SUG - Aportació documental en la tramitació de subvencions per a l'elaboració d'instruments de planejament de minimització d'impactes territorials (PEMIT).

Codi SIA: 2451676
Codi GUC: 21694
Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori
Termini de sol·licitud: OBERT des de 22-07-2022
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Aquest tràmit permet l'aportació de qualsevol documentació a un expedient de subvencions per a l'elaboració d'instruments de planejament de minimització d'impactes territorials (PEMIT), a iniciativa del sol·licitant; a conseqüència d'un requeriment d'esmena emés per la conselleria, o en la fase de justificació de l'activitat i de les despeses subvencionables. Per tant, l'objecte de l'aportació de documentació pot ser complementar documentació ja presentada; l'esmena de les deficiències detectades per la conselleria en l'expedient, o la justificació final de la realització de l'activitat subvencionada i de les despeses subvencionables.

Requisits

Requisits

Haurà d'incloure's el codi d'expedient de la sol·licitud sobre la qual s'aporte la documentació. De la mateixa manera, en la documentació aportada haurà de constar tota la informació necessària que permeta una correcta identificació de l'expedient telemàtic al qual fa referència.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Ajuntaments de la Comunitat Valenciana, que hagen presentat la sol·licitud de subvencions per a l'elaboració d'instruments de planejament de minimització d'impactes territorials (PEMIT)

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18/11/03 2003).
  • Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 176, de 25-07-2006).
  • Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions (DOGV núm. 7464, de 12-02-2015).
  • Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 7500, de 08-04-2015).
  • Extracte de l'Ordre 6/2022, de 18 de juliol, de la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, per la qual s'aproven les bases reguladores i es convoquen les subvencions destinades a ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a l'elaboració d'instruments de planejament de minimització d'impactes territorials (PEMIT), per a l'exercici 2022 (DOGV nº 9388, 21.07.2022)

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Dependrà dels supòsits pels quals es presenta la documentació: - En el cas d'aportació documental voluntària, no s'estableix termini. - En el cas d'haver rebut requeriment d'esmena per la conselleria, el termini serà el que s'assenyala en el requeriment. - En el cas de documentació de justificació, el termini acabarà en la data establida en les bases reguladores de la subvenció o en la convocatòria.

Formularis documentació

- Imprés normalitzat de petició, en qualsevol cas. - Els documents electrònics aportats pel sol·licitant, en el seu cas. - Els documents requerits d'esmena per la conselleria, en el seu cas. - La documentació establida en les bases reguladores o en la convocatòria de les subvencions per a la justificació de l'activitat subvencionada i de les despeses subvencionables, en el seu cas.

Presentació

Presentació

Telemàtica
1. Per a presentar aquesta sol·licitud mitjançant la tramitació telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat (més informació respecte dels certificats admesos en la seu electrònica de la Generalitat en https://sede.gva.es/es/sede_certificados). En el cas que s'utilitze un certificat digital d'una persona física que actua en representació d'una persona jurídica, s'ha d'inscriure prèviament en el Registre de representants davant de la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació del qual està disponible: - En http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp - I en http://regrep.accv.es/accv_repr/zonarep/index.html/ 2. Si ja disposeu de certificat digital, podeu accedir fent clic en "Tramitar amb certificat" (de color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia Prop) i accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir el formulari web inicial, annexar la documentació corresponent i realitzar la presentació telemàtica de tot això, de manera que obtindreu el corresponent justificant de registre. A partir del moment d'aquesta presentació, tota la documentació presentada (inclòs el justificant) estarà disponible sempre en la vostra carpeta ciutadana (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va). 3. Disposeu de més informació sobre la tramitació telemàtica en l'adreça següent: http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion Reviseu la llista de preguntes freqüents detallades en aquesta adreça per a veure si podeu solucionar el vostre problema. En cas que continueu necessitant ajuda, per favor, notifiqueu-ho a través d'un dels següents correus electrònics, en funció del tipus de problema de què es tracte: - Per a consultes sobre el contingut del tràmit: prop@gva.es - Per a incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat, però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a la carpeta ciutadana de la Generalitat des de l'apartat "Com va això meu"-> "Sol·licituds en creació" (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).

Procés de tramitació

Procés de tramitació

S'ha d'accedir a l'administració en línia, lloc en el qual l'Ajuntament s'identificarà amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat, adjuntarà els documents electrònics aportats pel sol·licitant, requerits d'esmena per l'Administració o establits per a la justificació de l'activitat i despeses subvencionables i, finalment, el registrarà d'entrada a través del registre telemàtic. La documentació s'incorporarà a l'expedient obert, i serà analitzada pel personal de la conselleria competent en la matèria, qui procedirà en conseqüència.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa