Ajudes de minimis destinades a la replantació de parcel·les fructícoles el cultiu de les quals siga o haja sigut destruït a conseqüència de l'adopció de mesures per a evitar la propagació del bacteri de quarantena Xylella fastidiosa (Wells et al.) en l'àmbit de la Comunitat Valenciana - Sede electronica
Ajudes de minimis destinades a la replantació de parcel·les fructícoles el cultiu de les quals siga o haja sigut destruït a conseqüència de l'adopció de mesures per a evitar la propagació del bacteri de quarantena Xylella fastidiosa (Wells et al.) en l'àmbit de la Comunitat Valenciana
Conselleria d'Agricultura, Aigua, Ramaderia i Pesca
Des de 02-01-2025
Fins 31-01-2025
Què és
Auxiliar les operacions de replantació amb vegetals especificats no sensibles a la subespècie multiplex de Xylella fastidiosa, o bé vegetals especificats sensibles a la subespècie multiplex que figuren en una llista aprovada per la direcció general competent en matèria de sanitat vegetal, en...
Les persones sol·licitants hauran de subscriure les declaracions responsables següents, segons corresponga:
a) No estar culpable en alguna de les circumstàncies arreplegades en els apartats 2 i 3 de l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
b) Compliment del punt 1 de l'article 1 del Reglament (UE) núm. 1408/2013 de la Comissió, en tant que l'empresa es dedica a la producció primària de productes agrícoles.
c) Les persones beneficiàries declararan responsablement el manteniment de les inversions motiu de subvenció en cultiu, amb un adequat estat fitosanitari, almenys tres anys a comptar des de la data de la resolució de pagament de l'ajuda.
d) Declaració responsable sobre si ha demanat i/o ha obtingut altres ajudes públiques o privades per a la mateixa activitat, fent constar la relació detallada de l'entitat concedent i la quantitat sol·licitada i/o obtinguda.
e) No haver rebut ajudes de minimis durant els dos exercicis fiscals anteriors i durant l'exercici fiscal en curs o, en cas d'haver-les rebut, no superar el límit establit d'acord amb l'assenyalat en l'article 3 del Reglament (UE) núm. 1408/2013 de la Comissió, modificat pel Reglament (UE) 2019/316 de la Comissió, de 21 de febrer de 2019 (DOUE L 51, 22.02.2019), que establix que la quantia total de les ajudes minimis concedides a una empresa en un període de tres exercicis fiscals no excedirà de 20.000 euros, independentment de la forma de l'ajuda o de l'objecte perseguit. En cas d'haver rebut ajudes d'este tipus en el període referit haurà d'indicar-se: l'objecte, el reglament de minimis corresponent i l'import d'estes ajudes.
f) En el cas de fusions o adquisicions d'empreses, declaració de totes les ajudes prèvies de minimis concedides a qualsevol de les empreses que es fusionen, que es tindran en compte per a determinar si la concessió d'una nova ajuda de minimis a la nova empresa o a l'empresa adquirent excedix els límits màxims de minimis corresponents, el topall nacional o el topall sectorial corresponents. Les ajudes de minimis concedides legalment amb anterioritat a la fusió o adquisició continuaran sent legals.
g) En el cas que una empresa se separe en dos o més empreses independents, les ajudes de minimis concedides abans de la separació s'assignaran a l'empresa que es va beneficiar d'elles, que és en principi l'empresa que assumix les activitats per a les quals es van concedir les ajudes de minimis. Si esta assignació no fora possible, les ajudes de minimis s'assignaran proporcionalment sobre la base del valor comptable del capital social de les noves empreses en la data efectiva de la separació.
h) Compliment de la normativa d'integració laboral de persones amb discapacitat o, si és el cas, l'exempció d'esta obligació, d'acord amb el Decret 279/2004, de 17 de desembre, del Consell de la Generalitat, pel qual es regulen mesures en els procediments de contractació administrativa i de concessió de subvencions per al foment de l'ocupació de les persones amb discapacitat.
i) Que disposa d'un pla d'igualtat efectiva de dones i homes, si és el cas, d'acord amb el que s'establix en l'article 20 de la Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la igualtat entre dones i homes, i en l'article 45 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.
j) Que complix amb l'obligació d'informar tercers les dades de caràcter dels quals personal s'aporten en el procediment administratiu derivat de la presentació de la corresponent sol·licitud de:
- La comunicació d'estes dades a l'Administració per al seu tractament en l'àmbit de les seues competències i d'acord amb els fins del procediment.
- La possibilitat que l'Administració realitze consultes relacionades amb les seues dades per a comprovar, entre altres extrems, la seua veracitat. Si esta consulta requerix autorització per llei per part de les persones les dades de les quals es consultaran, la persona sol·licitant o el seu representant legal haurà d'haver recaptat esta autorització, que estarà disponible a requeriment de l'Administració en qualsevol moment.
- La possibilitat i manera d'exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament o oposició que li assistixen en relació amb el tractament de les seues dades personals.
K) Declaració responsable, d'acord amb el que es preveu en l'article 13.3 bis de la Llei general de subvencions, en els termes previstos en l'article 26 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
l) Declaració responsable a presentar d'acord amb l'article 34.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, de no estar culpable en les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiària establides en l'article 13 de la Llei general de subvencions, que no és deutora de la Generalitat per reintegrament de subvencions, que complix amb els requisits exigits en la normativa reguladora, que disposa de la documentació que així ho acredita i que es compromet a mantindre el seu compliment durant el temps inherent a l'exercici del dret de cobrament de la subvenció.
Els compromisos que han d'assumir les persones sol·licitants són:
a) Compromisos d'execució assumits per cada membre de l'agrupació de persones físiques o jurídiques, públiques o privades, sense personalitat, així com l'import de subvenció a aplicar per cadascun d'ells, que tindran la consideració de beneficiaris. Haurà de nomenar-se un representant o apoderat únic de l'agrupació, amb poders bastants per a complir les obligacions que, com a beneficiari, corresponen a l'agrupació. No podrà dissoldre's l'agrupació fins que haja transcorregut el termini de prescripció de quatre anys previst en els articles 39 i 65 de la Llei general de subvencions.
b) Compromís de compliment de la finalitat per a la qual es concedix esta subvenció i l'aplicació dels fons percebuts.
- Reglament d'execució (UE) 2020/1201, de la Comissió, de 14 d'agost de 2020, sobre mesures per a evitar la introducció i la propagació dins de la Unió de Xylella fastidiosa (Wells et al.).
- Reglament (UE) 2024/3118 de la Comissió, de 10 de desembre de 2024, pel qual es modifica el Reglament (UE) n.o 1408/2013, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis en el sector agrícola
- Reglament (UE) 1408/2013, de la Comissió, de 18 de desembre de 2013, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis en el sector agrícola.
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
- Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions.
- Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
- ORDE 2/2024, de 19 de juliol, de la Conselleria d'Agricultura, Aigua, Ramaderia i Pesca, per la qual s'aproven les bases reguladores de les ajudes destinades a la replantació de parcel·les frutícolas el cultiu de les quals siga o haja sigut destruït a conseqüència de l'adopció de mesures per a...
- CORRECCIÓ D'ERRADES de l'Orde 2/2024, de 19 de juliol, de la Conselleria d'Agricultura, Aigua, Ramaderia i Pesca, per la qual s'aproven les bases reguladores de les ajudes destinades a la replantació de parcel·les frutícolas el cultiu de les quals siga o haja sigut destruït a conseqüència de...
A qui va dirigit
Titulars d'explotacions agrícoles, individuals o agrupacions de persones físiques o jurídiques, públiques o privades, comunitats de béns o qualsevol altre tipus d'unitat econòmica o patrimoni separat que, fins i tot sense tindre personalitat jurídica, es troben en la situació que motiva la...
Les parcel·les objecte d'ajuda han de complir un dels requisits següents:
a) Que el seu cultiu haja sigut destruït d'acord amb les mesures fitosanitàries d'erradicació i control que estableix el Reglament d'execució (UE) 2020/1201, de la Comissió, de 14 d'agost de 2020.
b) Que la parcel·la agrícola figure inclosa, totalment o parcialment, abans de finalitzar el termini de presentació de sol·licituds, en la zona infectada de la zona demarcada de Xylella fastidiosa, subespècie multiplex, que ha d'estar plantada amb una espècie fructícola sensible al bacteri de quarantena Xylella fastidiosa subespècie multiplex, que, a més, no figure en la llista aprovada per la direcció general competent en matèria de sanitat vegetal per no complir els requisits de l'article 18.c del Reglament d'execució (UE) 2020/1201, de la Comissió, de 14 d'agost de 2020, i haja d'adoptar les mesures fitosanitàries d'erradicació i control que estableix aquest reglament.
Com es tramita
46018 - València/Valencia
Formularis
- SOL·LICITUD D'AJUDES A LA REPLANTACIÓ D'EXPLOTACIONS AGRÀRIES AFECTADES PER Xylella fastidiosa (Wells et al.)
- DECLARACIÓ D'AJUDES MINIMIS (FUSIONS, ADQUISICIONS O SEPARACIÓ D'EMPRESES). AJUDES A la REPLANTACIÓ D'EXPLOTACIONS AGRÀRIES AFECTADES PER Xylella fastidiosa (Wells et al.)
- PODER DE REPRESENTACIÓ. AJUDES A LA REPLANTACIÓ D'EXPLOTACIONS AGRÀRIES AFECTADES PER Xylella fastidiosa (Wells et al.)
- MODEL DE DOMICILIACIÓ BANCÀRIA
- COMUNICACIÓ PRÈVIA AL SERVICI DE SANITAT VEGETAL D'ARRANCADA I DESTRUCCIÓ DE MATERIAL VEGETAL PER MITJANS PROPIS
- DECLARACIÓ D'AJUDES MÍNIMIS EN PROCEDIMENTS DE LA CONSELLERIA COMPETENT EN MATÈRIA D'AGRICULTURA
Sol·licitud
El termini de presentació de les sol·licituds d'ajuda serà des del dia 2 de gener de 2025 fins al dia 31 de gener de 2025, tots dos inclusivament (DOGV núm. 10014, 27.12.2024).
A la sol·licitud d'ajudes, s'adjuntarà la documentació següent:
a) Acreditació de la identitat de la persona jurídica sol·licitant, en cas de no autoritzar la seua consulta per l'òrgan gestor del procediment.
b) Acreditació, quan siga procedent, de la identitat del representant legal, quan esta representació es done a terme per una persona jurídica una persona jurídica, en cas de no autoritzar la seua consulta per l'òrgan gestor del procediment.
c) Acreditació de la persona sol·licitant d'estar al corrent de les obligacions tributàries, estatals i autonòmiques, i amb la Seguretat Social, en cas de no autoritzar o oposar-se a la seua consulta per l'òrgan gestor del procediment.
d) Model de domiciliació bancària, en cas que la persona sol·licitant no estiga obligada a realitzar l'alta o modificació del compte bancari a través de la corresponent tramitació telemàtica, i no opte per efectuar esta tramitació telemàtica.
e) Nom, cognoms o raó social, DNI/NIF de la persona sol·licitant, la referència *SIGPAC dels recintes agrícoles a replantar, l'espècie fruitera existent, croquis de la superfície sobre la qual es pretén actuar, indicant numèricament la seua extensió, i la nova espècie vegetal a implantar.
f) Quan la inversió es vaja a realitzar en terrenys que no siguen propietat exclusiva de la persona sol·licitant, document de consentiment exprés per a la seua realització per part de la totalitat de propietaris. En cas de cessió, arrendament o qualsevol altra forma de transmissió de la titularitat admissible en dret, document de consentiment exprés dels propietaris dels terrenys la titularitat dels quals és motiu de transmissió.
g) Acreditació de la titularitat de l'explotació, en funció del règim de tinença, podent ser:
i. En els casos en què la persona sol·licitant d'estes ajudes coincidisca amb la persona beneficiària de les ajudes resoltes per a l'arrancada i destrucció del material vegetal existent en la parcel·la sol·licitada, i on coincidisca en la mateixa persona, la propietat i la titularitat de la parcel·la motiu de replantació, i ja haja presentat la documentació acreditativa de la titularitat per a la tramitació de les ajudes indemnitzatòries, *pordrá indicar el número d'expedient d'estes ajudes d'arrancada i destrucció i no serà necessari que aporte cap acreditació.
ii. En el cas que la parcel·la motiu de replantació no haja rebut les ajudes a què es referix l'epígraf anterior o, havent-les rebut, haja canviat de propietari, es requerirà l'aportació del certificat registral o títol de propietat, sempre que s'opose a la seua consulta per l'òrgan gestor a través de les plataformes d'intermediació de dades o altres sistemes electrònics habilitats a este efecte, de conformitat amb el que es disposa en l'article 28.3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.
iii. En cas que el règim de tinença siga cessió, arrendament o qualsevol altra forma de transmissió de la titularitat admissible en dret:
a) Contracte firmat entre el cedent, arrendador o transmissor de la titularitat i el sol·licitant de la present ajuda, en el qual s'especifique la descripció cadastral de cada parcel·la inclosa la superfície total, la superfície i aprofitament *SIGPAC de cada recinte, les condicions econòmiques del contracte i la duració d'este.
b) Liquidació de l'Impost de Transmissions Patrimonials i Actes Jurídics Documentats.
h) Pressupost i/o factures proforma de les operacions de replantació i, si és el cas, de la instal·lació de reg localitzat, en els quals figuren el viver autoritzat del qual procedisca el material vegetal a utilitzar en la replantació, les unitats subvencionables i el seu preu unitari, així com l'import total de la inversió. Si la inversió subvencionable supera els 6.000 euros, la persona sol·licitant aportarà com a mínim tres ofertes de diferents proveïdors, havent de seleccionar l'oferta més econòmica o justificar expressament qualsevol altra elecció, sent motiu vàlid l'elecció del proveïdor situat en la zona afectada.
i) En els casos en què es requerisquen autoritzacions, informes i llicències, al costat d'estos, s'aportarà el projecte que s'haja presentat per a l'obtenció d'estos, incloent, si és el cas, la corresponent memòria agronòmica.
j) En el cas de la instal·lació d'un sistema de reg localitzat a l'interior de les parcel·les motiu de replantació, s'aportaran els documents acreditatius del dret o la concessió d'aigua de reg.
k) Si és el cas, acreditació d'agricultor o agricultora professional.
l) Quan siga procedent, acreditació de titularitat d'explotació agrària prioritària, en cas de no autoritzar la seua consulta per l'òrgan gestor del procediment.
m) Si és el cas, document que atorgue el poder de representació a la persona representant que presente la sol·licitud de la persona interessada, llevat que s'atorgue esta representació a través del Registre de Representants de l'ACCV, d'acord amb el número quatre del resolc quint.
n) Quan siga procedent, document que acredite la qualificació d'entitat valenciana socialment responsable, obtinguda en la forma establida reglamentàriament en desenrotllament del títol III de la Llei 18/2018, de 13 de juliol, de la Generalitat, per al foment de la responsabilitat social.
o) Si és el cas, d'acord amb el que es preveu en l'article 13.3 bis de la Llei General de Subvencions, certificació emesa per un auditor inscrit en el Registre Oficial d'Auditors de Comptes que acredite el seu compliment pel sol·licitant, amb independència de qualsevol finançament per al cobrament anticipat de l'empresa proveïdora. A este efecte, si de l'informe d'auditoria dels últims comptes anuals es deduïx un compliment del 100% dels terminis de pagament a proveïdors per part del sol·licitant, bastarà un certificat emés per l'auditor que indique que en el seu treball d'auditoria ha realitzat procediments per a obtindre evidència de la correcció del contingut de la memòria dels comptes anuals com a certificació de compliment del requisit de l'article 13.3 bis. En cas que no siga possible emetre tal certificat (per no existir comptes anuals auditats o perquè estes reflectisquen un percentatge de compliment de terminis de pagament a proveïdors inferior al 100%), es presentarà certificació, basada en un «Informe de Procediments Acordats», que acredite que el sol·licitant en el moment de presentació de sol·licitud d'ajuda no té cap factura pendent de pagament en la qual s'hagen superat els terminis legals de pagament. Esta certificació no podrà tindre en cap cas una antiguitat superior a un mes anterior a la data de presentació de la sol·licitud.
Formularis
- SOL·LICITUD D'AJUDES A LA REPLANTACIÓ D'EXPLOTACIONS AGRÀRIES AFECTADES PER Xylella fastidiosa (Wells et al.)
- DECLARACIÓ D'AJUDES MINIMIS (FUSIONS, ADQUISICIONS O SEPARACIÓ D'EMPRESES). AJUDES A la REPLANTACIÓ D'EXPLOTACIONS AGRÀRIES AFECTADES PER Xylella fastidiosa (Wells et al.)
- PODER DE REPRESENTACIÓ. AJUDES A LA REPLANTACIÓ D'EXPLOTACIONS AGRÀRIES AFECTADES PER Xylella fastidiosa (Wells et al.)
- MODEL DE DOMICILIACIÓ BANCÀRIA
- COMUNICACIÓ PRÈVIA AL SERVICI DE SANITAT VEGETAL D'ARRANCADA I DESTRUCCIÓ DE MATERIAL VEGETAL PER MITJANS PROPIS
- DECLARACIÓ D'AJUDES MÍNIMIS EN PROCEDIMENTS DE LA CONSELLERIA COMPETENT EN MATÈRIA D'AGRICULTURA
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú, així com les persones sol·licitants que, sense estar-hi obligades, opten per aquesta via, han de...
a) En les oficines d'assistència en matèria de registres (https://www.gva.es/va/inicio/atencion_ciudadano/buscadores/registros).
b) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca.
c) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger.
d) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.
I, preferentment, en:
Registre de les oficines comarcals agràries i de les direccions territorials de la Conselleria d'Agricultura, Aigua, Ramaderia i Pesca.
- RESOLUCIÓ de 18 de diciembre de 2024, de la directora general de Producció Agrícola i Ramadera, per la qual s'efectua la convocatòria anticipada, per a l'exercici 2025, de les ajudes de minimis destinades a la replantació de parcel·les fructícoles el cultiu de les quals siga o haja sigut destruït...
- EXTRACTE de la Resolució de 18 de desembre de 12024, de la directora general de Producció Agrícola i Ramadera, per la qual s'efectua la convocatòria anticipada, per a l'exercici 2025, les ajudes de minimis destinades a la replantació de parcel·les fructícoles el cultiu de les quals siga o haja...
Al·legació / Aportació
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l’article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, així com les persones interessades que, sense estar-hi obligades, opten per aquesta via, han de presentar...
Resolució
El termini màxim per a emetre la resolució i notificar-la a la persona sol·licitant és de sis mesos, a comptar des de l'endemà de presentació de la sol·licitud. En cas de falta de resolució expressa, la sol·licitud es considera desestimada per silenci administratiu.
El percentatge d'ajuda serà del 100% de la inversió subvencionable inclosa en la sol·licitud d'ajuda.
Els imports màxims subvencionables són els que figuren en l'annex de la convocatòria.
L'import màxim de les ajudes de minimis a percebre per un mateix beneficiari no podrà excedir de 20.000 euros bruts durant l'exercici fiscal en curs i els dos exercicis fiscals anteriors, i sense que s'incremente el llindar establit per Estat membre.
D'acord amb l'article 3.6 del Reglament (UE) 1408/2013 de la Comissió, de 18 de desembre de 2013, a l'efecte dels límits màxims de minimis i els topalls nacional i sectorial establits en els apartats 2, 3 i 3 bis del citat reglament, totes les xifres emprades seran brutes, és a dir, abans de deducció d'impostos o altres càrregues.
Quan l'import proposat per a concedir en una sol·licitud siga inferior a 300 euros, esta no es tramitarà per qüestió d'eficàcia i eficiència administratives, i s'arxivarà l'expedient amb la comunicació prèvia a la persona sol·licitant.
Són obligacions de les persones beneficiàries les establides en l'article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i, en concret, pel que fa al compliment de la finalitat de la subvenció, l'obligació regulada en la lletra b del número 1 del citat article 14 de la Llei general de subvencions.
Les persones beneficiàries declararan responsablement el manteniment de les inversions motiu de subvenció en cultiu, amb un adequat estat fitosanitari, almenys tres anys a comptar des de la data de la resolució de pagament de l'ajuda.
El material vegetal a utilitzar en la replantació ha de procedir de vivers autoritzats i la disponibilitat d'aigua s'haurà d'acreditar mitjançant l'aportació del dret o concessió d'aigua de reg.
Contra la resolució de la persona titular de la Direcció General de Producció Agrícola i Ramadera, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la notificació de...
Justificació
El termini màxim d'execució de les inversions i de presentació de la documentació justificativa de la subvenció serà de dotze mesos, a comptar des de la data de notificació de la resolució de concessió, sense perjuí del que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques per a l'ampliació de terminis, i l'article 70 del Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
Si la justificació no es presenta dins del termini establit, s'entén que es renuncia a l'ajuda i que el dret de gaudi de la subvenció queda sense efectes.
El pagament de les ajudes s'efectuarà prèvia justificació de la realització de les actuacions. Per a això, la persona o entitat beneficiària està obligada a efectuar la sol·licitud de pagament una vegada realitzades les inversions. La justificació de la subvenció es durà a terme mitjançant la presentació de la documentació següent:
a. Una memòria d'actuació justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts.
b. Una relació classificada dels gastos i inversions de l'activitat, amb identificació del creditor i del document, el seu import, data d'emissió i data de pagament, que podrà substituir-se per còpia de les factures originals i dels justificants de pagament d'estes. En cas que la subvenció s'atorgue conformement a un pressupost estimat, s'indicaran les desviacions esdevingudes.
c. Si és el cas, detall d'altres ingressos o subvencions que hagen finançat l'activitat subvencionada amb indicació de l'import i la seua procedència, o declaració responsable de la seua inexistència.
d. Si és el cas, carta de pagament de reintegrament en el supòsit de romanents no aplicats, així com dels interessos derivats d'estos, o declaració responsable de la seua inexistència.
e. Declaració responsable que el beneficiari es troba al corrent en el compliment de les obligacions per reintegrament de subvencions que, si és el cas, se li hagueren exigit, de conformitat amb l'article 34.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
Una vegada acreditades les inversions o accions realitzades, es calcularà la quantia de l'ajuda que li corresponga, havent de deduir-se, si és el cas, la part proporcional a la inversió no realitzada o no justificada, ajustant-se l'import de l'ajuda al percentatge que corresponga de la inversió realitzada i justificada.
L'aprovació d'este acte implica l'autorització a les unitats administratives per a la comptabilització de la disposició de crèdit a favor de les persones beneficiàries i l'autorització per a la comptabilització del reconeixement de les obligacions econòmiques derivades que haurà d'efectuar-se una vegada la unitat administrativa competent haja verificat el compliment de la finalitat de l'objecte de la subvenció i la documentació justificativa d'esta.
La resolució de pagament, amb l'especificació dels noms de les persones beneficiàries i les ajudes econòmiques que els corresponguen, es notificaran a les persones sol·licitants d'acord amb el resolc onzé de la convocatòria.
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l’article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, així com les persones sol·licitants que, sense estar-hi obligades, opten per aquesta via, presentaran la...
a) En les oficines d'assistència en matèria de registres (https://www.gva.es/va/inicio/atencion_ciudadano/buscadores/registros).
b) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca.
c) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger.
d) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.
I, preferentment, en:
Registre de les Oficines Comarcals Agràries i de les Direccions Territorials de la Conselleria d'Agricultura, Aigua, Ramaderia i Pesca.
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Empreses
- Agricultura, ramaderia i pesca
- Ajudes, crèdits i subvencions
- Cultius agraris
- Vigilància, prevenció i lluita contra malalties i agents nocius
- Agricultura, ramaderia i pesca
- Ajudes i subvencions
- Ajudes i subvencions Agricultura, ramaderia i pesca
- Ajudes, beques i subvencions
TEMA
- Agricultura, ramaderia i pesca
- Sanitat animal
- Agricultura
- Sanitat vegetal
PERFILS
- Ciutadania
- Empresa
- Cooperatives
- Gran empresa
- Petita i mitjana empresa
- Professionals i autònoms
SECTOR
- Agricultura, alimentació, ramaderia, pesca i activitats forestals
- Agricultura
CICLE VITAL
- Encetar un negoci
- Créixer i consolidar
TIPUS
- Ajudes, beques i subvencions