Justificació del tercer període de les ajudes a persones joves altament qualificades per a la preparació de proves selectives per a l'accés a la carrera judicial i fiscal, al cos de lletrats de l'Administració de justícia, al cos de mèdics forenses i al cos de gestió processal i administrativa (Ordre 4/2022, d'1 de juny, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, DOGV núm. 9357 de 08.06.2022)

Codi SIA: 2930239
Codi GUC: 23032
Organisme: Conselleria de Justícia i Interior
Termini de sol·licitud: TANCAT
(03-07-2023
07-07-2023)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

  • Justificació

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

El tràmit té per objecte possibilitar l'aportació, per via telemàtica, de la documentació justificativa del compliment de la fi de la subvenció (base reguladora tretzena de l'Ordre 4/2022, d'1 de juny), per part de les persones beneficiàries de les ajudes.

Observacions

Observacions

· Més informació en https://sede.gva.es/va/sede_certificados · Li recomanem que comprove la validesa del certificat en la següent adreça: https://valide.redsara.es/valide/inicio.html. · Si no supera la validació del certificat, haurà de posar-se en contacte amb l'organisme emissor d'aquest.En el cas de presentar un certificat digital de persona física i actuar en representació d'una altra persona (física o jurídica), s'haurà d'inscriure prèviament en el Registre de Representants davant la Generalitat Valenciana per a la realització de tràmits per via telemàtica. · La informació relativa a aquest Registre està disponible en: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp i en https://regrep.accv.es/accv_repr/login.html

Requisits

Requisits

La persona interessada haurà de disposar de signatura electrònica avançada: DNIe (DNI electrònic), certificats de la FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i amb els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per l'ACCV (Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana). També s'admetran tots els certificats reconeguts inclosos en la Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació (TSL) establits a Espanya, publicada en la seu electrònica del Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Les persones beneficiàries de les ajudes relacionades en l'Annex I de la Resolució de 18 de novembre de 2022, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, de concessió d'ajudes a persones joves altament qualificades per a la preparació de proves selectives per a l'accés a la carrera judicial i fiscal, al cos de lletrats de l'administració de justícia, al cos de mèdics forenses i al cos de gestió processal i administrativa, publicada en el DOGV amb data 25 de novembre de 2022, així com en la seu electrònica o portal institucional de la Generalitat en internet (https://sede.gva.es) i en la web de la conselleria de justícia en l'apartat corresponent (https://cjusticia.gva.es/es/web/justicia/ajudes-oposicions-justicia)

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • 4/2022, d'1 de juny, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual s'estableixen les bases reguladores i la convocatòria per a l'any 2022 de les ajudes a persones joves altament qualificades, per a la preparació de proves selectives per a l'accés a la Carrera Judicial i Fiscal, al Cos de Lletrats de l'Administració de Justícia, al Cos de Mèdics Forenses i al Cos de Gestió Processal i Administrativa.
  • 13 de juliol de 2022 de la Comissió Avaluadora pel qual es publica el llistat provisional de sol·licitants de l'ajuda per a la preparació de proves selectives per a l'accés a la carrera judicial i fiscal, al cos de lletrats de l'administració de justícia, al cos de mèdics forenses i al cos de gestió processal i administrativa
  • 7 de setembre de 2022 de la Comissió Avaluadora pel qual es dona publicitat als llistats provisionals de les persones aspirants que compleixen els requisits establits en la convocatòria, de les persones que incompleixen algun dels requisits de la convocatòria, així com els llistats de persones que la Comissió Avaluadora entén que han desistit de la seua sol·licitud al no haver presentat, en el termini establit, la documentació obligatòria requerida, concedint-se un termini de 10 dies hàbils per a formular al·legacions
  • 28 de setembre de 2022 de la Comissió Avaluadora pel qual es Dona publicitat a la proposta de relació de persones beneficiàries, Proposta de relació d'aspirants les sol·licituds de les quals hagen sigut desestimades, amb indicació de les causa que han motivat la seua denegació i a l'acta de reunió de la Comissió Avaluadora de data 28/09/2022.
  • 18 de novembre de 2022, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, de concessió d'ajudes a persones joves altament qualificades per a la preparació de proves selectives per a l'accés a la carrera judicial i fiscal, al cos de lletrats de l'administració de justícia, al cos de mèdics forenses i al cos de gestió processal i administrativa (DOGV núm. 9478 de 25.11.2022)

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Els terminis per a la presentació seran de CINCO DÍAS HÀBILS següents a la finalització de cada període d'ajudes que a continuació es relacionen: Primer període: del 1/09/2022 al 30/11/2022 · Data d'inici: 01/12/2022 · Data de fi: 09/12/2022 Segon període: del 1/12/2022 al 28/02/2023 · Data d'inici: 01/03/2023 · Data de fi: 07/03/2023 Tercer període: del 1/03/2023 al 30/06/2023 · Data d'inici: 01/07/2023 · Data de fi: 07/07/2023

Formularis i documentació

S'haurà de presentar la documentació indicada en el resolc 4t de la Resolució de 18 de novembre de 2022, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, de concessió d'ajudes a persones joves altament qualificades per a la preparació de proves selectives per a l'accés a la carrera judicial i fiscal, al cos de lletrats de l'administració de justícia, al cos de mèdics forenses i al cos de gestió processal i administrativa (DOGV núm. 9478 de 25.11.2022), és a dir: a) Còpia de les factures i altres documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa emeses durant aquest període pel centre especialitzat o persona preparadora. b) Fotocòpia compulsada de la sol·licitud de participació en el procés selectiu pel qual es va sol·licitar l'ajuda, en cas que s'haguera convocat. c) Declaració original, segons model normalitzat disponible en la pàgina web de la Conselleria de Justícia ( https://cjusticia.gva.es/es/web/justicia/ajudes-oposicions-justicia ) i també en la seu electrònica o portal institucional de la Generalitat en internet ( https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=22568 ), de cada centre especialitzat o persona preparadora sota l'adreça de la qual la persona beneficiària prepara les oposicions per a aqueix procés selectiu, que indicarà el període d'inici i de fi, en el seu cas, de la preparació d'oposicions amb aqueix centre o persona preparadora, en la qual s'indique el règim d'assistència i aprofitament.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

L'aportació de documentació mitjançant aquest tràmit NOMÉS pot realitzar-se DE MANERA TELEMÀTICA. Punxant en l'enllaç directe que acaba d'indicar-se accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el formulari web de sol·licitud d'aportació, annexar a continuació la documentació que s'aporta i realitzar la presentació telemàtica de tot això, obtenint el corresponent justificant de registre (que també estarà disponible en l'Àrea Personal de la persona sol·licitant, a la qual pot accedir-se des de la web de la Generalitat (Web de la Generalitat >Àrea personal) o des de la seua Seu Electrònica (Web de la Generalitat > Seu Electrònica > Accés a l'àrea personal). NOTA: cada arxiu que s'aporte haurà de tindre una grandària màxima de 5Mb. La persona interessada s'identificarà amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat, és a dir, emés per una entitat autoritzada. Una vegada emplenada la sol·licitud d'aportació de documentació, es validarà i, a continuació, s'adjuntarà l'o els documents electrònics que haja d'aportar. Finalment, una vegada realitzat l'enviament, es registrarà l'entrada per mitjà del registre telemàtic i podrà imprimir una còpia d'aquest. La documentació aportada s'incorporarà a l'expedient obert, i serà analitzada pel personal de la Conselleria competent en aquesta matèria, qui procedirà en conseqüència .

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

Termini justificació: OBERT

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

RESOLUCIÓ d’11 d’octubre de 2023, de la consellera de Justícia i Interior, per la qual es minoren les ajudes concedides per la Resolució de 18 de novembre de 2022, per a la preparació de proves selectives per a l’accés a la carrera judicial i fiscal, al cos de lletrats de l’Administració de justícia, al cos de metges forenses i al cos de gestió processal i administrativa, respecte al tercer període de justificació.