Gestió de la funció administrativa (OPO 2017-18) - Sede electronica
Avís: Convocatòria - Nota informativa
Avís: Adjudicació i nomenament - Correcció d'errors (places disponibles)
Gestió de la funció administrativa (OPO 2017-18)
Informació bàsica
Títol de diplomat o grau, enginyer tècnic, arquitecte tècnic, Formació Professional de tercer grau o equivalent que permeta l'acompliment d'un lloc classificat en el grup A2.
Descripció de places
Torn d'accés lliure: 12 (diversitat funcional: 1)
Promoció interna: 3.
1. Posseir la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, així com d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors i treballadores en els termes en què esta es troba definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea, o ostentar este dret conforme al que es preveu en el Reial decret 543/2001, de 18 de maig. Independentment de la seua nacionalitat, podran participar els i les cònjuges de les persones espanyoles i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i quan així ho preveja el corresponent Tractat, sempre que no existisca separació de dret, i els seus descendents i els dels seus cònjuges, sempre que no existisca separació de dret, siguen menors de vint-i-un anys o majors d'esta edat dependents. En el cas d'aspirants de nacionalitat i llengua distinta de l'espanyola, hauran d'acreditar coneixement suficient del castellà, mitjançant diploma d'espanyol com a llengua estrangera nivell B2 expedit per l'organisme oficial competent.
2. Tindre compliments setze anys i no excedir de l'edat de jubilació forçosa.
3. Posseir dins del termini de sol·licituds especificat en esta convocatòria, o tindre complides les condicions per a obtindre'l, el títol de Diplomat o Grau, Enginyer Tècnic, Arquitecte Tècnic, formació professional de tercer grau o equivalent que permeta l'acompliment d'un lloc classificat en el grup A2. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger s'haurà d'estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació.
4. Posseir la capacitat funcional necessària per a l'acompliment de les tasques que es deriven del corresponent nomenament, capacitat que s'acreditarà en el termini requerit en esta convocatòria mitjançant certificat mèdic, quedant la presa de possessió supeditada a la superació d'este requisit.
5. No haver sigut separat/a del servici, mitjançant expedient disciplinari, de qualsevol servici de salut o administració pública, ni trobar-se inhabilitat/a amb caràcter ferm per a l'exercici de funcions públiques ni, si és el cas, per a la corresponent professió. En el cas de persones nacionals d'altres estats esmentats en el punt 1, no haver sigut inhabilitat/a, per sanció o pena, per a l'exercici professional o per a l'accés a funcions o servicis públics en un estat membre de la Unió Europea, ni haver sigut separat/a, per sanció disciplinària, d'alguna de les seues administracions o servicis públics.
Així mateix, i conforme a l'apartat 5 de l'article 13 de la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de Protecció Jurídica del Menor, sempre que l'activitat implique contacte habitual amb menors, no haver sigut condemnat/per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, que inclou l'agressió i abús sexual, assetjament sexual, per raó de sexe, orientació sexual i identitat de gènere, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com per tràfic d'éssers humans. En el moment de la presa de possessió, s'haurà d'acreditar esta circumstància en el departament de salut corresponent mitjançant l'aportació d'una certificació negativa del Registre Central de delinqüents sexuals.
6. Haver abonat la taxa de participació, en el cas de no estar exempt/a d'esta, segons s'especifica en la base 3 d'esta convocatòria.
7. No ostentar la condició de personal estatutari fix en la mateixa categoria i, si és el cas, especialitat convocada, en tot el Sistema Nacional de Salut. Este requisit haurà de complir-se fins al dia de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Si obtinguera esta condició en un altre Servici de Salut posteriorment, es considerarà que els dos processos són concurrents, conservant els drets derivats d'este concurs oposició.
Requisits específics per al torn de promoció interna.
Podrà concórrer a esta convocatòria el personal estatutari fix dependent de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública que reunisca durant el termini de presentació de sol·licituds els requisits generals exposats i a més:
- Tindre la condició de personal estatutari fix dependent de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, d'una categoria i, si és el cas, especialitat distinta de la convocada i del mateix o inferior grup o subgrup de titulació.
- Estar o haver estat en servici actiu o amb reserva de lloc i amb nomenament com a personal estatutari fix en la categoria de procedència, durant almenys dos anys, sense necessitat que estos ho hagen sigut de manera ininterrompuda ni immediatament anteriors a la data de publicació de la convocatòria.
Forma de pagament:
El pagament de la taxa s'ha de fer per via telemàtica dins del tràmit d'inscripció (www.san.gva.es).
Excempció / Reducció de tases:
Estarà exempt del pagament de la taxa, segons establix la vigent llei de taxes de la Generalitat Valenciana:
- El personal que acredite la seua condició de persona amb diversitat funcional amb un grau igual o superior al 33%.
- El personal que acredite que té el títol de membre de família nombrosa de categoria especial o de família monoparental de categoria especial, que arreplega el Decret 19/2018, de 9 de març, del Consell, pel qual es regula el reconeixement de la condició de família monoparental a la Comunitat Valenciana.
- Les víctimes d'actes de violència, la condició de les quals s'acredite pels mitjans que preveu l'article 23 del Reial decret llei 9/2018, de 3 d'agost, de mesures urgents per al desplegament del Pacte d'Estat contra la Violència de gènere, és a dir, mitjançant una sentència condemnatòria per un delicte de violència de gènere, una orde de protecció o qualsevol altra resolució judicial que acorde una mesura cautelar a favor de la víctima, o bé per un informe del Ministeri Fiscal que indique l'existència d'indicis que la demandant és víctima de violència de gènere. També podran acreditar-se les situacions de violència de gènere mitjançant un informe dels servicis socials, dels servicis especialitzats o dels servicis d'acolliment destinats a víctimes de violència de gènere de l'administració pública competent; o per qualsevol altre títol, sempre que això estiga previst en les disposicions normatives de caràcter sectorial que regulen l'accés a cada un dels drets i recursos. A la Comunitat Valenciana, són els centres Dona 24 hores els que estan autoritzats per a acreditar estes situacions.
Obtindrà una bonificació del 50% de la taxa el personal que acredite que té el títol de membre de família nombrosa de categoria general o de família monoparental de categoria general compresa en el Decret 19/2018, de 9 de març, del Consell, pel qual es regula el reconeixement de la condició de família monoparental a la Comunitat Valenciana.
Llistat d'etapes
Etapa actual: Nota informativa
Data publicació: 14-03-2025
Correcció d'errors (places disponibles)
Data publicació: 10-03-2025
Temini tancat
Acte elecció de destinació
Data publicació: 05-03-2025
Temini tancat
Presentació de documents
Data publicació: 24-09-2024
Temini tancat
Llista definitiva del concurs-oposició. Termini de recurs
Data publicació: 08-03-2024
Llista provisional. Termini d'al·legacions
Data publicació: 27-11-2023
Temini tancat
Llista aprovats (fase oposició) i termini presentació documents valoració mèrits (fase concurs)
Data publicació: 15-06-2023
Temini tancat
Llista provisional d'aprovats/suspesos (fase oposició). Termini d'al·legacions i plantilla definitiva
Data publicació: 10-03-2023
Temini tancat
Qüestionari de l'exercici
Data publicació: 10-11-2022
Plantilla provisional de respostes de l'exercici
Data publicació: 10-11-2022
Temini tancat
Distribució d'aules
Data publicació: 25-10-2022
Llista definitiva d'admesos/exclosos i data d'examen
Data publicació: 01-09-2022
Modificació composició del tribunal
Data publicació: 19-07-2022
Nomenament del tribunal
Data publicació: 25-05-2022
Correcció d'errors de la resolució
Data publicació: 24-02-2022
Llista provisional d'admesos/exclosos. Termini d'al·legacions
Data publicació: 22-02-2022
Temini tancat
Bases i obertura de termini
Data publicació: 13-04-2021
Temini tancat