Secretaria General ICV - Sede electronica
Secretaria General ICV
.
1. La Secretaria General, amb rang de subdirecció general i dependència directa de la Direcció, és la unitat administrativa amb la màxima jerarquia del nivell administratiu, que prestarà suport a la Direcció i, sota la seua autoritat, atendrà la gestió administrativa, econòmica i pressupostària i de personal de l'Institut Cartogràfic Valencià.
2. Tindrà les funcions següents:
a) Dirigir, controlar, coordinar i supervisar l'execució dels projectes, objectius o activitats que se li assignen, així com les unitats que se li adscriuen.
b) Assistir i assessorar la Direcció per a l'adient exercici de les funcions d'aquesta darrera.
c) La coordinació de l'assessorament tècnic, jurídic i administratiu, d'una manera especial, sobre la viabilitat de disposicions, projectes i programes.
d) Coordinar les relacions interadministratives o interdepartamentals de l'Institut Cartogràfic Valencià amb la resta d'administracions públiques o departaments de la Generalitat.
e) Planificar la gestió econòmica pressupostària i de contractació.
f) Planificar i dirigir la gestió i el manteniment d'infraestructures, instal·lacions i immobles adscrits a l'Institut Cartogràfic Valencià.
g) Les altres que li encomane la Direcció.
--