Aportació de documentació de JUSTIFICACIÓ a un expedient obert d'ajudes o subvencions de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball. (* IMPORTANT: de moment NOMÉS disponible PER A ajudes INPYME)

Codi SIA: 2892826
Codi GUC: 22676
Organisme: Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Aquest tràmit permet l'aportació per via telemàtica de dades i documents de JUSTIFICACIÓ a un expedient d'ajudes o subvencions obert en la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball. * IMPORTANT: de moment aquest tràmit NOMÉS pot utilitzar-se PER A la justificació d'ajudes INPYME L'aportació es pot realitzar: - Per iniciativa de la persona interessada per determinar-ho així la normativa aplicable a l'expedient d'ajudes o subvencions de què es tracte (bases reguladores, convocatòria, resolució de concessió, etc.). - Com a conseqüència d'un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus ) de documentació justificativa de l'esmentada Conselleria.

Observacions

Observacions

* IMPORTANT: de moment aquest tràmit NOMÉS pot utilitzar-se PER A la justificació d'ajudes INPYME (vegeu informació sobre elles en l'apartat "Enllaços"). Per a consultes sobre aquestes ajudes enviar correu a: dgie_convocatorias@gva.es

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Les persones beneficiàries, o els/les seus/seues representants, d'ajudes o subvencions amb expedient/s obert/s (i no arxivat/s) en la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball. * IMPORTANT: de moment aquest tràmit NOMÉS pot utilitzar-se PER A la justificació d'ajudes INPYME

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

* IMPORTANT: de moment aquest tràmit NOMÉS pot utilitzar-se PER A la justificació d'ajudes INPYME A) Si la normativa aplicable a l'expedient d'ajudes o subvencions de què es tracte fixa un termini de presentació per a la justificació de l'ajuda concedida, la documentació haurà d'aportar-se en el dit termini. B) Si s'ha rebut un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus), la documentació justificativa haurà d'aportar-se en el termini que la Conselleria haja establit en el requeriment. C) En qualsevol altre cas, l'aportació es podrà realitzar en qualsevol moment del procediment anterior a la resolució de l'expedient, mentres no se li haja requerit i l'expedient no estiga arxivat.

Formularis i documentació

1. DOCUMENTACIÓ JUSTIFICATIVA A APORTAR: a) Si és per iniciativa de la persona interessada per determinar-ho així la normativa aplicable a l'expedient d'ajudes o subvencions de què es tracte (bases reguladores, convocatòria, resolució de concessió, etc.), ha de presentar-se la documentació justificativa que determine eixa normativa. b) Si és a conseqüència d'un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus), han d'aportar-se els documents justificatius que es sol·liciten en aquest. 2. Respecte a la PRESENTACIÓ TELEMÀTICA d'eixa documentació: - És recomanable que, en primer lloc, reunisca tots els documents justificatius a presentar i els emplene, ferm i guarde electrònicament en el seu ordinador o dispositiu, de manera que posteriorment puga incorporar-los en el Pas DOCUMENTAR d'aquest tràmit telemàtic. - Segons siga procedent, en el requeriment rebut o en la normativa aplicable a l'expedient d'ajudes o subvencions de què es tracte (bases reguladores, convocatòria, resolució de concessió, etc.) i en el tràmit de la Guia Prop de sol·licitud d'ajudes o subvencions al qual corresponga l'expedient obert al qual es realitza l'aportació, estarà disponible el llistat de documents a presentar en la seua fase de justificació. - Si en l'apartat "Impresos Associats" d'eixe tràmit de la Guia Prop de sol·licitud existeixen models normalitzats i emplenables de tots o alguns dels documents justificatius, han de presentar-se en ells. I si no existeixen models, els documents han de ser creats o recaptats per la persona beneficiària de l'ajuda o subvenció per a poder-los adjuntar a aquest tràmit telemàtic. - En el tràmit telemàtic s'indica la grandària màxima permesa dels documents a annexar a ell i els seus possibles formats o extensions (pdf, doc, odt, xls, ods, zip, etc.). Comprove'ls abans d'annexar els documents. 3. La documentació justificativa aportada s'incorporarà a l'expedient obert d'ajudes i subvencions i serà analitzada pel personal de la Conselleria que el gestione, qui procedirà en conseqüència.

Presentació

Presentació

Telemàtica
1. La PRESENTACIÓ de documentació en la fase de JUSTIFICACIÓ a un expedient obert d'ajudes o subvencions de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball NOMÉS pot realitzar-se MITJANÇANT EL TRÀMIT TELEMÀTIC l'enllaç directe al qual acaba d'indicar-se. 2. Per a eixa presentació telemàtica, la persona (física o jurídica) que realitza l'aportació de documentació justificativa ha de disposar d'un sistema de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la «Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació». Entre aquests sistemes s'admeten: - El DNIe (DNI electrònic), els certificats emesos per la FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i els certificats emesos per l'ACCV (Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana). - El sistema clau-signatura de l'Estat únicament per a les persones físiques (per tant, queden excloses les persones jurídiques: empreses, ajuntaments, entitats). - I, en general, tots els acceptats per la Plataforma @firma Més informació en: https://sede.gva.es/va/sistemes-d-identificacio-i-signatura-acceptat 3. Per a realitzar tràmits PER VIA TELEMÀTICA davant l'Administració de la Generalitat Valenciana actuant en representació d'una altra persona (física o jurídica) sense utilitzar un certificat electrònic de representant, la persona representada ha d'inscriure prèviament aqueixa representació en el REGISTRE DE REPRESENTANTS de l'ACCV, o bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D'APODERAMENTS de l'Administració General de l'ESTAT, la respectiva informació dels quals està disponible en l'apartat "Enllaços" d'aquest tràmit. Sense eixa inscripció prèvia, a més de no quedar acreditada la seua representació, no es rebrà res en la Carpeta Ciutadana de la persona presentadora. 4. Fent clic en l'enllaç directe indicat en "Com es tramita telemàticament?" o en l'enllaç "TRAMITAR AMB CERTIFICAT" (en color roig a l'inici d'aquest tràmit), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar i signar el formulari web de justificació de l'ajuda o subvenció, annexar la documentació justificativa que haja d'aportar i realitzar la presentació telemàtica de tot això, obtenint el corresponent justificant de registre, que posteriorment estarà també disponible en la seua Carpeta Ciutadana (vegeu l'apartat "Enllaços"). 5. Disposa de MÉS INFORMACIÓ sobre la tramitació telemàtica en: https://sede.gva.es/es/preguntes-frequents Si continua necessitant ajuda, notifique-ho a: - Per a consultes sobre el contingut del tràmit: a l'e-mail indicat a aquest efecte en el tràmit de la Guia Prop de sol·licitud d'ajudes o subvencions al qual corresponga l'expedient obert al qual es realitza l'aportació, o alternativament a prop@gva.es * IMPORTANT: de moment aquest tràmit NOMÉS pot utilitzar-se PER A la justificació d'ajudes INPYME (vegeu apartat "Enllaços"). Per a consultes sobre aquestes ajudes enviar correu a: dgie_convocatorias@gva.es - Per a incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

Els competents en l'expedient al qual aporta la documentació.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

El competent en l'expedient al qual aporta la documentació.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

No