Sol·licitud de petició de servicis per a la prestació mútua de solucions bàsiques d'administració electrònica per a les Entitats Locals o Entitats de Dret Públic vinculades o dependents de la Generalitat.

Codi SIA: 223709
Codi GUC: 18296
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Facilitar a les Entitats Locals de la Comunitat Valenciana o les Entitats de Dret Públic vinculades o dependents de la Generalitat l'accés a les funcionalitats proporcionades per les solucions tecnològiques bàsiques d'administració electrònica que permeten la prestació dels servicis previstos en el Conveni de col·laboració entre l'Administració General de l'Estat (MINHAP) i la Generalitat de la Comunitat Valenciana per a la prestació mútua de solucions bàsiques d'administració electrònica, subscrit el 6 de juny de 2016.

Observacions

Observacions

* SERVEIS QUE S'OFERIXEN a) Per a la utilització de sistemes de firma electrònica avançada: Plataforma de validació i firma electrònica @firma. b) Per a les comunicacions entre Administracions Públiques per mitjans electrònics: - Intermediació de dades entre Administracions Públiques. - Sistema d'Interconnexió de Registres - Intercanvis d'informació a través del Portal de comunitats autònomes c) Per a la notificació per mitjans electrònics: Adreça Electrònica Habilitada i Catàleg de Procediments del Servici de Notificacions Electròniques. d) Com a xarxa de comunicacions de les Administracions Públiques Espanyoles: Xarxa SARA. e) Als efectes de representació: Registre electrònic d'Apoderaments. CONTACTES: Per a aspectes relacionats amb tramitació electrònica: generalitat_en_red@gva.es Per a aspectes relacionats amb la plataforma d'intermediació: formularis_interoperabilidad@gva.es Per a aspectes relacionats amb accés a la xarxa Sara:vpn@gva.es

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Entitats locals de l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana. Entitats de Dret Públic vinculades o dependents de l'Administració de la Generalitat.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini estarà obert durant tot l'any.

Formularis i documentació

Model normalitzat de petició de servicis. Acord aprovatori de l'òrgan competent relatiu a la petició dels servicis.

Presentació

Presentació

Telemàtica
Esta petició de servicis haurà de realitzar-se exclusivament per mitjans telemàtics., Esta petició de servicis haurà de realitzar-se exclusivament per mitjans telemàtics.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

Les Entitats locals de l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, així com les Entitats de Dret Públic vinculades o dependents de l'Administració de la Generalitat hauran de remetre a la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública la sol·licitud de petició de servicis i l'acord aprovatori de l'òrgan competent, a través del tràmit telemàtic habilitat a este efecte.

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

Observacions

Observacions

Els previstos en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa