Presentació de sol·licituds de teletreball del personal de l'AVSRE - Sede electronica
Presentació de sol·licituds de teletreball del personal de l'AVSRE
Què és
L'objecte del present tràmit és la presentació de sol·licituds de participació en el programa de teletreball per a personal de la AVSRE
- Decret 49/2021, d'1 d'abril, del Consell, de regulació del teletreball com a modalitat de prestació de serveis del personal empleat públic de l'Administració de la Generalitat.
- Correcció d'errors del Decret 49/2021, d'1 d'abril, del Consell, de regulació del teletreball com a modalitat de prestació de serveis del personal empleat públic de l'Administració de la Generalitat.
A qui va dirigit
Podran presentar sol·licituds de teletreball el personal funcionari i laboral adscrit a l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències (d'ara en avant AVSRE) de la Conselleria de Justícia i Interior
Seran requisits necessaris:
a) Estar en situació de servici actiu.
b) Haver exercit el lloc de treball que ocupa durant períodes que sumen almenys tres mesos, dins dels últims dos anys.
c) Ser titular o ocupant d'un lloc de treball que corresponga a la tipologia dels inclosos en el corresponent programa de teletreball.
d) Que el lloc des del qual es vaja a realitzar el teletreball complisca amb la normativa vigent en matèria de seguretat i salut en el treball, després de la implantació, si és el cas, de les mesures de prevenció necessàries.
e) Que ha realitzat o realitzarà el curs Autoformativo de teletreball de l'IVAP abans de l'inici del programa.
Com es tramita
1. Prepara la documentació a annexar (els tres Formularis PDF que et recomanem que et descarregues i emplenes prèviament, el certificat de superació del curs, així com, si és el cas, la resta de documentació que acredite les teues condicions familiars o personals). Et recomanem que el procés de firma d'estos documents el realitzes quan emplenes el tràmit telemàtic.
2. Accedix al tràmit telemàtic i cumplimental (Fent clic en l'enllaç directe indicat en Com es tramita telemàticament? o en l'enllaç “Tramitar amb certificat” (en color roig a l'inici del tràmit).
3. Annexa la documentació (la sol·licitud de participació en el programa de teletreball, el qüestionari de prevenció de riscos laborals i la declaració responsable de complir els requisits, el certificat de la superació del curs del teletreball i la resta de documentació).
4. Firmar digitalment en finalitzar el tràmit
Com que no es determina un nombre màxim de llocs que poden participar en el Programa de teletreball, no és procedent determinar un barem aplicable diferent del que establix l’annex V del Decret 49/2021, el qual s’utilitzarà en cas necessari.
46018 - València/Valencia
Formularis
Sol·licitud
Deu dies habiles des de la publicació del programa de
teletreball en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
Formularis
Resolució
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Administracions