Alta d'un ciutadà en el Sistema d'Informació Poblacional de la Comunitat Valenciana (SIP) per a l'accés a les prestacions sanitàries del Sistema Valencià de Salut, amb recollida de targeta en el centre de salut.

Conselleria de Sanitat

Codi SIA: 2406174
|
Codi GVA: 21561
Descarregar informació
Termini obert
  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Procediments relacionats
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Què és

Què és i per a què servix

Realitzar l'alta o la recuperació d'una Baixa en el Sistema d'Informació poblacional (d'ara en avant SIP) de la Comunitat Valenciana. El SIP és el registre administratiu corporatiu que conté informació administrativa i sanitària de les persones residents en la Comunitat Valenciana i d'aquelles...

Saber més
Terminis
Sol·licitudTermini obert
Observacions

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Nom de l'activitat de tractament: Alta d'un ciutadà/a en el Sistema d'Informació Poblacional. Finalitat del tractament: Manteniment i actualització del Sistema d'Informació Poblacional (SIP). Identitat del responsable del tractament: Conselleria de...

Saber més

A qui va dirigit

Ciutadania
Persones interessades

Qualsevol persona resident a la Comunitat Valenciana i les que, sense ser residents, accedisquen o vulguen accedir a les prestacions sanitàries del Sistema Valencià de Salut.

Requisits

S'haurà d'aportar dades personals: data de naixement, sexe i el país de la nacionalitat. Per a poder registrar-se hauran d'especificar: - Duració de l'estada en la Comunitat Valenciana o el període de temps durant el qual estaran temporalment. - Residència habitual en un ajuntament de la...

Saber més

Com es tramita

Procés de tramitació
Realitzada la petició electrònica l'interessat haurà d'acudir al centre de salut corresponent al lloc de residència per a recollir la targeta sanitària individual o el document d'inclusió corresponent. En cas d'haver manifestat oposició expressa a la consulta electrònica de l'empadronament en la...
Saber més
Òrgans de tramitació

Sol·licitud

Termini
Termini obert

Durant tot l'any

Documentació
En els supòsits que s'haja d'acreditar la Residència en la Comunitat Valenciana, l'administració consultarà directament mitjançant l'accés a les plataformes d'intermediació de dades o altres sistemes electrònics habilitats a aquest efecte, llevat que existisca l'oposició expressa de l'interessat...
Saber més
Taxa o pagament

No comporta taxes.

Forma de presentació
Telemàtica
1. Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de sistemes de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basats en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la Llista de confiança de...
Saber més
Presencial

Podrà realitzar-se el tràmit de manera presencial en el Centre de Salut que tinga assignat d'acord amb la seua targeta SIP. Pot consultar el seu Centre de Salut en l'enllaç indicat més a baix.

Resolució

Termini màxim
La petició serà electrònica de resposta immediata, que es completa amb la visita presencial al centre de salut per a recollir la targeta.
Òrgans resolució