Aportació de documentació a un expedient d'ajudes o subvencions de la Presidència de la Generalitat.

Codi SIA: 2619791
Codi GUC: 22144
Organisme: Presidència de la Generalitat
Termini de sol·licitud: OBERT des de 29-11-2021
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Aquest tràmit permet l'aportació, per via telemàtica, de documents a un expedient d'ajudes o subvencions de la Presidència de la Generalitat, sempre que aquest no es trobe arxivat i/o resolt. L'aportació pot ser: - Per iniciativa de la persona interessada (voluntàriament o perquè ho determina així la normativa aplicable a l'expedient de què es tracte). - Com a conseqüència d'un requeriment de l'Administració.

Requisits

Requisits

Per a poder aportar documentació a través d'aquest tràmit telemàtic, s'han de complir els requisits següents: 1. En primer lloc, s'ha d'estar en un d'aquests dos supòsits: a) Haver rebut un REQUERIMENT (d'esmena o d'un altre tipus) de Presidència de la Generalitat, d'un expedient administratiu obert (és a dir, no resolt, ni arxivat) d'ajudes o subvencions. b) Haver-hi un expedient obert d'aquestes característiques en la Presidència de la Generalitat, al qual la persona interessada vulga (és a dir, sense que haja sigut requerida per a fer-ho) aportar més documentació, o bé presentar la seua renúncia o desistiment, segons siga procedent, o perquè ho determina així la normativa aplicable a l'expedient de què es tracte. 2. La persona interessada (física o jurídica) ha de disposar de signatura electrònica avançada: DNIe (DNI electrònic), certificats de l'FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i amb els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per l'ACCV (Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana). També s'hi admeten tots els certificats reconeguts inclosos en la llista de confiança de prestadors de serveis de certificació (TSL) establits a Espanya, publicada en la seu electrònica del Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme. Més informació en https://sede.gva.es/es/sede_certificados - Us recomanem que comproveu la validesa del certificat en l'adreça següent: https://valide.redsara.es/valide/inicio.html?lang=cat Si no supereu la validació del certificat, heu de posar-vos en contacte amb l'organisme emissor d'aquest. - En el cas que es presente un certificat digital de persona física i s'actue en representació d'una altra persona (física o jurídica), heu d'inscriure-vos prèviament en el Registre de representants de la Generalitat Valenciana per a fer tràmits per via telemàtica. La informació relativa a aquest registre està disponible: en http://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp i en http://www.accv.es/ciudadanos/registro-de-representantes

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Les persones titulars o els seus representants legals, de les sol·licituds d'ajudes o subvencions presentades amb expedients oberts davant de la Presidència de la Generalitat.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

- Si s'ha rebut un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus), la documentació s'ha d'aportar en el termini que la Presidència de la Generalitat haja establit en el requeriment esmentat. - Així mateix, si la normativa aplicable a l'expedient d'ajudes o subvencions que es tracte fixa un termini de presentació, la documentació ha d'aportar-se dins d'aquest termini. - En un altre cas, l'aportació es pot fer en qualsevol moment del procediment anterior a la resolució de l'expedient, mentre no se us haja requerit i l'expedient no estiga arxivat.

Formularis i documentació

1.- Si es tracta d'un requeriment administratiu, s'han d'aportar els documents que s'hi sol·liciten. En un altre cas, s'ha d'aportar bé la documentació que es considere pertinent, o bé la que determine la normativa aplicable a l'expedient de què es tracte, segons siga procedent. 2.- Respecte a aquesta documentació: - És recomanable que, en primer lloc, reuniu tots els documents que heu de presentar i els guardeu electrònicament en el vostre ordinador, de manera que, posteriorment, pugueu incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic. - IMPORTANT: tots els documents certificats o signats que es presenten telemàticament s'han d'enviar en format PDF i han d'incorporar les signatures digitals de les persones o entitats que els subscriguen. Per a això, l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV) ofereix un servei gratuït de signatura de documents PDF. Entreu en https://www.accv.es/va/ per a obtindre més informació sobre aquest tema. - En el requeriment rebut, o bé, si és el cas, en l'apartat denominat "Quina documentació cal presentar?" del tràmit de la Guia Prop a què corresponga l'expedient obert de sol·licitud d'ajudes o subvencions al qual es fa l'aportació, apareixerà la llista de documents que cal presentar. - Si hi ha un model normalitzat del document, ha d'utilitzar-se aquest (en molts casos està disponible en l'apartat "Impresos associats" del tràmit de la Guia Prop a què correspon l'expedient obert). Si no n'hi ha un model, els documents els ha de crear o demanar la persona sol·licitant per a poder-los adjuntar mitjançant aquest tràmit telemàtic.

Presentació

Presentació

Telemàtica
L'aportació de documentació mitjançant aquest tràmit NOMÉS es pot fer TELEMÀTICAMENT. Fent clic en l'enllaç directe que s'acaba d'indicar o en l'enllaç "Tramitar amb certificat" (que figura de color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia Prop), accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir el formulari web de sol·licitud d'aportació, annexar a continuació la documentació que s'aporta i realitzar la presentació telemàtica de tot això, amb la qual cosa obtindreu el corresponent justificant de registre (que també estarà disponible en l'àrea personal de la persona sol·licitant, a la qual es pot accedir des de la web de la Generalitat: Web de la Generalitat > Àrea personal, o des de la vostra seu electrònica: Web de la Generalitat > Seu electrònica > Accés a l'àrea personal). La persona interessada s'ha d'identificar amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat, és a dir, emés per una entitat autoritzada. Una vegada omplida la sol·licitud d'aportació de documentació, s'ha de validar i, a continuació, adjuntar els documents electrònics que hàgeu d'aportar. Finalment, una vegada realitzat l'enviament, es registrarà d'entrada per mitjà del registre telemàtic i podreu imprimir-ne una còpia. La documentació aportada s'incorporarà a l'expedient obert, i serà analitzada pel personal de l'òrgan competent en aquesta matèria, que procedirà en conseqüència.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

La persona interessada s'ha d'identificar amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat, és a dir, emés per una entitat autoritzada. Una vegada omplida la sol·licitud d'aportació de documentació, s'ha de validar i, a continuació, s'han d'adjuntar els documents electrònics que hàgeu d'aportar. Finalment, una vegada fet l'enviament, s'ha de registrar d'entrada per mitjà del registre telemàtic i podreu imprimir-ne una còpia. La documentació aportada s'incorporarà a l'expedient obert i l'analitzarà el personal competent en la matèria, que procedirà en conseqüència.

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa