Auxiliar de gestió de la investigació (M1) nivell 2 (34M) (Auxiliar administratiu/a de compres) (Convocatòria 24/2025)

Fundació d'Investigació de l'Hospital Clínic de la Comunitat Valenciana, Fundació INCLIVA

Etapa actual: Bases i obertura de termini
Codi SIA: 3173387
|
Codi GVA: 103757
Descarregar informació
Termini obert

Des de 07-03-2025

hasta 21-03-2025

  • Informació bàsica
  • Etapa actual
  • Llistat d'etapes
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Informació bàsica

Convocatòria
Contractació laboral indefinida
Prova
Prova d´aptitud / Valoració de mèrits
Grup
C2
Titulació
Títol de graduat/a en educació secundària obligatòria (ESO) o equivalents
Titulació específica

Títol oficial d'ensenyança secundària obligatòria o títol de tècnic o certificat de professionalitat de nivell 2 en la família administració i gestió.

Places
Núm. de places totals 1
Requisits

Posseir capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques, les quals seran acreditades per la persona aspirant mitjançant declaració responsable, en el moment d'inscripció de la convocatòria.

- Tindre la nacionalitat espanyola o permís de treball, o alguna altra nacionalitat que permeta l'accés a l'ús del sector públic. En cas de no tindre-la i resultar esta persona seleccionada, el contracte no es formalitzarà fins que la documentació corresponent estiga en regla. En cas que finalment no s'aconseguisca finalitzar este tràmit dins del termini establit per la Comissió de Valoració, la persona seleccionada no podrà ser contractada; deixant, en este cas, la plaça deserta o contractant-se a la següent persona en cas que s'haja donat orde de prelació en la Resolució.

- Tindre complits 16 anys i no excedir, si és el cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa o d'aquella altra que puga establir per llei.

- No incórrer en causa de cap incompatibilitat que li impedisca l'acompliment de funcions en règim general amb una entitat pertanyent al sector públic, extrem que s'acreditarà mitjançant declaració responsable. Este requisit s'acreditarà mitjançant declaració responsable en la sol·licitud de participació.

- No trobar-se inhabilitat/per sentència ferma per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria o grup professional al qual es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitat/a o en situació equivalent en els mateixos termes en el seu Estat que impedisca l'accés a l'ocupació pública. Este requisit s'acreditarà mitjançant declaració responsable en la sol·licitud de participació.

- En cas d'haver prestat servicis amb caràcter previ en la Fundació INCLIVA, no haver sigut acomiadat/a disciplinàriament de manera procedent per la Fundació.

- En el cas d'haver prestat servicis amb caràcter previ en la Fundació INCLIVA en la plaça oferida, haver superat el període de prova d'esta.

Les candidatures hauran de complir necessàriament tots i cada un d'estos requisits generals, ja que d'una altra manera, seran exclosos automàticament del procés de selecció.

Etapa actual: Bases i obertura de termini

Fase

Convocatòria

Termini
Des de 07-03-2025 a 21-03-2025

El termini de presentació de candidatures serà de 15 dies naturals des de l'endemà de la publicació en la web d'INCLIVA el dia 06/03/2025

Publicació
Documents

Les candidatures han d'adjuntar:

- Formulari autobaremació.

- DNI.

- Declaració responsable.

- Curriculum vitae

- Titulació requerida.

- Documentació que acredite els requisits necessaris de la convocatòria.

Les notificacions i resolució del procés selectiu es publicaran en el portal d'ús de la pàgina web d'INCLIVA.

Informació sobre com es tractaran les seues dades:

Les dades de caràcter personal, dels participants en esta convocatòria, seran tractats d'acord amb les previsions de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals i Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu estes dades, d'acord amb la següent informació:

Informació bàsica sobre el tractament de dades

Responsable del tractament: Fundació INCLIVA, CIF G96886080.

Finalitat: Selecció de personal, gestió de la relació amb els candidats a ocupació inclosa el seu CV i provisió de llocs de treball mitjançant convocatòries públiques.

Base legal del tractament: RGPD 6.1.a) Consentiment de l'interessat en aportar la seua documentació per a participar d'una plaça oferida per la Fundació INCLIVA. RGPD 6.1.b) Establiment de mesures precontractuals. RGPD 6.1.c) Obligació legal de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic.

Destinataris (cessions o transferències): Sota algunes circumstàncies, es podran cedir dades a organismes públics de salut (com el HCUV), quan estiguen involucrats en la convocatòria oferida.

Drets: Com a interessat, vosté té dret a sol·licitar l'accés, rectificació i supressió de les seues dades de caràcter personal, així com sol·licitar la limitació o oposició al seu tractament i a no ser objecte de decisions individuals automatitzades, de manera presencial o telemàtica, de conformitat amb el que es preveu en el següent enllaç: http://sede.gva.es/es/proc19970

Procedència de les dades: Les dades objecte de tractament s'aporten pel candidat que es presenta a la convocatòria, íntegrament.

Pot obtindre més informació en: https://www.incliva.es/proteccion-de-datos/

Forma de presentació

Les candidatures hauran d'inscriure's a través del portal d'ocupació habilitada en la web d'INCLIVA. 

Telemàtica
Informació complementària

Mèrits Valorables

FASE 1: VALORACIÓ DE MÈRITS

1.- MÈRITS FORMATIUS (10-75 ptos)

Cursos de formació rebuts orientats a l'acompliment de les funcions del lloc al qual es desitja accedir. Es computa arranjament a la següent escala: (Cursos de 100 o més hores: 5 punts per curs). (Cursos de 75 o més hores: 3 punts per curs). (Cursos de 50 o més hores: 2 punts per curs). (Cursos de 25 o més hores: 1 punt per curs). (Curs de 15 o més hores: 0,5 punts). (Cursos de menys 15 hores: 0,25 punts per cursos)

2.- IDIOMES (5-15 PTOS)

Coneixement de l'idioma anglés: Nivell (B1: 2 punts); (B2: 3 punts); (C1: 4 punts); (C2: 5 punts)

3.- MÈRITS RELACIONATS AMB L'EXPERIÈNCIA I DESTRESA PROFESSIONALS RELACIONADES AMB EL LLOC (0-75 PTOS)

3.1- Experiència laboral realitzant funcions administratives i tasques similars i directament relacionades amb les del lloc al qual s'opta (5 punts per any acreditat fins a un màxim de 30 punts. Els períodes inferiors a un any es prorratejaran per mesos complets).

3.2- Formació acreditada en Excel (nivell mitjà 5 punts, nivell avançat 10 punts)

CONDICIONS ESPECIALS

Grau de diversitat funcional igual o superior a 33%. Si es posseïx 10 punts

Ser persona víctima de violència de gènere. Si es posseïx 10 punts

FASE 2: FASE ESPECÍFICA PER AL LLOC

VALORACIÓ ENTREVISTA PERSONAL

Entrevista personal 20 punts 

TOTAL PUNTUACIÓ 100 punts

Funcions a exercir:

- Tràmits de firmes

- Arxiu de la documentació dels expedients

- Suport en el seguiment del procés d'autorització de les factures rebudes.

- Suport en la gestió de l'arxiu extern

- Suport en el seguiment de la gestió del material de papereria

- Realització de totes aquelles activitats anàlogues pròpies del lloc de treball que li siguen assignades.

Condicions de Contractació: Contracte laboral a temps complet. L'horari serà flexible en funció de les necessitats del servici. Esta contractació queda supeditada a la concessió de l'autorització administrativa, si fora necessària.

Jornada completa = 37,5 hores/setmana

Salari brut anual = 20.999,52 €

Llistat d'etapes

Etapa actual: Bases i obertura de termini

Data publicació: 06-03-2025

Termini obert

Tornar al llistat d'etapes

Bases i obertura de termini