Procés excepcional d'estabilització pel sistema de concurs de mèrits - convocatòria 38/21: A2-08. Superior de gestió en enginyeria tècnica en obres públiques de l'Administració de la Generalitat. - Sede electronica
Procés excepcional d'estabilització pel sistema de concurs de mèrits - convocatòria 38/21: A2-08. Superior de gestió en enginyeria tècnica en obres públiques de l'Administració de la Generalitat.
Informació bàsica
Descripció de places
Places corresponents a l'adaptació de les ofertes d'ocupació pública de 2020 i 2021 mitjançant el Decret 69/2022, de 27 de maig, del Consell.
Per a l'admissió a aquest procés selectiu, serà necessari complir els requisits següents:
1. Nacionalitat: tindre la nacionalitat espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea o d'algun estat al qual siga aplicable la llibertat de circulació de treballadors. Independentment de la seua nacionalitat, el cònjuge de les i els espanyols i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i, quan així ho preveja el corresponent tractat, el cònjuge dels nacionals d'algun estat en què siga aplicable la llibertat de circulació dels treballadors, sempre que no estiguen separats de dret.
Així mateix i amb les mateixes condicions que els cònjuges, hi poden participar els seus descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat que visquen a costa seua.
2. Edat: tindre complits setze anys i no haver arribat a l'edat de jubilació.
3. Estar en possessió del títol d'enginyeria tècnica en Obres Públiques, o grau en enginyeria d'Obres Públiques.
No obstant això, de conformitat amb el que estableix l'apartat 2 de la disposició derogatòria única de l'LFPV, mentre no finalitzen els procediments selectius que aquesta preveu, es manté vigent la disposició transitòria quinzena de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i s'estén l'excepció que hi preveu als procediments selectius corresponents a les ofertes d'ocupació pública dels exercicis 2017-2021 i els processos d'estabilització d'ocupació temporal que regula la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat.
Els aspirants amb titulacions obtingudes en l'estranger han d'acreditar que estan en possessió de la corresponent credencial d'homologació o, si és el cas, del certificat d'equivalència corresponent. Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagen obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret de la Unió Europea.
4. Capacitat: tindre les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a exercir les corresponents funcions o tasques.
5. Habilitació: no haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, mitjançant un procediment disciplinari, d'alguna administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitada o inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o de les pròpies del cos, l'agrupació professional funcionarial o l'escala objecte de les convocatòries. En el cas de personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir.
Si es tracta de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent, ni haver sigut sotmeses a cap sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes i en el seu estat l'accés a l'ocupació pública.
No podrà participar en aquest procediment selectiu el personal que ja tinga la condició de funcionari de carrera del mateix cos, escala o agrupació professional funcionarial de l'Administració de la Generalitat a què s'opta.
Excempció / Reducció de tases:
Bonificacions
a) La presentació de la sol·licitud de participació en el procés selectiu per mitjans telemàtics tindrà una bonificació del 10 % de la quota íntegra, que s'aplicarà de manera automàtica quan es faça el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud.
b) Les persones que acrediten que formen part d'una família nombrosa de categoria general o d'una família monoparental de categoria general tenen una bonificació del 50 % de la quota íntegra acumulable a la fixada en l'apartat a anterior. A aquest efecte, han d'assenyalar l'apartat "Bonificacions" de la sol·licitud telemàtica i aquesta s'aplicarà automàticament quan s'efectue el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud.
Exempcions
Estan exemptes del pagament de la taxa:
a) Les persones que acrediten un grau de diversitat funcional igual o superior al 33 %. S'aplicarà automàticament en efectuar el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud i marcar l'apartat "Exempcions" de la sol·licitud telemàtica.
b) Les persones que acrediten que formen part d'una família nombrosa de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial. S'aplicarà automàticament quan s'efectue el pagament, la presentació, el registre electrònic de la sol·licitud i s'assenyale en l'apartat d'exempcions "Família nombrosa especial" de la sol·licitud telemàtica.
c) Les dones víctimes d'actes de violència sobre la dona, que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en els articles 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana, així com les persones que acrediten trobar-se en situació d'exclusió social mitjançant el corresponent document expedit per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència. S'aplicarà automàticament quan s'efectue el pagament, la presentació, el registre electrònic de la sol·licitud i s'assenyale l'apartat "Altres" de la sol·licitud telemàtica.
Etapa actual: Llista definitiva d'aprovats. Termini de presentació de documents
Concurs
Les persones relacionades hauran de presentar davant la Direcció General de Funció Pública, en el termini de deu dies hàbils comptats des del següent al de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, la documentació que procedisca a fi d'acreditar que...
Tramitació presentació de la documentació.
Documentació a presentar:
- Fotocòpia D.N.I
- Còpia del títol acadèmic exigible.
- Declaració jurada de no haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a funcionari interí, ni trobar-se inhabilitada o inhabilitat per a les funcions públiques, per sentència ferma.
- Declaració responsable que posseïx les capacitats i aptituds físiques i psíquiques necessàries per a les funcions o tasques del lloc de treball.
- Acreditació de coneixements de valencià.
- Recurs contenciós administratiu
- Recurs potestatiu de reposició
Llistat d'etapes
Etapa actual: Llista definitiva d'aprovats. Termini de presentació de documents
Data publicació: 04-11-2024
Temini tancat
Llista definitiva d'aprovats. Termini de recurs
Data publicació: 13-12-2023
Llista provisional. Termini d'al·legacions
Data publicació: 05-10-2023
Temini tancat
Llista definitiva admesos/exclosos. Presentació de mèrits
Data publicació: 10-07-2023
Temini tancat
Nomenament de la comissió de valoració
Data publicació: 31-05-2023
Llista provisional admesos/exclosos. Termini d'al·legacions
Data publicació: 21-03-2023
Temini tancat
Bases i obertura de termini
Data publicació: 15-11-2022
Temini tancat