Convocatòria de subvencions per a finançar els gastos de funcionament, el foment d'activitats de participació, associació, inclusió i formació de l'alumnat, realitzades per les federacions d'alumnat de centres docents no universitaris sostinguts amb fons públics de la Generalitat (DOGV 9969) - Sede electronica
Convocatòria de subvencions per a finançar els gastos de funcionament, el foment d'activitats de participació, associació, inclusió i formació de l'alumnat, realitzades per les federacions d'alumnat de centres docents no universitaris sostinguts amb fons públics de la Generalitat (DOGV 9969)
Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació
Des de 09-01-2025
Fins 23-01-2025
Què és
Finançar despeses de funcionament i al foment d'activitats de participació, associació i formació executades per les federacions d'associacions d'alumnat de centres docents no universitaris sostinguts amb fons públics, amb seu en la Comunitat Valenciana.
Queden compreses les activitats realitzades des de setembre de 2023 fins al 30 de juny de 2024, sempre que estiguen incloses en el projecte presentat per a sol·licitar la subvenció i no hagen servit per a justificar altres subvencions rebudes. El termini de justificació es fixarà en la resolució de concessió de les subvencions.
A qui va dirigit
Podran sol·licitar esta subvenció les federacions d'associacions d'alumnat de centres docents no universitaris públics i concertats, amb seu en la Comunitat Valenciana que reunisquen els requisits exigits
1. Tindre establida la seu i àmbit d'activitat en la Comunitat Valenciana.
2. Estar inscrites en la data en què es publique la convocatòria en el DOGV, en el corresponent cens de federacions d'associacions d'alumnat, d'acord amb l'Ordre de 2 d'agost de 1988, de la Conselleria de Cultura, Educació i Ciència, per la qual es desenvolupa l'article 10 del Decret 127/1986, de 20 d'octubre, del Consell.
3. Les federacions hauran de tindre establit el seu àmbit territorial de nivell provincial o superior, i compondre's mitjançant acord de tres o més persones jurídiques legalment constituïdes, de conformitat amb la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del dret d'associació.
4. Complir els requisits de l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
Sol·licitud
S'obri termini per a aquelles Associacions de Familiars d'Alumnat que tenia els terminis administratius suspesos per trobar-se en algun dels municipis afectats per la DANA tal com establix el Reial decret llei 6/2024 de 5 de novembre
A la sol·licitud hauran d'annexar-se els següents documents digitalitzats en format PDF:
1. El projecte d'activitats de l'entitat sol·licitant, curs acadèmic 2023-2024. Per a ser admés, el projecte haurà de complir l'estructura i les especificacions indicades en l'apartat resolutiu 9.2 d'esta convocatòria, en el cas de les associacions d'alumnat, i en l'apartat resolutiu 10.2, en el cas de les federacions d'alumnat i les seues confederacions. Únicament seran admesos els projectes que utilitzen el model indicat per a això, que es podrà obtindre en la pàgina web de la subvenció: http://www.ceice.gva.es/es/web/madres-padres-alumnos/subvenciones.
2. Pressupost desglossat de les activitats.
3. Domiciliació bancària. Si no s'ha rebut esta subvenció en anys anteriors o s'ha canviat el número de compte, serà necessari donar d'alta el nou compte (o modificada en algun de les seues dades) a través del sistema PROPER, amb el certificat electrònic de persona jurídica o amb el certificat digital de la persona que represente a la persona jurídica que haurà d'haver-se registrat prèviament en el Registre de Representants de la Generalitat.
4. Certificació emesa per l'òrgan competent de l'entitat que acredite la representació de la persona signant de la sol·licitud.
5. Certificat de l'entitat sol·licitant i, si és el cas, de les entitats associades que acredite la seua inscripció en el Registre d'Associacions de la Comunitat Valenciana.
6. No serà admesa cap documentació presentada en qualsevol altre format diferent de PDF.
1. La PRESENTACIÓ de la sol·licitud i de la documentació annexa requerida per a l'obtenció d'estes ajudes NOMÉS pot realitzar-se MITJANÇANT EL TRÀMIT TELEMÀTIC d'este tràmit. Per a això haurà de disposar-se d'un sistema de firma electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en...
On dirigir-se
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Educació i formació
- Beques, ajudes, premis i concursos
- Educació i formació