Detall tràmit - Sede electronica
Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat (Tràmit a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no existisca un específic en la Seu electrònica de la Generalitat).
Organisme: CONSELLERIA DE POLÍTICA TERRITORIAL, OBRES PÚBLIQUES I MOBILITAT
Termini de sol·licitud:
Termini obert
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Objecte
En la relació administració/ciutadà es fa necessari que la persona interessada es dirigisca als òrgans administratius:
- En la iniciació d'un procediment.
- En la instrucció: esmena d'errors, presentació de proves, documentació annexa, al·legacions, etc.
- En la renúncia de drets i en el desistiment de sol·licituds.
- En la fase d'execució del procediment.
- En la interposició de recursos.
Aquest tràmit TELEMÀTIC de sol·licitud general el poden utilitzar les persones interessades quan encara que hi haja un model normalitzat de sol·licitud per a la presentació presencial, vulguen o hagen de presentar-la de manera electrònica (article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre) i encara no s'haja habilitat un procediment electrònic específic per a això.
Si hi ha un procediment específic de presentació telemàtica, necessàriament cal utilitzar aquesta via per a contactar amb l'Administració.
Requisits
En cas de persones jurídiques, han d'estar inscrites obligatòriament en el Registre de Representants. Aquest registre possibilita la representació de persones jurídiques en els procediments administratius de caràcter electrònic.
Interessats
Persones físiques i jurídiques, titulars de drets o interessos legítims individuals o col·lectius, amb capacitat d'obrar davant de les administracions públiques, d'acord amb el que estableix la llei.
Normativa del procediment
- Decret 191/2014, de 14 de novembre, del Consell, pel qual es regula l'atenció a la ciutadania, el registre d'entrada i eixida d'escrits i l'ordenació de les oficines de registre en l'Administració de la Generalitat (DOCV núm. 7406, de 19/11/2014).
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).
- Vegeu el Decret 191/2014, de 14 de novembre.
- Vegeu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.
Termini
Durant tot l'any.
Documentació
Juntament amb el formulari, de sol·licitud general telemàtica, les persones interessades poden adjuntar la documentació necessària per a la iniciació/tramitació del procediment.
(Tot això segons el que estableix la normativa que ho regule o, si és el cas, la que siga requerida per l'Administració al ciutadà o la que la persona interessada considere de presentació oportuna).
Forma presentació
Telemàtica
1. Per a presentar aquesta sol·licitud mitjançant la tramitació telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat ,més informació respecte als certificats admesos en la seu electrònica de la Generalitat en:
https://sede.gva.es/va/sede_certificados
En el cas que s'utilitze un certificat digital de persona física actuant en representació d'una persona jurídica, cal inscriure's prèviament en el Registre de representants davant de la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació de la qual està disponible:
- https://www.gva.es/va/proc17168
- https://regrep.accv.es/accv_repr/login.html
2. Si ja disposeu de certificat digital, podreu accedir fent clic en "Tramitar amb certificat" (que figura de color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia Prop) i accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir el formulari web inicial, annexar la documentació corresponent i realitzar la presentació telemàtica de tot això, de manera que obtindreu el corresponent justificant de registre. A partir del moment d'aquesta presentació, tota la documentació presentada (inclòs el justificant) estarà disponible sempre en la vostra carpeta ciutadana:
https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va
3. Disposeu de més informació sobre la tramitació telemàtica en l'adreça següent:
https://www.gva.es/va/web/atencio_ciutadania/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq
Reviseu la llista de preguntes freqüents detallades en aquesta adreça per a veure si podeu solucionar el vostre problema. En cas que continueu necessitant ajuda, per favor, notifiqueu-ho a través d'un dels següents correus electrònics, en funció del tipus de problema de què es tracte:
- Per a consultes sobre el contingut del tràmit: prop@gva.es
- Per a incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es
Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat, però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a la carpeta ciutadana de la Generalitat des de l'apartat "Com va això meu"-> "Sol·licituds en creació"
https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va
On consultar dubtes sobre el tràmit
- Correu per a dubtes tècniques: generalitat_en_red@gva.es
òrgans de tramitació
Organismes
- CONSELLERIA DE POLÍTICA TERRITORIAL, OBRES PÚBLIQUES I MOBILITAT
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77. CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-TORRE 1
46018 - València/Valencia
Òrgans resolució
Organismes
- CONSELLERIA DE POLÍTICA TERRITORIAL, OBRES PÚBLIQUES I MOBILITAT
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77. CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-TORRE 1
46018 - València/Valencia