Convocatòria bossa de caràcter extraordinari de les categories que a continuació es relacionen: Direcció d'àrea de contractacions i assumptes generals, Direcció d'àrea econòmic financera, Direcció d'àrea de recursos humans, Tècnics/as superiors de contractació i assumptes generals, Tècnic/a jurídic/a, Tècnic/a superiors de contractació, Tècnic/a superiors de gestió econòmica financera, Tècnic/a superiors de sistemes de gestió de qualitat, Tècnic/a superiors de recursos humans, Tècnic/a mitjans de relacions laborals, Tècnic/a mitjans de recursos humans, Tècnic/a mitjans de gestió econòmica, Tècnics/as mitjans de gestió.

Codi SIA: 3023203
Codi GUC: 81072
Organisme: INSTITUT VALENCIÀ DE SERVEIS SOCIALS IVASS
Etapa actual: Bases i obertura de termini
  • Informació bàsica

  • Etapa actual

  • Llistat d'etapes

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Convocatòria: Borsa de treball
Prova: Prova d´aptitud / Valoració de mèrits
Titulacions: Diversos grups i titulacions
Grup: Diversos grups i titulacions
Informació en web organisme: https://bolsaempleoivass.es/cronograma.php

Requisits

Requisits

a) Acreditar estar en possessió de les titulacions acadèmiques exigides. b) Tindre la nacionalitat espanyola o la d'un estat membre de la Unió Europea, o ser nacional dels estats als quals, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors en els termes en què aquesta es troba definida en el Tractat de constitució de la Unió Europea. Així mateix, es poden presentar aspirants amb una nacionalitat diferent de l'esmentada anteriorment i únicament serà necessari complir els requisits que estableix la normativa vigent. Qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball oferit haurà d'acreditar almenys el permís de treball i de residència, en el moment de la contractació. c) Haver complit setze anys i no excedir, si és el cas, l'edat màxima de jubilació forçosa. A l'efecte de regular les condicions de contractació dels menors d'edat, entre 16 i 17 anys, s'atendrà el que disposa la normativa legal respecte del treball a torns i nocturn. d) No patir cap malaltia ni estar afectat/ada per una limitació física, psíquica o sensorial que siga incompatible amb l'exercici de les funcions i/o tasques pròpies del lloc que es vol exercir. Per a poder incloure's en la borsa i acreditar aquesta circumstància, la persona aspirant aportarà una declaració responsable en què ha de deixar constància del fet. A la incorporació al lloc, el Servei de Vigilància de la Salut de l'IVASS emetrà l'informe d'aptitud per al desenvolupament de les funcions del lloc i, en cas de no ser apte, es procedirà a excloure'l de la borsa de treball. Sense perjudici de l'informe d'aptitud esmentat en el paràgraf anterior, les persones aspirants amb diversitat funcional han d'acompanyar la sol·licitud d'inscripció de la borsa del certificat de capacitats a l'efecte de demanda d'ocupació i el certificat de compatibilitat laboral emesos pel Centre d'Avaluació de Persones amb Diversitat Funcional. e) No haver sigut separat/ada mitjançant un expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques. f) No haver-li sigut imposada cap sanció disciplinària en qualsevol administració pública o, en cas contrari, no haver sigut cancel·lada del seu full de serveis o tindre dret a la seua cancel·lació. g) No estar sotmés a cap expedient disciplinari ni procés penal en curs. No obstant això, en cas contrari, es podrà sol·licitar la inclusió en la borsa, de manera que la inclusió quedarà condicionada a la resolució que pose fi a l'expedient o procés. En relació amb els apartats e, f, i g d'aquest article, tots els sol·licitants han d'omplir la declaració responsable sobre aquest tema. Els requisits s'han de complir l'últim dia del termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantindre durant tot el temps de permanència en la borsa corresponent. TITULACIÓ 1. Prefectura d'Àrea de Contractacions i Assumptes Generals: títol universitari oficial de llicenciatura en Dret o equivalent, o bé, títol universitari oficial de grau en Dret més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions del lloc. 2. Prefectura d'Àrea Economicofinancera: títol universitari oficial de llicenciatura en Econòmiques o en Administració i Direcció d'Empreses o equivalent, o bé, títol universitari oficial de grau en Econòmiques o en Administració i Direcció d'empreses, més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions del lloc. 3. Prefectura d'Àrea de Recursos Humans: títol universitari oficial de llicenciatura en Dret o equivalent, o bé, títol universitari oficial de grau en Dret o Relacions Laborals, més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions del lloc. 4. Tècnics/tècniques superiors de Contractació i Assumptes Generals: títol universitari oficial de llicenciatura de Dret, o equivalent o bé, títol universitari oficial de grau en Dret, més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions del lloc. 5. Tècnic/a jurídic/a: títol universitari oficial de llicenciatura en Dret o equivalent, o bé, títol universitari oficial de grau en Dret, més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions del lloc. 6. Tècnic/a superior de Contractació: títol universitari oficial de llicenciatura en Dret o equivalent, o bé, títol universitari oficial de grau en Dret, més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions del lloc. 7. Tècnic/a superior de Gestió Economicofinancera: títol universitari oficial de llicenciatura en Econòmiques o en Administració i Direcció d'Empreses o equivalent, o bé, títol universitari oficial de grau en Econòmiques o en Administració i Direcció d'empreses, més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions del lloc. 8. Tècnic/a superior de Sistemes de Gestió de Qualitat: títol universitari oficial de llicenciatura en Econòmiques o en Administració i Direcció d'empreses, o en Enginyeria en Organització Industrial o equivalent, o bé, títol universitari oficial de grau en Econòmiques o en Administració i Direcció d'Empreses o en Enginyeria en Organització Industrial, més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions del lloc. 9. Tècnic/a superior de Recursos Humans: títol universitari de llicenciatura en Dret o equivalent, o bé, títol universitari de grau en Dret, més títol oficial de màster universitari o bé, títol universitari de grau en Relacions Laborals i Recursos Humans, més títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions del lloc. 10. Tècnic/a mitjà/ana de Relacions Laborals: Títol universitari de diplomatura en Relacions Laborals o equivalent, o bé, títol universitari oficial de grau en Relacions Laborals que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions del lloc. 11. Tècnic/a mitjà/ana de Recursos Humans: títol universitari de diplomatura en Relacions Laborals o equivalent, o bé, títol universitari oficial de grau en Relacions Laborals que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions del lloc. 12. Tècnic/a mitjà/ana de Gestió Econòmica: Títol universitari de diplomatura en Ciències Empresarials o equivalent, o bé, títol universitari oficial de grau en Econòmiques o en Administració i Direcció d'Empreses que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions del lloc. 13. Tècnics/tècniques mitjans/anes de Gestió: títol universitari d'enginyeria tècnica, diplomatura universitària, títol d'arquitectura tècnica o equivalent, o bé, títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions del lloc. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, cal estar en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que n'acredite, si és el cas, l'homologació.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Etapa actual:

Bases i obertura de termini

Termini de presentació: des de: 14-01-2022 fins a: 27-01-2022

Descripció del termini

Descripció del termini

10 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV núm. 9255, de 13/01/2022).

recursos

recursos

  • Recurs contenciós-administratiu
  • Recurs potestatiu de reposició

Publicació

Publicació

Documentació

Documentació

Les persones interessades a formar part de la present bossa han d'omplir la sol·licitud d'inscripció a través del portal https://empleoivass.es/ (apartat de llocs). En omplir la sol·licitud d'inscripció, han d'aportar, en format PDF, la documentació següent: Fotocòpia de DNI/NIE o passaport i documentació acreditativa de la titulació o titulacions requerides per a l'exercici dels llocs i, si és el cas, la documentació necessària en relació amb l'acreditació de la situació de discapacitat.

Presentació

Presentació

El registre i la presentació de la sol·licitud s'ha de fer de manera telemàtica a través de l'enllaç següent: https://www.ivass.gva.es/registro_bolsas.html, en què els candidats i les candidates han d'adjuntar el document escanejat en format PDF de la sol·licitud degudament signada (prèvia impressió de la sol·licitud i rúbrica manual).

Informació complementària

Informació complementària

CONSTITUCIÓ DE LES BORSES Les borses es constituiran per àrees i es podrà fer la sol·licitud en qualsevol d'aquestes, i no serà excloent en cap cas. Les àrees són les que a continuació s'enumeren: Àrea 1: Castelló. Àrea 2: València. Àrea 3: Alacant. Una vegada constituïdes les borses, no es podrà modificar l'opció territorial que es va fer constar en la sol·licitud de participació en el procediment. No obstant això, segons s'estableix en el paràgraf anterior, en el cas de canvi de domicili a més de 40 quilòmetres del que consta en la sol·licitud de la borsa, degudament justificat, podrà sol·licitar-se el canvi d'àrea de la borsa, amb un màxim d'una sol·licitud durant la vigència de la borsa, que farà efecte al mes d'haver-se presentat la sol·licitud per escrit amb el justificant de tot això. Així mateix, quan no siga possible cobrir un lloc mitjançant les candidates i els candidats de la borsa inscrits en l'àrea geogràfica corresponent, es podrà oferir l'esmentat lloc a als/a les candidats/ates inscrits en l'àrea geogràfica més pròxima i no serà penalitzada la falta d'acceptació de l'oferta. En la sol·licitud d'inscripció, el candidat/a ha de seleccionar les àrees geogràfiques en les quals estiga interessat/ada.

Llistat d'etapes

Etapa actual: Bases i obertura de termini

Data de publicació: 13-01-2022

Tornar al llistat d'etapes

Bases i obertura de termini