa.
Gastos subvencionables
Seran gastos subvencionables els generats entre l'1 de gener i el 15 d'octubre de 2025 fins als màxims establits per tipus d'actuació establits en el següent resolc, sempre que s'ajusten als següents conceptes:
a) Cost d'execució de les actuacions referides en el resolc anterior.
b) Cost de redacció de memòries, d'una altra documentació tècnica, de direcció d'obra i la coordinació de seguretat i salut. En este sentit, és aplicable l'article 70 apartat 2 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, en el qual s'explicita “Els contractes que tinguen per objecte la vigilància, supervisió, control i direcció de l'execució de qualssevol contractes, així com la coordinació en matèria de seguretat i salut, no podran adjudicar-se a les mateixes empreses adjudicatàries dels corresponents contractes, ni a les empreses a estes vinculades”
c) En el cas d'utilitzar mitjans propis, seran subvencionables els gastos de personal imputables a contractes laborals de nova creació actuacions subvencionades realitzades, reflectits en la fitxa de l'annex II, no sent subvencionable la compra de maquinària de segona mà.
Compatibilitat de les ajudes
La subvenció prevista en esta resolució és compatible amb qualssevol altres subvencions, patrocinis, ajudes, ingressos, recursos etc. que, per a la mateixa finalitat i objecte, puguen concedir altres administracions o ens públics o privats, nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals. No obstant això, l'import de la subvenció en cap cas podrà ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos, supere el cost de l'activitat subvencionada.
L'ajuntament comunicarà, en qualsevol moment de la vigència de la present ajuda, i en tot cas al costat de la justificació de l'actuació subvencionada, altres subvencions, ajudes públiques o privades que haguera obtingut o sol·licitat per a la mateixa finalitat i objecte.
Sancions
El règim sancionador en la matèria regulada en la present orde serà l'establit en el Títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i en el Capítol IV de la Llei 1/2015, de febrer, d'Hisenda Público Instrumental i de Subvencions.
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (BOE núm. 276, de 18/11/2003)
- Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015)
- Llei 3/1993, de 9 de desembre, Forestal de la Comunitat Valenciana. (BOE núm. 23, de 27/01/1994).
- Decret llei 1/2023, de 13 de gener, del Consell, de modificació de la Llei 3/1993, de 9 de desembre, Forestal de la Comunitat Valenciana per a la creacióln del fons estratègic municipal de prevenció d'incendis i gestió forestal (DOGV Num. 9512 / 16.01.2023).
A qui va dirigit
Podran ser beneficiaris del Fons Estratègic Municipal de Prevenció d'Incendis i Gestió Forestal de la Comunitat Valenciana els ajuntaments de la Comunitat Valenciana relacionats en l'Annex I de la resolució, en disposar tots ells de Pla Local de Prevenció d'Incendis Forestals (PLPIF) o Pla Local Reduït de Prevenció d'Incendis Forestals (PLRPIF) aprovat per la Conselleria competent, amb terrenys forestals en el seu terme municipal.
No podran obtindre la condició de beneficiaris els ajuntaments incursos en alguna de les prohibicions contingudes en l'article 13 de la Llei 38/2003, i en el que es preveu a este efecte, en el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003.
1. Seran obligacions de l'ajuntament:
a. Obtindre les autoritzacions que siguen legalment exigibles per a l'execució de les actuacions que es vagen a realitzar.
b. Obtindre la disponibilitat dels terrenys on es realitzaran les actuacions.
2. També seran obligacions de l'ajuntament:
a. Sotmetre's a les actuacions de comprovació, verificació i control financer de l'activitat subvencionada, efectuades tant per la Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori com pels òrgans i institucions competents de la Generalitat, de l'Administració General de l'Estat, així com per qualsevol òrgan de la Unió Europea i els seus representants autoritzats, facilitant en tot moment quanta informació se sol·licite en l'exercici d'estes actuacions, i especialment posant a la seua disposició la totalitat dels documents necessaris.
b. Conservar tots els llibres, registres i documents perquè es puguen dur a terme les actuacions de comprovació i control per part de la Direcció General del Prevenció d'Incendis Forestals, de la Intervenció General de la Generalitat i de qualsevol uns altres establits en la legislació vigent.
c. Comunicar a l'òrgan gestor, la concurrència o no concurrència amb altres ajudes o subvencions concedides i/o sol·licitades per a la mateixa finalitat, procedents de qualsevol administració, ens públic o privat, nacional o internacional.
d. En relació amb la Llei 38/2003, hauran de complir-se les obligacions que, amb caràcter general, s'establixen en l'article 14 de la Llei 38/2003. En relació amb la citada llei, no haurà d'estar incurs en cap de les circumstàncies arreplegades en els articles 13 i 34.5, ni en el que s'establix en l'article 171 de la Llei 1/2015.
e. Donar publicitat de les ajudes percebudes en els termes establits en els articles 5.4 i 8.1 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de Transparència, accés a la informació pública i bon govern; en els articles 9.1.e) de la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, de participació ciutadana de la Comunitat Valenciana, així com en els articles 4.4, 5.2 i 23 de la Llei 1/2022, de 13 d'abril, de la Generalitat, de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana.
3. A més, els ajuntaments hauran de complir les obligacions establides en l'article 79 de la Llei 3/1993:
a. Haver complit l'obligació de remetre a la Conselleria competent els documents indicats en l'article 199.2 de la Llei 8/2010, de 23 de juny, de règim local de la Comunitat Valenciana.
b. Haver remés els comptes anuals de l'any 2024 davant la Sindicatura de Comptes, de conformitat amb el que es disposa en l'article 199.4 de la Llei 8/2010, de 23 de juny, de la Generalitat de Règim Local de la Comunitat Valenciana.
c. Haver remés, si és el cas, el corresponent pla economicofinancer en els termes disposats en la Llei orgànica 2/2012, de 27 d'abril, d'estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera, a l'òrgan de la Generalitat competent en matèria de tutela financera de les entitats locals de la Comunitat Valenciana.
Com es tramita
ACCEPTACIÓ TOTAL O PARCIAL DE LES AJUDES
Els ajuntaments referits en l'Annex I de la resolució provisional hauran de presentar, dins del termini de 15 dies hàbils següents a la publicació d'esta resolució, a través de l'apartat "Sol·licitud" la Sol·licitud d'acceptació d'estes ajudes, adjuntant l'acord o resolució de l'òrgan municipal competent, que haurà d'incloure expressament la seua voluntat d'acceptar la consignació assignada.
En el cas que l'ajuntament volguera acceptar únicament una part de l'ajuda assignada així ho indicarà en la sol·licitud d'acceptació, de manera que en la resolució definitiva eixa serà l'assignació per a l'execució de les actuacions referides pel propi ajuntament.
Juntament amb la sol·licitud d'acceptació, l'ajuntament haurà d'indicar les actuacions del Pla Local de Prevenció d'Incendis Forestals (PLPIF), Pla Local Reduït de Prevenció d'Incendis Forestals (PLRPIF), Pla de Demarcació de Prevenció d'Incendis Forestals de Demarcació (PPIFD), o de l'Instrument Tècnic de Gestió Forestal (ITGF) a les quals aniran destinats els fons durant esta anualitat, completant la fitxa d'actuacions subvencionables segons s'establisca en el tràmit administratiu referit.
L'acceptació de la subvenció, juntament amb la descripció de les actuacions a executar, tindrà els efectes de la declaració responsable prevista en l'article 62.2 de la Llei 3/1993 prèvia a l'execució de les actuacions, de la declaració responsable prevista en l'article 144 del Decret 91/2023, de 22 de juny, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 3/1993, així com si és el cas, de l'article 21.2 del Decret 205/2020, d'11 de desembre, del Consell, de regulació dels aprofitaments forestals en muntanyes privades i l'alienació d'aprofitaments forestals en muntanyes gestionades per la Generalitat; sense menyscapte de l'obligació d'obtindre quantes autoritzacions o permisos anaren necessaris per raó de la naturalesa o ubicació de l'actuació, així com la sol·licitud de codi de traçabilitat per a la comercialització de productes forestals obtinguts en actuacions no considerades aprofitament forestal, si és procedent en el següent tràmit: https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=18681&version=amp
AL·LEGACIONS
Així mateix, dins del termini de 15 dies hàbils assenyalat en l'apartat anterior, aquells ajuntaments de la Comunitat Valenciana que es consideren afectats per la present resolució provisional podran realitzar al·legacions al contingut de l'Annex I Relació dels ajuntaments beneficiaris de manera provisional, que s'acompanya a esta resolució.
RENÚNCIA
Els ajuntaments podran renunciar a l'ajuda en el mateix tràmit de Sol·licitud d'acceptació, marcant el check renúncia en el formulari dades pròpies, iniciada la tramitació electrònica.
D'altra banda, el supòsit que l'ajuntament no accepte en el termini establit la quantitat assignada al seu municipi, s'entendrà que renúncia a la subvenció assignada en esta resolució.
INSTRUCCIÓ
La comissió prevista en l'article 84 de la Llei 3/1993, verificarà que les actuacions proposades pels ajuntaments s'inclouen entre les contemplades en el PLPIF, PLRPIF, PPIFD, o si és el cas, en el ITGF, aprovats per la conselleria competent, així com la seua adequació a la naturalesa del crèdit disponible, podent requerir-se la seua esmena o millora per la direcció territorial competent en matèria de prevenció d'incendis forestals atorgant a este efecte un termini de 10 dies hàbils.
Transcorregut este termini, la comissió formularà proposta de resolució DEFINITIVA, aplicant les regles establides en l'article 82 de la Llei 3/1993, que elevarà a l'òrgan competent per a resoldre. La resolució definitiva es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
03003 - Alacant/Alicante
12003 - Castelló/Castellón
46009 - València/Valencia
Entitats col·laboradores de certificació
Sol·licitud
El termini d'acceptació serà des de l'endemà de la seua publicació en el DOGV fins a 15 dies hàbils després.
A la sol·licitud d'acceptació normalitzada de l'ajuda provisional s'adjuntarà la següent documentació:
a) Acreditació de la identitat de la persona jurídica sol·licitant, en cas de no autoritzar la seua consulta per l'òrgan gestor del procediment.
b) Acreditació d'estar al corrent de les obligacions tributàries, estatals i autonòmiques, i amb la Seguretat Social, en cas de no autoritzar o oposar-se a la seua consulta per l'òrgan gestor del procediment.
c) Acord o resolució de l'òrgan municipal competent, que haurà d'incloure expressament la seua voluntat d'acceptar la consignació assignada.
L'acreditació de la documentació relacionada s'efectuarà sense perjuí del que s'establix en l'article 28.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Atés que els sol·licitants són persones jurídiques, en virtut de l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, estan obligades a relacionar-se amb elles a través de mitjans electrònics, per la qual cosa la presentació de...
Esmena
10 dies hàbils des de l'acceptació de la notificació del requeriment d'esmena.
En compliment del que es disposa en l'article 68 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, si la sol·licitud d'iniciació no reunix els requisits que assenyala l'article 66 i 67, o altres exigits per la legislació específica aplicable, es requerirà a l'interessat perquè, en un termini de deu dies, esmene la falta o acompanye els documents preceptius.
Així mateix, en virtut de l'article 73.2 d'esta llei, quan l'Administració considere que algun dels actes dels interessats no reunix els requisits necessaris, el posarà en coneixement del seu autor, concedint-li un termini de deu dies per a emplenar-lo.
Al·legació / Aportació
Permanentment obert
- Al·legacions i aportació documental:
Els interessats en el procediment podran adduir al·legacions i aportar documents o altres elements de juí, segons el que es disposa en l'art. 76 de la Llei 39/2015.
- Tràmit d'audiència:
En compliment del que es disposa en l'article 82 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, s'obrirà un període d'audiència a fi que els interessats puguen presentar les al·legacions, documents i justificacions que estimen pertinents.
Atés que els sol·licitants són persones jurídiques, en virtut de l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, estan obligades a relacionar-se amb elles a través de mitjans electrònics, per la qual cosa la presentació...
Resolució
QUANTIA DE L'AJUDA
La concessió de l'ajuda als ajuntaments beneficiaris s'establirà d'acord amb els següents criteris objectius i regles de distribució:
a) El 20% es distribuirà per igual entre els ajuntaments que complisquen els requisits per a ser beneficiaris.
b) El 40% es distribuirà en funció de la superfície forestal de cada ajuntament, segons la cartografia actualitzada de l'inventari del sòl forestal del PATFOR.
c) El 20% es distribuirà en funció de la ràtio entre la superfície forestal del terme municipal i el nombre d'habitants, segons les xifres oficials del padró municipal referides a l'u de gener de l'any anterior al de la resolució d'assignació de la concessió.
d) El 20% es distribuirà en funció de la ràtio entre la superfície forestal inclosa en alguna de les figures de protecció d'espais naturals protegits (segons l'article 3 de la Llei 11/1994, de 27 de desembre, d'Espais Naturals Protegits de la Comunitat Valenciana) o en muntanyes catalogades d'utilitat pública i la superfície forestal total del terme municipal. En el cas que l'una superfície forestal complisca amb les dos condicions (espai natural protegit i muntanya d'utilitat pública), només es comptabilitzarà una vegada.
PROCEDIMENT DE COBRAMENT
D'acord amb el que s'establix en l'article 81.7 de la Llei 3/1993, Forestal de la Comunitat Valenciana, una vegada publicada la resolució de concessió definitiva, es farà efectiu el pagament el 50% de l'import de subvenció corresponent a cada ajuntament, en concepte d'acompte, prèvia comprovació que les actuacions són subvencionables i que l'ajuntament està al corrent de les obligacions tributàries enfront de la Generalitat, l'Estat i la Seguretat Social.
El pagament del 50% restant s'efectuarà a favor de l'ajuntament després de la justificació de la subvenció, després de la comprovació, per part dels servicis competents de la Conselleria, del compte justificatiu i d'acreditara que l'ajuntament es troba al corrent de pagament de les seues obligacions tributàries i davant la Seguretat Social i de les obligacions per reintegrament de subvencions.
En cas que l'import justificat fora inferior a l'import de la subvenció, o es produïra la concurrència amb altres ajudes de manera que se superara el cost de les actuacions o el 100% d'estes, l'aportació de la Conselleria es minorarà en la quantia corresponent, i l'ajuntament, si és el cas, estarà obligada al reintegrament de les quantitats corresponents.
REINTEGRAMENT
El reintegrament de subvencions estarà al que s'establix en l'article 37 i concordants de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i l'article 90 i concordants del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i de manera complementària, els articles 16 i 62 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions.
El règim sancionador en la matèria regulada en la present orde serà l'establit en el Títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
Justificació
Des de la publicació de la resolució definitiva fins al 16 d'octubre de 2025
Sol·licitar el pagament de les actuacions executades.
Atés que els sol·licitants són persones jurídiques, en virtut de l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, estan obligades a relacionar-se amb elles a través de mitjans electrònics, per la qual cosa la presentació de...
- INSTRUCCIONS PER A L'ELABORACIÓ DE LA MEMÒRIA TÈCNICA PER A LA JUSTIFICACIÓ DE LA SUBVENCIÓ DEL FONS ESTRATÈGIC MUNICIPAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS I GESTIÓ FORESTAL DURANT L'ANY 2024.
- RESOLUCIÓ 14 DE PAGAMENT FINAL DE LA SUBVENCIÓ A AJUNTAMENTS DE LA COMUNITAT VALENCIANA AMB PLA LOCAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS FORESTALS APROVAT PER A L'EXECUCIÓ DEL FONS ESTRATÈGIC MUNICIPAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS I GESTIÓ FORESTAL DURANT L'ANY 2024.
- RESOLUCIÓ de 9 d'agost de 2024, de concessió directa de subvenció als ajuntaments de la Comunitat Valenciana amb el Pla local de prevenció d'incendis forestals aprovat per a l'execució del fons estratègic municipal de prevenció d'incendis i gestió forestal durant l'any 2024.
- RESOLUCIÓ 1 DE PAGAMENT FINAL DE LA SUBVENCIÓ A AJUNTAMENTS DE LA COMUNITAT VALENCIANA AMB PLA LOCAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS FORESTALS APROVAT PER A L'EXECUCIÓ DEL FONS ESTRATÈGIC MUNICIPAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS I GESTIÓ FORESTAL DURANT L'ANY 2024.
- RESOLUCIÓ 2 DE PAGAMENT FINAL DE LA SUBVENCIÓ A AJUNTAMENTS DE LA COMUNITAT VALENCIANA AMB PLA LOCAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS FORESTALS APROVAT PER A L'EXECUCIÓ DEL FONS ESTRATÈGIC MUNICIPAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS I GESTIÓ FORESTAL DURANT L'ANY 2024.
- RESOLUCIÓ 3 DE PAGAMENT FINAL DE LA SUBVENCIÓ A AJUNTAMENTS DE LA COMUNITAT VALENCIANA AMB PLA LOCAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS FORESTALS APROVAT PER A L'EXECUCIÓ DEL FONS ESTRATÈGIC MUNICIPAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS I GESTIÓ FORESTAL DURANT L'ANY 2024.
- RESOLUCIÓ 4 DE PAGAMENT FINAL DE LA SUBVENCIÓ A AJUNTAMENTS DE LA COMUNITAT VALENCIANA AMB PLA LOCAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS FORESTALS APROVAT PER A L'EXECUCIÓ DEL FONS ESTRATÈGIC MUNICIPAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS I GESTIÓ FORESTAL DURANT L'ANY 2024.
- RESOLUCIÓ 5 DE PAGAMENT FINAL DE LA SUBVENCIÓ A AJUNTAMENTS DE LA COMUNITAT VALENCIANA AMB PLA LOCAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS FORESTALS APROVAT PER A L'EXECUCIÓ DEL FONS ESTRATÈGIC MUNICIPAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS I GESTIÓ FORESTAL DURANT L'ANY 2024.
- RESOLUCIÓ 6 DE PAGAMENT FINAL DE LA SUBVENCIÓ A AJUNTAMENTS DE LA COMUNITAT VALENCIANA AMB PLA LOCAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS FORESTALS APROVAT PER A L'EXECUCIÓ DEL FONS ESTRATÈGIC MUNICIPAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS I GESTIÓ FORESTAL DURANT L'ANY 2024.
- RESOLUCIÓ 7 DE PAGAMENT FINAL DE LA SUBVENCIÓ A AJUNTAMENTS DE LA COMUNITAT VALENCIANA AMB PLA LOCAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS FORESTALS APROVAT PER A L'EXECUCIÓ DEL FONS ESTRATÈGIC MUNICIPAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS I GESTIÓ FORESTAL DURANT L'ANY 2024.
- RESOLUCIÓ 8 DE PAGAMENT FINAL DE LA SUBVENCIÓ A AJUNTAMENTS DE LA COMUNITAT VALENCIANA AMB PLA LOCAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS FORESTALS APROVAT PER A L'EXECUCIÓ DEL FONS ESTRATÈGIC MUNICIPAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS I GESTIÓ FORESTAL DURANT L'ANY 2024.
- RESOLUCIÓ 9 DE PAGAMENT FINAL DE LA SUBVENCIÓ A AJUNTAMENTS DE LA COMUNITAT VALENCIANA AMB PLA LOCAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS FORESTALS APROVAT PER A L'EXECUCIÓ DEL FONS ESTRATÈGIC MUNICIPAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS I GESTIÓ FORESTAL DURANT L'ANY 2024.
- RESOLUCIÓ 10 DE PAGAMENT FINAL DE LA SUBVENCIÓ A AJUNTAMENTS DE LA COMUNITAT VALENCIANA AMB PLA LOCAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS FORESTALS APROVAT PER A L'EXECUCIÓ DEL FONS ESTRATÈGIC MUNICIPAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS I GESTIÓ FORESTAL DURANT L'ANY 2024.
- RESOLUCIÓ 11 DE PAGAMENT FINAL DE LA SUBVENCIÓ A AJUNTAMENTS DE LA COMUNITAT VALENCIANA AMB PLA LOCAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS FORESTALS APROVAT PER A L'EXECUCIÓ DEL FONS ESTRATÈGIC MUNICIPAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS I GESTIÓ FORESTAL DURANT L'ANY 2024.
- RESOLUCIÓ 12 DE PAGAMENT FINAL DE LA SUBVENCIÓ A AJUNTAMENTS DE LA COMUNITAT VALENCIANA AMB PLA LOCAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS FORESTALS APROVAT PER A L'EXECUCIÓ DEL FONS ESTRATÈGIC MUNICIPAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS I GESTIÓ FORESTAL DURANT L'ANY 2024.
- RESOLUCIÓ 13 DE PAGAMENT FINAL DE LA SUBVENCIÓ A AJUNTAMENTS DE LA COMUNITAT VALENCIANA AMB PLA LOCAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS FORESTALS APROVAT PER A L'EXECUCIÓ DEL FONS ESTRATÈGIC MUNICIPAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS I GESTIÓ FORESTAL DURANT L'ANY 2024.
- RESOLUCIÓ 14 DE PAGAMENT FINAL DE LA SUBVENCIÓ A AJUNTAMENTS DE LA COMUNITAT VALENCIANA AMB PLA LOCAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS FORESTALS APROVAT PER A L'EXECUCIÓ DEL FONS ESTRATÈGIC MUNICIPAL DE PREVENCIÓ D'INCENDIS I GESTIÓ FORESTAL DURANT L'ANY 2024.
Desistiment
Obert permanentment
Permetre que l'interessat manifeste la seua voluntat d'abandonar la seua pretensió
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Administracions
- Ajudes i subvencions
- Administracions locals
- Medi ambient
- Administracions locals
- Ajudes i subvencions