Ajudes al món taurí per a l'organització d'actes commemoratius de l'Any Joaquín Sorolla.

Codi SIA: 3016347
Codi GUC: 25425
Organisme: Conselleria de Justícia i Interior
Termini de sol·licitud: TANCAT
(07-06-2023
27-06-2023)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

  • Justificació

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Subvencionar l'organització d'un conjunt d'actes públics destinats a la commemoració, des de la perspectiva taurina, de l’Any Joaquín Sorolla. Aquests actes públics es faran en els municipis de la Comunitat Valenciana que ho sol·liciten durant l'any 2023.

Requisits

Requisits

En podran ser beneficiàries les persones que complisquen els requisits següents: a) Ser persones físiques el vincle amb la tauromàquia de les quals quede demostrat per la seua pertinença a alguna associació, entitat o una altra persona jurídica vinculada al món taurí pel seu objecte social o activitat, siga com a associada, sòcia o representant d'aquestes. En aquest cas, la sol·licitud presentada per la persona física no serà incompatible amb la que, si és el cas, presente així mateix la persona jurídica a la qual aquella pertanga. b) Ser persones físiques el vincle amb la tauromàquia de les quals quede demostrat perquè són professionals taurines d'acord amb les dades que consten en el Registre general de professionals taurins del Ministeri de Cultura. c) Estar constituïda com a federació, associació, fundació, penya o una altra forma jurídica admesa en dret degudament inscrita en el registre oficial corresponent. d) Disposar de capacitat econòmica, financera i operativa suficient per a garantir l'execució de l'operació proposada. Aquesta capacitat quedarà acreditada d'acord amb el que s’ha indicat en el base huitena. f) No podran obtindre la condició de persones beneficiàries de les ajudes regulades en aquesta ordre les que concórreguen en alguna de les circumstàncies que recull l'article 13.2 i 13.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Seran beneficiàries d'aquestes ajudes les persones físiques o jurídiques vinculades al món taurí, tant de lídia com de festejos taurins tradicionals (bous al carrer).

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Les sol·licituds d'ajuda s’han de presentar en el termini de 15 dies hàbils a computar de l'endemà de la publicació de l'Ordre en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV de 06.06.2023). Les sol·licituds s’han de dirigir a la Secretaria Autonòmica de Seguretat i Emergències.

Taxa o pagament

Taxa o pagament

No hi ha taxes associades a aquest tràmit.

Presentació

Presentació

Telemàtica
Per a accedir de manera telemàtica al procediment, la persona sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat qualificat de representant d'entitat (si és persona jurídica) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (si és persona física), tots dos emesos per l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Comunitat Valenciana (ACCV). Així mateix, es podrà utilitzar qualsevol altre sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat (sede.gva.es/es/sede_certificados). NOTA: L'enllaç en valencià és sede.gva.es/va/sede_certificados. Quan es vulga tramitar un procediment en representació d'altres persones físiques o jurídiques, es podrà atorgar aquesta representació a través del Registre de Representants de la *ACCV (https://www.accv.es/servicios/registro-de-representantes/) (NOTA: En valencià és https://www.accv.es/va/serveis/registre-de-representants/). L'accés a aquest registre per part dels representats pot realitzar-se utilitzant un certificat qualificat de ciutadà (si és persona física) o de representant d'entitat (si és persona jurídica) En cas de presentació telemàtica, les sol·licituds han de signar-se amb el certificat digital de la persona física o jurídica que presenta la sol·licitud o, en el seu cas, amb el certificat digital del seu representant. Així mateix, se signaran electrònicament pels qui siguen competents per a això, aquells documents que s'adjunten la signatura dels quals siga obligatòria.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

1. La instrucció del procediment correspondrà al servei competent en matèria d'espectacles públics i activitats recreatives, adscrit a la Direcció General d'Interior de la Secretaria Autonòmica de Seguretat i Emergències. Aquest servei analitzarà les sol·licituds i la documentació presentada, i avaluarà, en cada cas, la concurrència dels requisits exigits. 2. Si la sol·licitud presentada no reunira els requisits exigits o no s'acompanyara de tots o algun dels documents preceptius, l'òrgan instructor requerirà a l'interessat perquè, en el termini de deu dies, esmene la falta o presente els documents preceptius amb la indicació que si, així no ho fa, perdrà el dret a la seua petició, prèvia resolució d'arxivament, que haurà de ser dictada en els termes que preveu l'article 21 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. 3. L'òrgan instructor realitzarà d'ofici totes les actuacions que estime necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades aportades pel subjecte o l’entitat sol·licitant, en la valoració del compliment dels requisits exigits en l'obtenció de la condició d'entitat beneficiària, en virtut dels quals s’ha de pronunciar la resolució, i emetrà un informe sobre els projectes que elevarà a la comissió de valoració.

Criteris de valoració

Criteris de valoració

Les sol·licituds seran valorades per una comissió de valoració. Conclòs el procés d'avaluació, la comissió de valoració emetrà una proposta de concessió en la qual es concrete el resultat de l'avaluació efectuada.

Obligacions

Obligacions

Les actuacions s'executaran sempre dins de l'any natural de 2023, sense que siga procedent la seua pròrroga a l'exercici 2024. En aquest marc, seran subvencionables les actuacions realitzades en 2023 abans de l'entrada en vigor de la present ordre, sempre que s'ajusten al que preveu aquesta. Les persones beneficiàries de l'ajuda per a les activitats i els conceptes subvencionables hauran de justificar l'execució d'aquestes mitjançant la presentació a la Secretaria Autonòmica de Seguretat i Emergències de la documentació corresponent.

Termini màxim

Termini màxim

La concessió de la subvenció s'efectuarà per resolució de la persona titular de la Secretaria Autonòmica de Seguretat i Emergències. El termini màxim de resolució i notificació serà de dos mesos des de la publicació de l'ordre de bases i la convocatòria.

Efecte silenci

Efecte silenci

Desestimatori

Recurs que procedeix contra la resolució

Recurs que procedeix contra la resolució

Alçada

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

No
Termini justificació: OBERT

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

El pagament de la subvenció concedida es farà després de la presentació de la documentació justificativa que acredite la realització de tots els esdeveniments en els diferents municipis previstos.