Servei Territorial de Medi Ambient - Alacant - Sede electronica
Servei Territorial de Medi Ambient - Alacant
- OFICINA COMARCAL DE MEDI AMBIENT (OCMA) - ALCOY/ALCOI
- OFICINA COMARCAL DE MEDI AMBIENT (OCMA) - ALTEA
- OFICINA COMARCAL DE MIG AMBIENT (OCMA) - CREVILLENT
- VIVER SANTA FAZ
- VIVER - EL CAMP DE MIRRA/CAMPO DE MIRRA
- VIVER GUARDAMAR - GUARDAMAR DEL SEGURA
- VIVER FONT ROJA - ALCOI/ALCOY
- SECCIÓ DE QUALITAT AMBIENTAL - ALACANT
- SECCIO FORESTAL - ALACANT
- Unitat de Sancions de Medi Ambient - Alacant
- Unitat de Caça i Pesca - Alacant
- Secció de Prevenció d'Incendis Forestals - Alacant
Li correspon l'exercici de les funcions següents:
a) Coordinar les tasques dels agents mediambientals, i de les diferents unitats administratives que se li assignen, en l'àmbit de la seua competència.
b) Tramitar els procediments administratius i emetre els informes que corresponga en matèria d'espais naturals protegits i biodiversitat, Xarxa Natura 2000, gestió forestal sostenible, caça i pesca esportiva, i les altres funcions pròpies de la Direcció General de Medi Natural i Animal que se li atribuïsquen.
c) Tramitar els procediments administratius i emetre els informes que corresponga en matèria de qualitat ambiental, residus, contaminació atmosfèrica i acústica, intervenció administrativa ambiental, qualitat de l'aire, protecció del medi ambient atmosfèric, i les altres funcions pròpies de la Direcció General de Qualitat i Educació Ambiental que se li atribuïsquen.
d) Tramitar els procediments administratius i emetre els informes que corresponga en matèria d'avaluació d'impacte ambiental, i les altres funcions pròpies de la Direcció General d'Urbanisme, Paisatge i Avaluació Ambiental que se li atribuïsquen.
e) Elaborar els actes administratius i resolucions que corresponga dictar a la persona titular de la direcció territorial en virtut de la normativa aplicable, en l'àmbit de les matèries i funcions pròpies del Servei.
f) Gestionar el parc de vehicles adscrits al Servei.
g) Aquelles altres funcions que se li encomanen en matèria de la seua competència sempre que no siguen expressament atribuïdes a altres servicis.
Informació administrativa i registre de documents:
- De dilluns a divendres : de 9.00 h a 14.30 h.
En setmana de festes locals: de 9 a 14 h. de dilluns a divendres