Concurs de trasllats en el cos de mestres. - Sede electronica
Concurs de trasllats en el cos de mestres.
Informació bàsica
PARTICIPACIÓ VOLUNTÀRIA
a) En situació de servei actiu o serveis especials, declarada des de centres dependents de la Generalitat Valenciana, amb destinació definitiva en centres dependents d'esta, sempre que de conformitat amb la disposició addicional sisena, apartat 6, de la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació, modificada per la Llei orgànica 3/2020, de 29 de desembre, en finalitzar el present curs escolar hagen transcorregut, almenys, dos anys des de la presa de possessió de l'últim destí que exercisca amb caràcter definitiu.
b) En situació d'excedència voluntària, en els seus diferents tipus, declarada des de centres que depenen de la Generalitat Valenciana. Si es tractara del supòsit d'excedència voluntària per interés particular contemplat en l'article 147 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana, només podrà participar si en finalitzar aquest curs escolar han transcorregut dos anys des que va passar a aquesta situació.
c) En situació de suspensió de funcions, declarada des de centres dependents de la Generalitat Valenciana, sempre que en finalitzar aquest curs escolar haja conclòs el temps de duració de la sanció disciplinària de suspensió i, almenys, dos anys des de la presa de possessió de l'últim destí definitiu.
PARTICIPACIÓ FORÇOSA
a) El personal funcionari que, procedent de la situació d'excedència o suspensió de funcions amb pèrdua del destí definitiu, haja reingressat al servei actiu i obtingut, per raó d'aquest reingrés, un destí amb caràcter provisional en un centre dependent de la Generalitat Valenciana, amb anterioritat a la data de publicació d'aquesta convocatòria.
b) El personal funcionari que es trobe en la situació d'excedència forçosa o de suspensió de funcions amb pèrdua del destí definitiu i que, complida la sanció, no haja obtingut un reingrés provisional, i haja sigut declarat en aquestes situacions des d'un centre dependent de la Generalitat Valenciana.
c) El personal funcionari que, havent estat adscrit a places en l'exterior, s'haja reincorporat a un lloc de l'àmbit de gestió de la Generalitat Valenciana en el curs 2024/2025 o que, havent-se reincorporat en cursos anteriors, no haguera obtingut encara un destí definitiu.
d) El personal funcionari que haja perdut el destí definitiu:
- en compliment de sentència,
- en compliment de resolució de recurs,
- o per haver-se-li suprimit o modificat expressament el lloc que exercia amb caràcter definitiu, inclòs el personal funcionari al qual se li haja suprimit el primer destí definitiu abans d'haver transcorregut dos anys des de la presa de possessió d'aquest.
e) El personal funcionari que, amb pèrdua de la plaça docent que exercia amb caràcter definitiu, haguera passat a prestar serveis en altres llocs de l'Administració pública mantenint la seua situació de servei actiu en el seu cos docent, sempre que haja cessat i obtingut un destí docent provisional en centres dependents de la Generalitat Valenciana.
f) El personal funcionari amb destinació provisional que durant el curs 2024/2025 estiga prestant serveis en centres dependents de la Generalitat Valenciana o en comissió de serveis en una altra administració educativa.
g) Les persones aspirants seleccionades en els procediments selectius convocats per la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació que durant el curs escolar 2024/2025 estiguen realitzant la fase de pràctiques.
Etapa actual: Bases i obertura de termini
Convocatòria
Encara que es concurse per més d'una especialitat, les persones participants presentaran una única sol·licitud. La sol·licitud de participació en este procediment de provisió, així com l'aportació de documentació, es realitzarà exclusivament de manera telemàtica a través de la plataforma OVIDOC (https://ovidoc.edu.gva.es) per qualsevol dels mètodes d'identificació vàlids en esta. Segons està previst en l'article 14.2, apartat e), de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, no serà vàlida la presentació de la sol·licitud ni dels documents per mitjans no electrònics.
L'ús dels mitjans telemàtics per a participar en el procediment comporta el consentiment de la persona sol·licitant al tractament de les seues dades de caràcter personal que siguen necessaris per a la tramitació del procés, d'acord amb la normativa vigent.
A l'hora d'emplenar la sol·licitud haurà de tindre's en compte les instruccions que es publicaran en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació (https://ceice.gva.es).
En la sol·licitud telemàtica de participació, totes les persones participants hauran d'indicar la seua opció de valoració de mèrits, excepte qui participe des de la situació de personal funcionari en pràctiques. D'igual forma, totes les persones participants hauran d'aportar telemàticament la documentació acreditativa de mèrits i altres documents
El personal funcionari dependent de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació que va participar en el concurs de trasllats convocat en el curs 2022/2023, que no desitge aportar cap nou mèrit i vulga fer valdre la baremació que va obtindre en el que coincidisca amb el barem del present procediment no haurà de presentar cap document.
La sol·licitud de participació en aquest procediment de provisió es farà telemàticament a través de la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport https://ceice.gva.es. No serà necessària la presentació de la instància en cap registre físic.
- Recurs contenciós administratiu
- Recurs potestatiu de reposició
Llistat d'etapes
Etapa actual: Bases i obertura de termini
Data publicació: 04-11-2024
Temini tancat