Servici de Canals d'Atenció a la Ciutadania - Sede electronica
Servici de Canals d'Atenció a la Ciutadania
- OFICINA PROP - SAGUNT/SAGUNTO
- OFICINA PROP - VINARÒS
- OFICINA DANA - BENETÚSSER
- OFICINA DANA - PAIPORTA
- OFICINA PROP DANA - MASSANASSA
- OFICINA PROP - LLÍRIA
- OFICINA PROP - XÀTIVA
- OFICINA PROP - TORREVIEJA
- OFICINA PROP - BENIDORM, FOIETES-COLÒNIA DE MADRID
- OFICINA PROP - ALZIRA
- OFICINA PROP - ALCOI/ALCOY
- OFICINA PROP - ONTINYENT
- OFICINA PROP - ALACANT, CHURRUCA
- OFICINA PROP - ELDA
- OFICINA PROP - ORIHUELA
- OFICINA PROP - DÉNIA
- OFICINA PROP - SAGUNT/SAGUNTO (PORT DE SAGUNT)
- OFICINA DANA - ALGEMESÍ
- OFICINA PROP - MORELLA
- OFICINA PROP - VILA-REAL
- OFICINA PROP - ELX/ELCHE
- OFICINA PROP - CASTELLÓ, GERMANS BOU
- OFICINA PROP - VALÈNCIA PROP I
- OFICINA PROP 9 D'OCTUBRE - VALÈNCIA
- OFICINA PROP - GANDIA, LA SAFOR
- OFICINA PROP - REQUENA
- TELÈFON 012
- OFICINA PROP - SEGORBE
a) Gestionar i coordinar l'activitat i el servici dels canals d'atenció a la ciutadania en la Generalitat i dictar les instruccions que siguen necessàries.
b) Coordinar i donar instruccions per a implantar en la Generalitat les oficines d'assistència en matèria de registre previstes en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
c) Gestionar les oficines PROP d'atenció presencial a la ciutadania de la Generalitat.
d) Coordinar les infraestructures tecnològiques d'atenció a la ciutadania en les oficines PROP en col·laboració amb el centre directiu competent en tecnologies de la informació i la comunicació.
e) Atendre, en les oficines PROP, les incidències que es produïsquen relatives als seus recursos humans i materials.
f) Impulsar els convenis amb entitats locals per a mantindre oficines PROP mixtes i fer-ne el seguiment.
g) Gestionar el servici 012, que inclou els canals de veu, xat de text i videotelefonada en llenguatge de signes, així com els sistemes d'autoprovisió que es desenvolupen per a permetre resoldre consultes dels usuaris o usuàries sense intervenció d'agents.
h) Gestionar els canals digitals d'atenció a la ciutadania, que inclouen la guia PROP electrònica, la bústia de la ciutadania i el butlletí de novetats PROP de tràmits i ocupació pública, així com altres servicis digitals d'atenció ciutadana i informació administrativa que puguen crear-se en entorns web, xarxes socials o per a terminals mòbils.
i) Impulsar millores d'accessibilitat en els canals d'atenció a la ciutadania per a facilitar l'atenció a les persones amb diversitat funcional, i contribuir així a la lluita contra la bretxa digital.
j) Col·laborar amb els òrgans de la Generalitat competents en matèria de formació del personal empleat públic per a la formació de les persones que exercixen l'atenció directa en la ciutadania.
k) Impulsar la creació de xarxes de col·laboració amb servicis d'atenció a la ciutadania d'altres administracions públiques espanyoles i europees.
l) Gestionar les funcions assignades a l'òrgan directiu competent en atenció a la ciutadania atribuïdes en el Decret 41/2016, de 15 d'abril, del Consell, pel qual s'establix el sistema per a la millora de la qualitat dels servicis públics i l'avaluació dels plans i programes en l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic instrumental, o la normativa que el substituïsca. En particular, la resposta a les queixes relatives al servici d'informació 012 i al de les oficines PROP que no corresponguen a les direccions territorials.
m) Qualsevol altra que se li encomane en relació amb les matèries que li són pròpies.