Comissions de Servei per al Cos de Mestres d'altres Administracions Educatives. Anunci de participació - Sede electronica
Comissions de Servei per al Cos de Mestres d'altres Administracions Educatives. Anunci de participació
Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
Des de 15-05-2025 00:00:00h
Fins 29-05-2025 10:00:00h
Què és
Anunci de participació en el procediment de comissions de servicis per al personal docent dependent d'altres administracions educatives.
A qui va dirigit
Personal funcionari de carrera dependent d'altres administracions educatives, en situació de servici actiu o en situació d'excedència per cura de familiars, que ocupe o tinga reservat un lloc de treball amb caràcter definitiu o el tinga adjudicat amb data d'efectes d'1 de setembre de 2025.
El personal funcionari de carrera que depenga d'altres administracions educatives haurà d'anunciar la seua participació en el procediment segons s'establix en la base sexta d'esta resolució.
a) Tots els FUNCIONARIS DE CARRERA DEPENDENTS D'ALTRES ADMINISTRACIONS EDUCATIVES, abans de sol·licitar RENOVACIÓ O SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ hauran de presentar l'anunci de participació mitjançant la plataforma de tramitació de la Generalitat Valenciana des de les 00.00 hores del dia 15 de maig de 2025 fins a les 10:00 hores de dia 29 de maig de 2025, tots dos inclusivament, i haurà d'adjuntar la certificació expedida l'any 2025 per l'òrgan competent de l'administració de la qual depén el centre en el que tinga el seu destí, amb indicació expressa de les següents dades:
- Nom, cognoms i DNI.
- Cos al qual pertany.
- Any del procés selectiu en el qual va ser nomenat funcionari de carrera i qualificació obtinguda
- L'especialitat o especialitats de les quals és titular i té reconegudes.
- Situació administrativa actual.
- Destí definitiu o, en defecte d'això, documentació acreditativa de la seua reincorporació o destí definitiu a data 1 de setembre de 2025.
b) Autorització expressa per a consultar el Registre central de delinqüents sexuals o, en defecte d’això, certificat expedit pel Ministeri de Justícia que acredite esta situació.
c) Documentació específica per a personal en excedència o amb reserva/adjudicació definitiva del lloc:
– El personal funcionari en situació administrativa d’excedència haurà d’acreditar haver sol·licitat formalment el seu reingrés amb efectes anteriors o iguals a l’1 de setembre de 2025. Per a fer-ho, aportarà còpia fefaent del document presentat davant de la seua administració educativa.
– El personal funcionari que tinga reservat o adjudicat un lloc definitiu amb efectes des de l’1 de setembre de 2025 haurà d’acreditar-ho abans de l’1 de juliol mitjançant certificat emés per la seua administració educativa competent.
També hauran d'adjuntar a l'anunci de participació la documentació acreditativa del coneixement del valencià exigida d'acord amb el que s'establix en la base segona.
No són vàlids expedients personals, fulls de servicis, cessaments i preses de possessió, ni qualsevol altre document que no siga específicament la certificació expedida per la seua Administració d'origen, amb el seu contingut.
Després de realitzar l'anunci de participació, i una vegada comprovat que la persona interessada complix amb tots els requisits, se li donarà accés a la plataforma OVIDOC https://ovidoc.edu.gva.es; per a accedir al tràmit de RENOVACIÓ O SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ, la persona usarà com a credencial d'accés el seu certificat digital.
El personal funcionari de carrera que depén d’altres administracions educatives únicament podrà participar en el procediment de comissions de servici per causes medicosocials.
Com es tramita
46015 - València/Valencia
Entitats col·laboradores de certificació
Sol·licitud
Des de les 00.00 hores del dia 15 de maig de 2025 fins a les 10:00 hores del dia 29 de maig de 2025, tots dos inclusivament.
Resolució
46015 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Administracions
- Personal empleat públic GVA