Ajudes destinades al programa de millora del proveïment i reducció de pèrdues en xarxes a municipis menors de 20.000 habitants, inclosos en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, que formen part del component 5, Inversió 1, en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana

Conselleria d'Agricultura, Aigua, Ramaderia i Pesca

Codi SIA: 3033411
|
Codi GVA: 94427
Descarregar informació
Termini de sol·licitud tancat

Des de 24-10-2024

Fins 10-02-2025

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Procediments relacionats
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Al·legació / Aportació
  • Resolució
  • Justificació
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

Què és

Què és i per a què servix

Convocar i establir les bases reguladores per a la concessió de subvencions dirigides a actuacions en matèria de millora del proveïment i reducció de pèrdues en xarxes de distribució, la reparació i millora dels dipòsits i instal·lacions de potabilització, en municipis de menys de 20.000 habitants de la Comunitat Valenciana, incloses en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, que formen part del component 5 "preservació del litoral i recursos hídrics", Inversió 1 "materialització d'actuacions de depuració, sanejament, eficiència, estalvi, reutilització i seguretat d'infraestructures".

 

Es pot consultar un document amb el resum del procediment en els enllaços d'informació de la pestanya Sol·licitud.

Terminis
Sol·licitudTemini tancat
Des de 24-10-2024 fins a 10-02-2025
Al·legació / AportacióTermini obert
Des de 24-10-2024 00:00:00h
JustificacióTermini obert
Des de 24-12-2024 fins a 30-06-2026
Normativa

A qui va dirigit

Administració
Persones interessades

Podran adquirir la condició d'entitat beneficiària de les subvencions els ajuntaments de municipis menors de 20.000 habitants, d'acord amb el Reial decret 1065/2021, de 30 de novembre, pel qual es declaren oficials les xifres de població resultants de la revisió del padró municipal referides a l'1 de gener de 2021 (INE 2021).

Requisits

1. Els beneficiaris finals hauran de complir, entre altres, els següents requisits:

a) Estar al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, acord amb el que s'estableix en l'article 14 de la LGS.

b) Disposar de capacitat econòmica, financera i operativa suficient per a garantir l'execució de l'operació proposada.

c) Acreditació, si és el cas, d'estar al corrent en el compliment de l'obligació de rendició dels seus comptes anuals davant la Sindicatura de Comptes, de conformitat amb la normativa aplicable.

d) No trobar-se en cap de les situacions previstes en l'article 13 de la LGS, inclosa la inexistència d'obligacions de reintegrament d'altres subvencions o ajudes, o, si és el cas, el fidel compliment de les seues obligacions de reintegrament d'altres subvencions o ajudes, conforme als termes establits en l'article 21 del RLGS.

e) Conéixer, acceptar i comprometre's al compliment dels requisits exigits en la resolució, així com el compromís de l'ajuntament amb l'execució i posterior explotació de les actuacions, la seua conservació i manteniment.

f) Que el sol·licitant es comprometa expressament a concedir els drets i accessos necessaris per a garantir que els organismes europeus exercisquen les seues competències.

g) Les actuacions hauran d'haver-se iniciat (data d'alçament de l'Acta de Replanteig) amb posterioritat a l'1 de febrer de 2020 i hauran d'estar finalitzades abans del 30 de juny de 2026 (data d'Acta de Recepció i lliurament a l'ús públic).

Estos terminis podran ser prorrogats quan així es determine mitjançant acord de la Conferència Sectorial de Medi Ambient.

2. Les actuacions es referisquen a sistemes de proveïment a municipis menors de 20.000 habitants.

3. Les actuacions no poden haver sigut declarades d'interés general de l'Estat, llevat que, mitjançant protocol o conveni amb l'Administració General de l'Estat, les Comunitats Autònomes o Entitats Locals hagen assumit l'execució d'actuacions d'interés general, i en este cas, estes podran ser finançades amb càrrec a esta subvenció.

4. Les actuacions hauran d'estar específicament destinades a aconseguir els objectius establits en el Pla: millora, renovació i reducció de pèrdues en els sistemes de proveïment que servixen a petits i mitjans municipis, estalvi en el consum d'aigua i/o increment en la garantia de subministrament, i així s'haurà de justificar en les actuacions seleccionades.

5. No podran ser seleccionades aquelles actuacions que, en la data de sol·licitud de l'ajuda disposen d'assignació en ferma de fons europeus en el marc de la programació financera vigent, o que compten amb finançament de l'Administració General de l'Estat en estar incloses en un conveni o protocol amb esta.

6. Les actuacions hauran de comptar amb el compromís de l'Ajuntament o entitat local titular de la infraestructura amb l'execució i posterior explotació de les actuacions, així com de la seua conservació i manteniment.

Com es tramita

Procés de tramitació

Passos:

-Presentació de la sol·licitud i documentació requerida.

-L'òrgan encarregat de l'ordenació i instrucció del procediment serà la Direcció General de l'Aigua i Desenvolupament Rural, que realitzarà d'ofici quantes actuacions estime necessàries per a la determinació, coneixement i comprovació de les dades en virtut dels quals l'òrgan col·legiat realitzarà l'avaluació de les sol·licituds i la proposta de concessió de les ajudes.

-A la vista de la documentació aportada, inclosa la proposta de l'òrgan col·legiat, la persona titular de la Conselleria amb competències en matèria de recursos hídrics, o en qui delegue, resoldrà la concessió d'estes ajudes, esgotant la via administrativa.

-La resolució de concessió es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, amb expressió de la convocatòria, del programa al qual s'imputen, beneficiari, quantitat concedida i finalitat o finalitats de la subvenció.

Criteris de valoració

Tota sol·licitud estarà subjecta a la valoració a càrrec d'una comissió d'avaluació, que es constituirà a este efecte, i que avaluarà mitjançant l'aplicació dels criteris que s'exposen a continuació:

Criteri 1: Assegurament del compliment dels objectius establits en el Pla: Actuacions per a la millora i/o renovació dels sistemes municipals de proveïment, amb una significativa reducció de les pèrdues en el sistema, que maximitze l'estalvi d'aigua (ràtios estalvie/població i estalvie/inversió) i/o incremente la garantia del sistema.

Criteri 2: Innovació Tecnològica en els sistemes de proveïment municipal: A causa de la naturalesa del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, que compta com a pilars amb la transició ecològica i la transformació digital, es prioritzaran aquelles actuacions que presenten solucions innovadores tant en la seua dimensió verda i d'eficiència energètica, com d'aplicació de noves tecnologies en petites i mitjans municipis per a la seua gestió i explotació. Així, s'haurà de garantir que almenys el 70% (en pes) dels residus de construcció i demolició no perillosos serà reutilitzat, reciclatge o recuperat, i que l'activitat de millora i renovació reduïsca el consum mitjà d'energia del sistema de distribució.

Criteri 3: Contribució als objectius del Repte Demogràfic i aplicació de mesures concretes de corresponsabilitat i conciliació de la vida personal, laboral i familiar: Es prioritzaran actuacions situades en zones aïllades geogràficament o en dificultats, on la inversió pública puga ser un element de suport per a articular un desenvolupament harmònic i impulsar l'economia d'estes, contribuint a promoure la igualtat i compensar als territoris més vulnerables a l'exclusió social, millorar la competitivitat i facilitar el desenvolupament de noves activitats econòmiques, que afavorisquen l'assentament i la fixació de la població en el medi rural, així com el foment de l'aplicació de mesures concretes de corresponsabilitat i conciliació de la vida personal, laboral i familiar.

Per a informar sobre este criteri de priorització de les sol·licituds, es podran usar indicadors com els següents, les fonts dels quals són l'INE i Institut Valencià d'Estadística (IVE):

a) Renda mitjana per persona i municipi.

b) Ràtio nombre d'aturats.

c) Densitat de població en el municipi.

d)Percentatge de població major de 65 anys.

e)Uns altres.

Els diferents indicadors seleccionats en este criteri es combinaran en un indicador únic ponderat.

La població es determinarà d'acord amb el Reial decret 1065/2021 de 30 de novembre pel qual es declaren oficials les xifres de població resultants de la revisió del padró municipal publicats en l'INE o IVE referides a l'1 de gener de 2021.

En el cas en què l'entitat sol·licitant de la subvenció siga una entitat d'àmbit territorial inferior al municipal, s'adoptarà com a criteri determinant del percentatge, el nombre d'habitants efectius corresponents a esta entitat menor.

Per a la valoració de l'aplicació de les mesures de corresponsabilitat i conciliació de la vida personal, laboral i familiar, s'haurà de presentar el corresponent pla en el qual s'especifiquen detalladament les mesures de conciliació previstes.

Criteri 4: Grau de maduració de les actuacions i aplicació de mesures de vigilància i gestió ambiental.

Donats els terminis compromesos en el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, es prioritzaran aquelles actuacions que compten amb projectes ja redactats, o en un alt grau de maduresa. A més, es fomentarà l'aplicació de mesures de vigilància i gestió ambiental durant l'execució de les actuacions per a una menor generació i millor gestió de residus, així com la seua reutilització i reciclatge, per damunt de les quals es determinen com d'obligatori compliment.

Criteri 5: Clàusules de responsabilitat social en la forma prevista en el D118.

Es valoraran aquelles actuacions en les quals, el beneficiari acredite la inclusió en els plecs de contractació aprovats dins de l'últim any natural a la publicació d'estes bases reguladores, de les clàusules de responsabilitat social en la forma prevista en este Decret

 

Entitats col·laboradores de certificació

Formularis

Sol·licitud

Termini
Des de 24-10-2024 fins a 10-02-2025

El termini de presentació de les sol·licituds serà de dos mesos a comptar des de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV Nº 9963 de 23/10/2024).

 

Els ajuntaments de municipis afectats per la DANA podran presentar les sol·licituds fins al 10 de febrer de 2025, en virtut de la suspensió de terminis acordada pel Consell de Ministres entre el 7 de novembre i el 25 de desembre.

 

Documentació

Les sol·licituds hauran de formalitzar-se en el formulari disposat per a la convocatòria i s'adjuntarà la següent documentació:

 

a) Acreditació de la identitat de la persona sol·licitant i, si és el cas, del seu representant legal.

 

b) Acreditació d'estar al corrent de les obligacions tributàries, estatals i autonòmiques, i amb la Seguretat Social.

 

c) Acreditació d'estar al corrent del compliment de l'obligació de rendició dels seus comptes anuals davant la Sindicatura de Comptes.

 

d) Acreditació de la representació, si és el cas.

 

e) Certificació d'acord de l'òrgan competent de l'entitat beneficiària acordant sol·licitar la subvenció, facultant a la persona que ostente el seu representant legal i assumint els compromisos i obligacions continguts en les seues bases reguladores i en la seua respectiva convocatòria.

 

f) Projecte tècnic de l'obra, redactat pel personal tècnic competent i que continga els documents necessaris per a la completa definició de l'obra a executar, tal com disposa l'article 233 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic o normativa que la substituïsca en esta matèria. El projecte haurà de complir amb el que s'estableix en l'Ordre 9/2016, de 22 d'abril de 2016, de la Conselleria d'Agricultura, Medi ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural, per la qual s'establix el format digital per a la presentació de projectes tècnics.

El projecte haurà de contindre informació relativa als criteris de valoració relacionats en la base dècima.

g) Programa o calendari de terminis elaborat pel personal tècnic competent de l'entitat beneficiària i subscrit per esta i per la persona que ostente l'Alcaldia. En este termini s'inclou la tramitació del corresponent expedient de contractació, l'execució de l'obra, la remissió dels documents que la justifiquen i l'aprovació dels mateixos per l'òrgan competent.

 

h) Conforme al que es disposa en l'article 5 del Decret 279/2004, amb caràcter preceptiu i obligatori, amb la sol·licitud ha d'acompanyar una declaració responsable sobre el compliment de la normativa d'integració laboral de persones amb discapacitat, o si és el cas, l'exempció d'esta obligació, sense perjudici de les facultats de la Generalitat de comprovar la validesa d'esta declaració en qualsevol moment, així com de la imposició de les sancions que pogueren correspondre.

Sense l'acreditació, o si és el cas, exempció regulats en este article, no podran concedir-se ajudes o subvencions.

 

i) Declaració responsable dels tècnics competents projectistes i director de l'execució de l'obra.

 

j) Certificat d'existència de crèdit adequat i suficient per a fer front al finançament municipal fins a arribar al 100% del cost total de l'actuació incloent l'IVA.

 

k) Models acreditatius del compliment de les obligacions contemplades en l'Ordre HFP/1030/2021, de 29 de setembre, si és el cas.

- Model A de declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI) (TERCERS).

- Model B de declaració de cessió i tractament de dades en relació amb l'execució d'actuacions del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR).

- Model C declaració de compromís en relació amb l'execució d'actuacions del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR).

 

l) Informe de les corresponents oficines o unitats de supervisió dels projectes encarregades de verificar que s'han tingut en compte les disposicions generals de caràcter legal o reglamentari, així com la normativa tècnica que resulten d'aplicació per a cada tipus de projecte, en virtut del que es disposa en l'article 235 de la LCSP, atés que l'òrgan de contractació són les entitats locals.

 

m) Certificat, emés per fedatari públic, acreditatiu de la titularitat o disponibilitat de la infraestructura i dels terrenys que siguen objecte de l'actuació o que es vegen afectats per esta, així com dels necessaris per a la ubicació del cartell de l'obra i l'apilament de materials, en les quals es faça constar, si és el cas, que es disposa de les autoritzacions o concessions de caràcter particular i administratives necessàries.

 

n) Certificació emesa per fedatari públic acreditativa de l'existència o inexistència de mercantil concessionària del servici, organisme autònom local, entitat pública empresarial local, o societat mercantil local, on es faça constar si té concedit el servici de proveïment i sanejament, i per al cas de prestar servicis alguna d'estes entitats, certificar igualment si l'actuació està o no, inclosa en els plans d'inversions o millora que haja de finançar o en les seues obligacions de conservació i substitució d'infraestructures.

 

o) Certificat emés per la Intervenció municipal acreditatiu que la sol·licitud formulada per a la inversió, ho és d'acord amb la definició del concepte pressupostari “inversions reals” definit en l'Orde HAP/419/2014 del Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques, per la qual es modifica l'Orde EHA/3565/2008, de 3 de desembre, per la qual s'aprova l'estructura dels pressupostos de les entitats locals, així com de l'aplicació pressupostària a la qual s'imputarà el gasto.

 

p) Certificació que acredite que no existix urbanitzador per a l'activitat de què es tracta. En cas que existisca haurà de certificar-se que no té l'obligació d'escometre a la seua costa l'obra o instal·lació sol·licitada.

 

q) Autobaremació de la sol·licitud, conforme als criteris establits en la base dotzena. S'haurà de presentar el model disponible en l'adreça https://www.gva.es/es/proc94427 tant en format .xlsx (full de càlcul en obert) com en format .pdf firmat electrònicament pel tècnic redactor del projecte, juntament amb els certificats que acrediten les dades incloses tant en el projecte com en l'apartat A1 del criteri 1 de la base dotzena.

 

Forma de presentació
Telemàtica

Atés que els sol·licitants són persones jurídiques, en virtut de l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, estan obligades a relacionar-se amb elles a través de mitjans electrònics, per la qual cosa la presentació de...

Saber més

Al·legació / Aportació

Termini
Des de 24-10-2024 00:00:00h

Des de l'endemà de fi de sol·licitud fins a l'últim dia en què este obert el procediment.

Descripció

Aportar documentació durant el procediment, tant l'aportació de documentació després d'haver rebut un requeriment d'esmena, com l'aportació de documentació que l'interessat considere pertinent, en qualsevol moment del procediment.

Forma de presentació
Telemàtica

Atés que els sol·licitants són persones jurídiques, en virtut de l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, estan obligades a relacionar-se amb elles a través de mitjans electrònics, per la qual cosa la presentació...

Saber més

Resolució

Quantia i cobrament

1.L'import total d'esta convocatòria ascendix a sis milions dos-cents setanta-dos mil sis-cents trenta-dos euros amb vint-i-sis cèntims (6.272.632,26 euros), que es finançaran amb càrrec a la partida pressupostària 12.99.99.442.99, Capítol VII (millora del proveïment i reducció de pèrdues en xarxes de petits i mitjans municipis), línia de subvenció S8825000, de la Llei 9/2022, de 30 de desembre, de Pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2023.

 

Mitjançant acord de 12 de març de 2024, del Consell, pel qual s'autoritza la incorporació de crèdits de l'exercici 2023 a 2024, procedents del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència finançat pel Mecanisme Europeu de Recuperació i Resiliència, es modifica la línia pressupostària aplicable a esta subvenció sent la denominació per a l'exercici 2024 S162300000.

 

Amb les limitacions pressupostàries, derivades de l'existència de crèdit adequat i suficient, la subvenció a concedir podrà cobrir fins al 80% del cost elegible del projecte (pressupost d'execució material, més gastos generals, més benefici industrial, més impost sobre el valor afegit, si és el cas).

 

Els gastos de les actuacions preparatòries prèvies necessàries en honoraris dels professionals intervinents, el cost de redacció dels projectes, direcció d'obra, coordinació de seguretat i salut, i qualsevol altre necessari durant el desenrotllament de les obres mentres es vinculen de manera directa a les operacions referides en els anteriors apartats i, si és el cas, el visat pel Col·legi professional corresponent, informes tècnics i certificats precisos, fins a un import màxim del 4 per cent (4%) del pressupost d'execució material del projecte subvencionable.

 

Aquells municipis que hagueren sigut beneficiaris d'ajudes en l'anterior convocatòria (Resolució d'1 de juliol de 2022, de la Consellera d'Agricultura, Desenrotllament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica), podran participar en esta nova subvenció sempre que no es tracte de la mateixa actuació.

 

La població es determinarà d'acord amb el Reial decret 1065/2021 de 30 de novembre pel qual es declaren oficials les xifres de població resultants de la revisió del padró municipal referides a l'1 de gener de 2021 (INE 2021).

 

L'import subvencionat per la Conselleria, no es veurà incrementat per cap motiu, sent a càrrec de l'entitat beneficiària el finançament i pagament de l'addicional necessari. En cas que les obres s'adjudiquen a la baixa, l'import de la subvenció a càrrec de la Conselleria amb competències en matèria de recursos hídrics es reduirà proporcionalment a la baixa.

 

Seran actuacions subvencionables les relacionades a continuació:

a) Les actuacions de millora i renovació del sistema de proveïment (captació, adducció, depòsits, potabilitzadores i xarxes de distribució).

b) Aquelles actuacions encaminades a la reducció de pèrdues en les xarxes de proveïment que servixen a petits i mitjans municipis.

 

Efecte silenci / Esgota via administrativa
Desestimatori
/ Sí
Recurs que procedeix contra la resolució
Potestatiu de reposició
Observacions

De conformitat amb el que establixen els articles 114, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i els articles 10, 14 i 46 de la Llei reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, contra la present resolució, que...

Saber més

Justificació

Termini
Des de 24-12-2024 fins a 30-06-2026

Una vegada finalitzat el projecte i realitzades els mesuraments necessaris per a acreditar la reducció de pèrdues, i en el termini de tres mesos des de la seua recepció, sempre abans de la conclusió del termini d'execució establit en la base (actuacions finalitzades abans del 30 de juny de 2026,...

Saber més
Descripció

La presentació del material justificatiu es realitzarà adjuntant el model de Justificació de la subvenció i de sol·licitud d'abonament de les ajudes disponibles en la seu electrònica de la Generalitat en l'adreça d'Internet https://www.gva.es/va/proc94427.

 

El model de justificació ha de firmar-se amb el certificat digital de la persona que presenta la sol·licitud o del seu representant. Així mateix, els restants documents que s'adjunten, quan siga procedent, hauran d'anar signats electrònicament pels qui siguen competents per a això.

 

Documentació

a) Una memòria d'actuació justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts aprovada per l'òrgan municipal corresponent i autoritzacions administratives que siguen preceptives tant per a l'execució del projecte com per a l'exercici de l'activitat.

 

b) Una memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades.

 

c) Les despeses efectuades es justificaran mitjançant factures estampillades i documents de pagament, o documents de valor probatori equivalent d'acord amb la normativa aplicable i el que es disposa en la present convocatòria.

 

d) Certificat expedit per la Intervenció o secretària de l'entitat beneficiària, acreditatiu d'haver tramitat l'expedient de contractació de l'obra d'acord amb la legislació de contractes vigent.

 

e) Si és el cas, la carta de pagament de reintegrament en el supòsit de romanents no aplicats, així com dels interessos derivats d'estos.

 

f) Còpia de les certificacions emeses pel tècnic director de les obres, aprovades per l'òrgan de contractació municipal corresponent.

 

g) Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades, que incloga fotografies de la situació final després de les actuacions, i si és el cas, dels equips i instal·lacions principals finals objecte de l'ajuda, així com on es mostre el cartell publicitari o senyalització de l'actuació.

 

h) Còpia del contracte formalitzat entre el municipi i la persona adjudicatària de les obres adjuntant còpia del corresponent plegue tipus de clàusules administratives particulars i annexos, degudament signat per les parts.

 

i) Certificat del director d'obra del compliment del pla de gestió de residus que justifique quin percentatge en pes dels residus de construcció i demolició no perillosos ha sigut reutilitzat, reciclatge o recuperat, així com justificar documentalment la recepció de l'excedent d'estos materials per gestor de residus autoritzat.

 

j) Certificat del director d'obra justificant que almenys el 70% (en pes) dels residus de construcció i demolició no perillosos ha sigut reutilitzat, reciclatge o recuperat, i que l'activitat de millora i renovació reduïx el consum mitjà d'energia del sistema de distribució.

 

K) Models acreditatius del compliment de les obligacions contemplades en l'Ordre HFP/1030/2021, de 29 de setembre.

- Model A de declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI) (TERCERS).

- Model A de declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI) (EMPLEATS).

- Model B de declaració de cessió i tractament de dades en relació amb l'execució d'actuacions del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR).

- Model C declaració de compromís en relació amb l'execució d'actuacions del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR).

 

l) Certificat que acredite el compliment del principi de “no causar mal significatiu al medi ambient” (principi do no significant harm DNSH) i les condicions d'etiquetatge climàtic i digital d'acord amb el que es preveu en el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, durant totes les fases del disseny i execució del projecte de què es tracte.

 

m) Certificat del compliment de l'obligació d'informació i publicitat conforme al que s'establix en l'article 9 de l'Orde HFP/1030/2021, de 29 de setembre.

 

n) Certificat de fi d'obra i acta de recepció.

 

o) Document acreditatiu de les pèrdues reduïdes una vegada executada l'actuació objecte de la subvenció, després d'haver realitzat els pertinents mesuraments. S'hauran de presentar els següents documents disponibles en HYPERLINK https://www.gva.es/va/proc94427:

- Informe justificatiu compliment objectiu 76.

- Formulari.

- Annex I.

- Annex III.

Forma de presentació
Telemàtica

Atés que els sol·licitants són persones jurídiques, en virtut de l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, estan obligades a relacionar-se amb elles a través de mitjans electrònics, per la qual cosa la presentació de...

Saber més

Preguntes freqüents

Dubtes sobre la tramitació
On consultar dubtes sobre el tràmit:

Temes relacionats

MATÈRIES

  • Administracions
    • Ajudes i subvencions

TEMA

  • Administració pública
    • Ens locals
  • Medi ambient
    • Aigua
    • Gestió ambiental
  • Territori i paisatge. Urbanisme
    • Urbanisme

PERFILS

  • Administració i altres entitats
    • Ens locals
    • Generalitat Valenciana

SECTOR

  • Aigua, sanejament i residus
    • Subministrament i captació d’aigua

TEMÀTICA

  • Finançament i gestió econòmica
    • Ajudes i subvencions
  • Innovació
  • Sostenibilitat
    • Medi ambient

TIPUS

  • Ajudes, beques i subvencions