SERVEI D'ORDENACIÓ I COORDINACIÓ DE PROCESSOS PARTICIPATIUS - Sede electronica
SERVEI D'ORDENACIÓ I COORDINACIÓ DE PROCESSOS PARTICIPATIUS
a) Assessorar els departaments del Consell i el sector públic en l'organització i dinamització de processos de participació en l'execució de polítiques públiques.
b) Fomentar i coordinar els processos de participació ciutadana en els assumptes públics de la Generalitat i el seu sector públic, així com la participació de la ciutadania en l'elaboració de normativa legal i reglamentària.
c) Gestionar els continguts i mantindre actualitzat el portal de Participació de la Generalitat, GVA Participa, així com implementar i dissenyar millores en coordinació amb la DGTIC i els departaments implicats.
d) Programar i executar el procés de participació en l'elaboració del pressupost de la Generalitat Valenciana, en coordinació amb els òrgans competents en matèria pressupostària.
e) Crear i gestionar el registre electrònic d'òrgans de participació ciutadana de la Generalitat i el seu sector públic instrumental.
f) Assessorar sobre la creació de nous òrgans de participació ciutadana en la Generalitat i el seu sector públic, així com avaluar i supervi sar la seua composició i funcionament d'acord amb els criteris establits en la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la comunitat valenciana.
g) Elaborar la normativa sobre processos participatius en el marc de les seues funcions i en col·laboració amb el Servei de Polítiques de Participació Ciutadana.
h) Qualsevol altra que se li encomane en relació amb les matèries que li són pròpies.
---