Aportació de documentació a qualsevol tràmit d'un expedient de subvencions destinades a la difusió, promoció i foment del patrimoni de la Comunitat Valenciana declarat per la UNESCO patrimoni mundial o immaterial de la humanitat

Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació

Codi SIA: 1931697
|
Codi GVA: 19850
Descarregar informació
Temini tancat

Des de 04-11-2021

Fins 15-12-2021

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

Què és

Què és i per a què servix

Este tràmit permet l'aportació per via telemàtica de documents a un expedient de sol·licitud d'ajuda obert en Vicepresidència Primera i Conselleria de Cultura i Esport.

 

L'aportació es pot realitzar:

- A conseqüència d'un requeriment de la citada Conselleria.

- Per iniciativa de l'interessat (voluntàriament o per determinar-lo així la normativa aplicable a l'expedient de què es tracte).

Terminis
Sol·licitudTemini tancat
Des de 04-11-2021 fins a 15-12-2021

A qui va dirigit

Ciutadania
Empreses
Administració
Persones interessades

Els titulars, o els seus representants legals, de les sol·licituds d'ajudes presentades amb expedients oberts (i no arxivats) davant Vicepresidència Primera i Conselleria de Cultura i Esport.

Requisits

Per a poder aportar documentació mitjançant este tràmit telemàtic s'han de complir els següents requisits:

 

1.- En primer lloc s'ha d'estar en un d'estos dos supòsits:

a) Haver rebut un REQUERIMENT (d'esmena o un altre tipus) de la Vicepresidència primera i Conselleria de Cultura i Esport, respecte a un expedient administratiu obert (és a dir, no resolt, ni arxivat) d'ajudes o subvencions.

b) Existir un expedient obert d'eixes característiques en esta Conselleria, al qual la persona interessada vulga (és a dir, sense haver sigut requerida per a això) aportar més documentació o la documentació justificativa final, o bé presentar la seua renúncia o desistiment, segons siga procedent.

 

2.- La persona interessada (física o jurídica) haurà de disposar de firma electrònica avançada: DNIe (DNI electrònic), certificats de la FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i amb els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per la ACCV (Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana). També s'admetran tots els certificats reconeguts inclosos en la Llista de confiança de prestadors de servicis de certificació (TSL) establits a Espanya, publicada en la seu electrònica del Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme.

Més informació en https://sede.gva.es/es/sede_certificados

 

- Li recomanem que comprove la validesa del certificat en la següent adreça:

https://valide.redsara.es/valide/inicio.html

Si no supera la validació del certificat, haurà de posar-se en contacte amb l'organisme emissor d'este.

 

- En el cas de presentar un certificat digital de persona física i actuar en representació d'una altra persona (física o jurídica), s'haurà d'inscriure prèviament en el Registre de Representants davant la Generalitat Valenciana per a la realització de tràmits per via telemàtica.

La informació relativa a este Registre està disponible:

. en http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp

. i en http://www.accv.es/ciudadanos/registro-de-representantes/

Com es tramita

Procés de tramitació

L'aportació de documentació per mitjà d'este tràmit NOMÉS pot realitzar-se DE FORMA TELEMÀTICA.

 

Clicant en l'enllaç directe que acaba d'indicar-se o en l'enllaç "Tramitar amb certificat" (que figura en color roig a l'inici d'este tràmit de la Guia Prop), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà omplir el formulari web de sol·licitud d'aportació, annexar a continuació la documentació que s'aporta i realitzar la presentació telemàtica de tot això, obtenint el corresponent justificant de registre [(que també estarà disponible en l'Àrea Personal de la persona sol·licitant, a la que pot accedir-se des de la web de la Generalitat (Web de la Generalitat > Àrea personal)

o des de la seua Seu Electrònica (Web de la Generalitat > Seu Electrònica > Accés a l'àrea personal)].

 

L'interessat s'identificarà amb un certificat de firma digital acceptat per la Generalitat, és a dir, emés per una entitat autoritzada.

 

Una vegada omplida la sol·licitud d'aportació de documentació, es validarà i, a continuació, s'adjuntarà el/s document/s electrònic/s que haja d'aportar.

 

Finalment, una vegada realitzat l'enviament, es registrarà d'entrada per mitjà del registre telemàtic i podrà imprimir-ne una còpia.

 

La documentació aportada s'incorporarà a l'expedient obert, i serà analitzada pel personal de la Conselleria competent en eixa matèria, qui procedirà en conseqüència.

Òrgans de tramitació
Els competents en l'expedient al qual aporta la documentació.

Sol·licitud

Termini
Des de 04-11-2021 fins a 15-12-2021

- Si s'ha rebut un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus), la documentació haurà d'aportar-se en el termini que la Conselleria haja establit en el dit requeriment.

- Així mateix, si la normativa aplicable a l'expedient d'ajudes o subvencions de què es tracte fixa un termini de presentació, la documentació haurà d'aportar-se en el dit termini.

- En qualsevol altre cas, l'aportació es podrà realitzar en qualsevol moment del procediment anterior a la resolució de l'expedient, mentres no se li haja requerit i l'expedient no estiga arxivat.

Documentació

1.Si es tracta de requeriment administratiu, s'aportaran els documents que s'hi sol·liciten.

En qualsevol altre cas, s'aportarà bé la documentació que considere pertinent, o bé la que determine la normativa aplicable a l'expedient que es tracte, segons siga procedent.

 

2.- Respecte a esta documentació:

- És recomanable que, en primer lloc, reunisca tots els documents a presentar i els guarde electrònicament en el seu ordinador, de manera que posteriorment puga incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic.

- IMPORTANT: tots els documents certificats o firmats que es presenten telemàticament hauran de ser enviats en format PDF i hauran d'incorporar les firmes digitals de les persones o entitats que els subscriguen. Per a això l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV) oferix un servici gratuït de firma de documents PDF.

Acudisca a http://www.accv.es per a més informació respecte d'això.

- En el requeriment rebut, o bé, si és el cas, en l'apartat denominat "Quina documentació s'ha de presentar?" del tràmit de la Guia Prop a què corresponga l'expedient obert de sol·licitud d'ajudes o subvencions a què es realitza l'aportació, apareixerà el llistat de documents a presentar.

- Si hi ha model normalitzat el document haurà de presentar-se en ell (en molts casos està disponible en l'apartat "Impresos associats" del tràmit de la Guia Prop a què corresponga l'expedient obert).

Si no hi ha tal model, els documents hauran de ser creats o demanats per la persona sol·licitant per a poder-los adjuntar per mitjà d'este tràmit telemàtic.

Resolució

Observacions

Els previstos en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Púlicas. (BOE núm. 236, de 02/10/2015) .

Òrgans resolució
El competent en l'expedient al qual aporta la documentació.

Preguntes freqüents

Dubtes sobre la tramitació
On consultar dubtes sobre el tràmit:

Temes relacionats

MATÈRIES

  • Empreses
    • Cultura i esport
      • Patrimoni històric, artístic i cultural
  • Ciutadania
    • Cultura
      • Patrimoni històric, artístic i cultural
  • Administracions
    • Ajudes i subvencions
      • Administracions locals
        • Patrimoni històric, artístic i cultural

TEMA

  • Cultura
    • Arxius, biblioteques, hemeroteques i fototeques
    • Investigació, estudis i anàlisis
  • Ocupació pública
    • Personal docent no universitari
  • Educació i formació
  • Investigació i innovació
    • Innovació
    • Transferència de coneixement
    • Investigació
  • Universitats
    • Beques
  • Administració pública
    • Investigació, estudis i anàlisis
    • Administració electrònica

PERFILS

  • Administració i altres entitats
    • Universitats
    • Generalitat Valenciana
  • Empresa
    • Professionals i autònoms
    • Petita i mitjana empresa
    • Gran empresa
  • Ciutadania
    • Estudiants
    • Docents

SECTOR

  • Educació, cultura i oci
    • Activitats professionals de l’esport
    • Centres d’ensenyament i formació
    • Empreses culturals i audiovisuals
    • Espectacles i activitats recreatives

TEMÀTICA

  • Finançament i gestió econòmica
    • Ajudes i subvencions

CICLE VITAL

  • Planificar un negoci
  • Créixer i consolidar

TIPUS

  • Ajudes, beques i subvencions