Convocatòria d'acords d'acció concertada en matèria de serveis socials en el sector d'atenció a dones víctimes de violència de gènere per a l'any 2022

Codi SIA: 1997863
Codi GUC: 19968
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud: TANCAT
(25-01-2022
31-12-2022)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

  • Justificació

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Constitueix l'objecte del concert la reserva i ocupació de places en centres d'atenció residencial especialitzats per a dones víctimes de violència de gènere per a la seua ocupació per les persones usuàries del sistema públic de serveis socials, sense necessitat de cobrir la totalitat de places autoritzades del recurs. El nombre total de places que es concertaran ascendeix a 222.

Observacions

Observacions

1. Els concerts socials, producte dels acords d'acció concertada, es formalitzaran en un document administratiu, d'acord amb el model fixat com a annex VI, dins del termini de trenta dies, a comptar de l'endemà de la publicació de la resolució de concessió. 2. En el referit document de concert s'han de fer constar, de manera expressa, els drets i les obligacions de les parts, el nombre de places i la tipologia dels serveis concertats, el règim econòmic (finançament per part de l'Administració, import del mòdul o mòduls econòmics unitaris corresponents al cost de les places i l'import anual), la forma de pagament, la durada, la possibilitat de pròrrogues i les causes d'extinció d'aquest. Així mateix, s'hi ha de deixar constància del requisit de certificació de qualitat, en els termes previstos en l'article 6.d d'aquesta convocatòria. 3. El concert subscrit entre l'Administració i l'entitat d'iniciativa social ha de recollir, en un únic document, totes les places i centres concertats, amb el finançament corresponent, de manera singularitzada a les diferents unitats o centres concertats de l'entitat. 4. El concert social serà subscrit, en representació de l'administració concertant, per la persona titular de la Direcció General de l'Institut Valencià de les Dones, com a òrgan facultat per a resoldre el procediment de concertació. Una vegada formalitzat, s'anotaran d'ofici en la corresponent secció del Registre d'Entitats, Centres i Serveis de Serveis Socials. 5. El document administratiu en què es formalitze el concert social podrà elevar-se a escriptura pública quan ho sol·licite el titular del centre concertat, i seran, en aquest cas, a càrrec seu les despeses derivades de l'atorgament.

Requisits

Requisits

Els requisits exigits a les entitats per a l'acció concertada són: a) Estar degudament inscrites en el Registre general dels titulars d'activitats, de serveis i centres de serveis socials de la Comunitat Valenciana, regulat pel Decret 59/2019, de 12 d'abril, del Consell, d'ordenació del sistema públic valencià de serveis socials. b) Disposar el centre d'autorització de funcionament, d'acord amb la normativa general de serveis socials i la normativa sectorial, o estar en disposició d'obtindre-la abans de l'adjudicació del concert, l'entitat haurà de disposar de l'autorització de funcionament. Els centres d'emergències i de recuperació integral es consideraran autoritzats quan tinguen l'autorització de funcionament com a casa d'acolliment o centre d'acolliment segons l'Ordre de 17 de febrer de 2003, de la Conselleria de Benestar Social sobre condicions per a l'autorització de centres especialitzats per a dones. c) Trobar-se al corrent en el pagament de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social. d) Acreditar disposar d'un certificat de qualitat homologat per alguna entitat acreditada en matèria d'avaluació de qualitat dels centres i serveis d'acció social. Els centres de nova creació o que s'incorporen per primera vegada a la concertació social del sector de dona hauran de comprometre's a disposar del certificat en tot cas, en el termini màxim de dos anys des de la formalització del concert. e) Acreditar la titularitat del centre (espai físic en el qual es presten els serveis) o la disponibilitat per qualsevol títol jurídic vàlid per un període no inferior al de la vigència del concert, així com l'autorització de l'entitat o persona titular del local on està situat el centre. f) No estar incursa en les prohibicions que estableix l'article 8 del Decret 181/2017, de 17 de novembre, del Consell.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Podran sol·licitar i accedir al règim d'acció concertada les entitats d'iniciativa social prestadores de serveis socials que complisquen els requisits que estableix la convocatòria.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Llei 3/2019, de 18 de febrer, de Serveis Socials Inclusius de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 8491, de 21.02.2019).
  • Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la igualtat entre dones i homes. (DOCV núm. 4474, de 04.04.2003)
  • Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. (DOCV núm. 6912, de 28.11.2012)
  • Decret 59/2019, de 12 d'abril, del Consell, d'ordenació del sistema públic valencià de serveis socials (DOGV núm. 8546, de 13.05.2019).
  • Decret 91/2002, de 30 de maig, del Consell, sobre registre dels titulars d'acció social i, de registre i autorització de funcionament de serveis i centres d'acció social a la Comunitat Valenciana. (DOCV núm. 4264, de 05.06.2002)
  • Ordre de 28 de gener de 2005, de la Conselleria de Benestar Social, per la qual es modifica l'Ordre de 17 de febrer de 2003, de la Conselleria de Benestar Social, sobre condicions i requisits per a l'autorització dels centres especialitzats per a dones en situació de risc social. (DOCV núm. 4942, de 09.02.2005) que modifica l'Ordre de 17 de febrer de 2003, de la Conselleria de Benestar Social, sobre condicions i requisits per a l'autorització dels centres especialitzats per a dones en situació de risc social, per la qual es desplega el Decret 91/2002, de 30 de maig, del Consell, sobre registre dels titulars d'activitats d'acció social, i de registre i autorització de funcionament dels serveis i centres d'acció social, a la Comunitat Valenciana.
  • Ordre de 22 de desembre de 2003, de la Conselleria de Benestar Social, sobre funcionament general dels centres especialitzats per a dones en situació de risc social. (DOCV núm. 4677, de 26.01.2004).
  • Resolució de 30 de desembre de 2021, de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, per la qual es convoquen els acords d'acció concertada en matèria de serveis socials en el sector d'atenció a dones víctimes de violència de gènere per a l'any 2022. ( DOGV núm.9.262 de 24.01.2022)

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Termini

Termini

Termini per a la presentació de sol·licituds fins al 31 de desembre de 2022.

Formularis i documentació

La sol·licitud d'ajuda s'ha de formular segons el model de sol·licitud de subvenció general, que estarà accessible en la seu electrònica de la Generalitat, i ha d'anar acompanyada de la documentació següent: a) Certificat acreditatiu de l'acord adoptat per l'òrgan competent de l'entitat en el qual s'autoritze el representant legal a participar en el procediment de selecció i la sol·licitud del concert social. b) Declaració responsable de l'entitat de no estar incursa en cap causa de prohibició per a concertar. c) Projecte/memòria tècnica del centre (annex III). d) Llista de professionals i personal d'atenció directa amb què compta el centre en el moment de la sol·licitud, amb la indicació del nom i els cognoms dels seus components, el lloc de treball, la titulació, el tipus de relació laboral que tenen amb l'entitat titular, l'antiguitat, el nombre d'hores diàries o setmanals de dedicació de cada un d'ells i les funcions que realitzen (annex IV). En el cas que siga necessari adequar el personal dels centres per a poder concertar o en el cas de centres de nova creació, s'ha d'aportar, a més, una declaració responsable de contractació del personal requerit per al correcte funcionament d'aquest recurs, i la documentació prèviament indicada, en el termini d'un mes després de la formalització de l'acord d'acció concertada, així com una adscripció dels mitjans necessaris. e) Declaracions responsables corresponents a les clàusules socials, segons l'apartat E de l'annex II. f) Document d'alta de domiciliació bancària amb el compte designat per a la percepció de concerts socials, segons el model que consta com a annex V. g) Declaració responsable subscrita per la persona que tinga la representació de l'entitat, relativa al fet que tot el personal que presta el servei no ha sigut condemnat per sentència ferma en delictes de naturalesa sexual. En el cas que un treballador o treballadora siga condemnat per algun de tals delictes de manera sobrevinguda i incomplisca el requisit indicat anteriorment, l'entitat haurà de substituir-lo de manera immediata. En el termini de deu dies després de la formalització de l'acord d'acció concertada s'hauran d'aportar els certificats de delictes de naturalesa sexual de tot el personal. h) Escriptura o document de constitució, de modificació, estatuts o acte fundacional en què es faça constar la finalitat de l'entitat. i) Certificat acreditatiu d'experiència en l'atenció a dones i els seus fills i filles, així com la resta de la documentació acreditativa dels altres requisits que cal tindre en compte en el barem. j) Certificat de qualitat del centre o servei, expedit en data anterior a la finalització del termini de presentació de sol·licituds. Les entitats que sol·liciten concert de centres de nova creació o que no estaven concertats en la convocatòria anterior del sector dona hauran de presentar una declaració responsable en la qual es comprometen a complir el que estableix l'article 6.d de la present convocatòria. 2. Durant la fase d'instrucció, l'Administració incorporarà d'ofici: a) Certificat o document acreditatiu de la inscripció de l'entitat titular en el Registre d'entitats titulars de serveis socials de la conselleria competent en matèria de serveis socials, amb data d'inscripció en aquest, per a acreditar l'antiguitat. b) Certificat o document acreditatiu de la inscripció d'autorització de funcionament del centre o de la inscripció en el Registre de Centres i Serveis de la conselleria competent en matèria de serveis socials, amb data d'autorització o d'inscripció.

Presentació

Presentació

Telemàtica
EXCLUSIVAMENT, per via electrònica en la seu electrònica de la Generalitat https://sede.gva.es.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, en els casos que aquestes no reunisquen els requisits i no es presenten els documents que s'assenyalen en la convocatòria, es requerirà l'entitat perquè, en el termini de 10 dies, esmene la falta o presente els documents preceptius, amb la indicació que, si no ho fa, es considerarà que ha desistit de la seua petició, d'acord amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. - Una vegada transcorregut el termini d'esmena, una comissió examinarà i valorarà les sol·licituds presentades d'acord amb els criteris de valoració determinats en la convocatòria i elevarà una proposta de resolució motivada. - La resolució correspondrà a la directora general de l'Institut Valencià de les Dones i per la Igualtat de Gènere.

Criteris de valoració

Criteris de valoració

1. La valoració de les sol·licituds s'efectuarà atenent els següents criteris de selecció i valoració d'entitats: a) Els anys d'experiència acreditada: en aquest apartat, es considerarà l'experiència acreditada per part de l'entitat en la prestació de serveis d'atenció residencial a dones en situació d'exclusió social i/o víctimes de violència de gènere. L'experiència en el cas de places per a víctimes de tràfic d'éssers humans serà acreditada mitjançant la prestació de serveis en aquest àmbit especialitzat. Aquest criteri es valorarà amb un màxim de 20 punts, a raó de dos punts per any acreditat en serveis d'atenció residencial a dones en situació d'exclusió social i/o víctimes de violència de gènere. En els períodes inferiors a un any s'atorgarà una puntuació de 0,16 per cada mes complet. En el cas d'experiència en serveis d'atenció residencial a altres col·lectius de serveis socials, es valorarà amb 0,75 punts per any complet, i 0,06 punts per mes complet. Els serveis o treballs efectuats s'han d'acreditar: quan la destinatària siga una entitat del sector públic, mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent. No serà necessària l'aportació d'aquests certificats quan els serveis o treballs s'hagen realitzat per a la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives; en aquest cas, serà suficient la llista d'aquests treballs, i quan el destinatari siga un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, si no es té aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari o l'empresària. b) La continuïtat en l'atenció o qualitat prestada: es valorarà amb un màxim de 10 punts el grau de la continuïtat en l'atenció amb l'adequació de l'organització interna i les normes de funcionament a les necessitats de les usuàries i els seus fills i filles. Aquest apartat estarà referit a dos subapartats valorables de manera independent: A) Organització interna del centre i de l'equip professional, i programes de seguiment de l'organització interna: fins a 5 punts. B) Programes de seguiment de les normes de funcionament i de resolució de queixes i conflictes: fins a 5 punts. c) Protocols de coordinació i col·laboració amb altres entitats públiques o privades: dirigits a la inserció sociolaboral de dones en situació de risc d'exclusió social i/o víctimes de violència de gènere. Si disposa d'algun/s acords o convenis subscrits a aquest efecte, s'atorgarà 5 punts per acord o conveni signat fins a un màxim de 10 punts. Aquest aspecte s'ha d'acreditar mitjançant una declaració responsable del representant de l'entitat i amb la còpia compulsada de l'acord de col·laboració. d) L'arrelament o la vinculació de la persona a l'entorn d'atenció: es valorarà amb un màxim de 10 punts la proposta d'elaboració i implementació del pla d'atenció individualitzat (PAI) amb especial atenció a la vinculació de la persona a l'entorn d'atenció. e) Les bones pràctiques socials i de gestió de personal, en relació amb les clàusules socials de creació d'ocupació per a persones amb dificultats, plans d'igualtat entre dones i homes, i altres de caràcter social, especialment establides en l'execució de les prestacions objecte de l'acció concertada: Aquest criteri es valorarà amb un màxim de 16 punts, atenent els subapartats següents: 1r. Tindre incorporat personal amb discapacitat en l'entitat que executarà l'acord d'acció concertada en percentatge superior a la quota legalment establida: - Més del 3 %, 6 punts. - Més del 2,5 %, 4 punts. - Més del 2 %, 2 punts. 2n. Tindre establit un pla d'igualtat entre dones i homes: - Pla vigent: 2 punts. - Pla visat i vigent: 4 punts. 3r. Tindre incorporades dones víctimes de violència de gènere o en situació de risc d'exclusió social en l'entitat que executarà l'acord d'acció concertada: - Més del 3 %, 6 punts. - Més del 2,5 %, 4 punts. - Més del 2 %, 2 punts. f) Implantació de processos de participació i decisió de les mateixes persones en els plans dels centres i en els seus projectes de vida: es valoraran els processos participatius i de decisió de les persones usuàries en els plans del centre i en el seu projecte de vida. Aquest criteri es valorarà amb un màxim de 10 punts, atenent els subapartats següents: 1r. Tindre establit o previst un programa o protocol d'informació a la persona usuària i/o al familiar responsable, amb els mecanismes adequats per a la informació, orientació i implicació de les persones usuàries en el seu programa d'intervenció dins del centre, que s'haurà de consensuar entre la dona i l'equip, i recollir en el pla d'atenció individualitzat: fins a 5 punts. 2n. Tindre establit o previst una programació d'activitats, subjecta a l'aprovació d'òrgans de participació per a la prestació dels serveis, amb l'adequada periodicitat i sistemes de seguiment dels acords: fins a 5 punts. g) Formació i supervisió de l'equip professional del centre: es valorarà la impartida per personal especialitzat extern, acreditada mitjançant una declaració responsable, orientada a la millora permanent de l'organització, el funcionament del centre i la qualitat de l'atenció que reben les dones i menors residents (fins a 14 punts): A) Formació en intervenció psicosocial, violència de gènere i igualtat, de conformitat amb l'escala següent: - 80 o més hores anuals de formació: 8 punts. - 70 hores anuals de formació: 4 punts. - 60 hores anuals de formació: 2 punts. - 50 hores anuals de formació: 1 punt. B) Supervisió: disposar de la supervisió de professionals externs a l'equip d'intervenció del mateix centre i a la mateixa entitat, amb titulació universitària en Treball Social o Psicologia, especialitzats en motivació, cohesió grupal i supervisió d'equips, amb experiència en la intervenció en l'àrea de dona, amb experiència de 300 hores acreditada mitjançant una declaració responsable, amb una finalitat de suport a l'equip del centre: - 8 hores mensuals de supervisió: 6 punts. - 6 hores mensuals de supervisió: 2 punts. - 4 hores mensuals de supervisió: 1 punt. h) Activitats complementàries: es valoraran amb 10 punts les activitats que redunden en l'eficàcia i qualitat del servei: A) Activitats extraescolars i de reforç per als i les menors, que desenvolupen persones expertes externes a l'equip: fins a 5 punts. B) Protocols d'actuació davant de les diverses eventualitats que puguen presentar les persones residents: fins a un màxim de 5 punts. Aquest aspecte s'ha d'acreditar mitjançant una declaració responsable de qui represente l'entitat. 2. La puntuació mínima per a accedir al règim d'acció concertada s'estableix en 50 punts. D'acord amb aquests criteris de selecció, podrà exigir-se una puntuació superior per a l'adopció d'acords d'acció concertada, quan resulte necessari en funció de les limitacions pressupostàries o del nombre o les característiques de les prestacions susceptibles de concert. En aquests casos, s'establirà la corresponent proposta de concert amb les entitats que obtinguen més puntuació, fins a cobrir l'import de la consignació pressupostària existent.

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

Direcció General de l'Institut Valencià de les Dones i per la Igualtat de Gènere

Obligacions

Obligacions

1. Sense perjudici de les obligacions establides en les normes aplicables, són obligacions de les entitats titulars dels centres concertats les següents obligacions específiques com a conseqüència de l'acord d'acció concertada i formalització del concert: a) Posar a la disposició de la Generalitat el nombre de places previstes en el concert, així com admetre al servei totes les persones usuàries que els designen els òrgans competents de la Conselleria. b) Mantindre els requisits i les ràtios de personal en relació amb les prestacions i el nombre de persones ateses, segons es determina en la tipologia de cada recurs i en la present convocatòria, durant el període de vigència del concert. c) Prestar el servei gratuïtament a les persones, de manera que no pot percebre cap quantitat que, directament o indirectament, supose una contrapartida econòmica pels serveis objecte del concert. d) Fer constar en la seua documentació i en la seua publicitat, al costat de la denominació de l'entitat o el centre, la condició de centre concertat, integrat en el Sistema Públic Valencià de Serveis Socials. A aquest efecte, d'acord amb la disposició addicional novena del Decret 181/2017, de 17 de novembre, han de fer constar en la seua documentació i en la seua publicitat la condició de centre o servei concertat, en el termini màxim de quinze dies des de la formalització del concert social; i, igualment, els centres que tinguen la totalitat de places subjectes al règim d'acord d'acció concertada han de fer constar en la seua denominació i en la seua publicitat la condició de centre concertat, per a la qual cosa tenen el termini màxim de quaranta-cinc dies des de la formalització del concert social per a fer constar aquesta circumstància i modificar, si escau, la seua retolació i publicitat exterior. e) Complir, en tot moment, les condicions tècniques a les quals se subjecta el concert i mantindre els nivells de qualitat en la prestació assistencial. f) Adoptar les mesures adequades per a establir un sistema intern àgil de recepció, seguiment i resolució de les queixes i reclamacions que puguen presentar les persones usuàries. g) Complir i seguir les instruccions i directrius tècniques que formulen els òrgans competents de la Conselleria per al desenvolupament de l'activitat, i garantir l'adequada prestació del servei, així com assistir a les reunions periòdiques que convoque la direcció territorial corresponent. h) Disposar d'un òrgan de participació del centre i mantindre un règim de funcionament amb participació i representació per part de l'entitat, professionals i persones usuàries o els seus representants legals, segons establisca la normativa sectorial i l'article 39 d'aquesta disposició. i) Tindre almenys la meitat del personal d'atenció directa de la plantilla del centre amb una relació contractual de caràcter indefinit. j) Comunicar a la corresponent direcció territorial d'igualtat i polítiques inclusives, amb l'antelació suficient, qualsevol variació de la plantilla del personal adscrit a la prestació del servei, mitjançant un escrit en el qual figure la data d'aquesta variació i les causes que la motiven. Quan la variació supose la incorporació de nou personal, estarà condicionada al fet que aquest complisca els requisits exigits en el concert. Les entitats hauran de remetre a la corresponent direcció territorial d'igualtat i polítiques inclusives una còpia del contracte laboral del personal nou, dins dels deu dies següents a la seua incorporació. k) El centre ha de cobrir amb personal les vacances, les excedències i els permisos o les baixes laborals superiors a 3 dies. l) El centre o l'habitatge tutelat ha de tindre en tot moment una persona que assumisca la responsabilitat davant de qualsevol incidència que s'hi produïsca. Per això, en absència de la directora o coordinadora, l'entitat ha de determinar sempre la persona que assumeix la responsabilitat del centre. m) L'entitat concertada posarà a la disposició de la persona responsable del centre o habitatge un telèfon mòbil de contacte. n) Presentar una memòria semestral de dades quantitatives i una memòria anual amb dades quantitatives i d'activitats, que continga una avaluació quantitativa i de les activitats, d'acord amb les instruccions i els models elaborats per la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives. o) Disposar d'un pla d'emergència i evacuació del centre, segons el que disposa la legislació vigent, amb l'obligació d'implantar-lo així com d'actualitzar-lo i adequar-lo quan siga necessari. p) L'horari del personal professional haurà de disposar-se de manera que possibilite la millor atenció a les dones i els menors que les acompanyen, i compatibilitzar la seua atenció amb els horaris escolars i/o laborals, si és el cas. Per a això, els horaris seran de jornada partida i amb presència els caps de setmana quan siga necessari per a prestar l'atenció integral a les usuàries i menors. q) L'entitat concertada ha de facilitar i promoure l'assistència a cursos de formació específics del personal de la plantilla. Així mateix, el personal ha d'assistir als cursos formatius relacionats amb les funcions que té encomanades que siguen programats per la Direcció General de l'Institut Valencià de les Dones o a través d'aquesta. r) El centre ha de disposar d'equips informàtics amb accés a internet que garantisquen la utilització de l'aplicació informàtica corporativa CENTRES DONA per al seguiment dels expedients de les usuàries, o els elements necessaris per a la gestió de dades. 2. Com a condicions tècniques obligatòries, l'entitat concertant té les obligacions de: a) Subscriure una pòlissa d'assegurances que cobrisca la responsabilitat civil resultant de les accions del seu personal i de les persones usuàries del centre o servei, així com les contingències derivades de lesió o defunció d'aquest personal i persones usuàries en cas d'accident o com a conseqüència de la prestació del servei, amb un mínim de 30.000 euros per defunció i de 60.000 euros per a invalidesa per sinistre, sense que hi haja cap limitació per anualitat de l'assegurança, segons estableix la disposició addicional huitena del Decret 181/2017, de 17 de novembre, del Consell. b) Desenvolupar les actuacions de control i seguiment de les actuacions concertades que s'estipulen en l'article 31 d'aquesta disposició, amb la finalitat de garantir en tot moment la qualitat del servei. c) Adoptar totes les mesures necessàries per a complir amb les obligacions de protecció de dades de les persones usuàries i per a garantir el deure de reserva del seu personal. d) Així mateix, haurà de comunicar immediatament, en el termini màxim de 24 hores, per qualsevol mitjà escrit o telemàtic, qualsevol incidència greu esdevinguda durant l'estada de la persona en el centre. A aquest efecte, l'òrgan competent de l'administració concertant és la secció corresponent de la direcció territorial. 3. Igualment, les entitats estan obligades a complir amb la legislació laboral vigent i les obligacions que comporta el conveni col·lectiu sectorial aplicable. 4. Així mateix, estan obligades a facilitar la funció inspectora per part dels serveis d'inspecció de serveis d'inspecció i a assumir les actuacions de control financer que corresponga a la Intervenció General de la Generalitat.

Observacions

Observacions

La resolució de la convocatòria, que posa fi a la via administrativa, es podrà recórrer potestativament en reposició, o bé s'hi podrà plantejar directament un recurs contenciós administratiu.

Quantia i cobrament

Quantia i cobrament

- El finançament de les places concertades per la Generalitat a què es refereix aquesta convocatòria s'efectuarà d'acord amb els mòduls econòmics (euros/plaça/dia) fixats en la convocatòria per a cada tipus de centre. - El finançament per places no efectivament ocupades, per causa aliena a l'entitat, serà el 80 per 100 de la corresponent al mòdul establit per a la tipologia del centre de què es tracte. A l'efecte de pagament, també s'entendrà que la plaça no està efectivament ocupada en el cas d'absència justificada de la dona o els menors residents en un centre concertat, per un temps superior a 24 hores. - L'abonament del cost del concert s'efectuarà mensualment després de la presentació de la corresponent factura, mitjançant una transferència bancària al compte específic per a concerts socials designada per l'entitat corresponent.

Termini màxim

Termini màxim

La persona titular de la Direcció General de l'Institut Valencià de les Dones, per delegació de la persona titular de la Conselleria, a proposta de la Comissió d'Avaluació, i tenint en compte les disponibilitats pressupostàries existents, resoldrà sobre la concessió o la denegació de concerts socials en un termini màxim de sis mesos després que es publique la convocatòria pública en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Transcorregut el termini establit en l'apartat anterior sense haver-se dictat i publicat la resolució expressa, hauran d'entendre's desestimades les sol·licituds formulades per les entitats participants en el procediment de concertació per silenci administratiu, d'acord amb el que estableix l'article 25 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sense perjudici que subsistisca l'obligació legal de l'Administració de resoldre expressament.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Direcció General de l'Institut Valencià de les Dones i per la Igualtat de Gènere

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

Termini justificació:
des de: 01-02-2024
fins a: 08-02-2024

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Presentar una memòria semestral de dades quantitatives i una memòria anual amb dades quantitatives i d'activitats, que continga una avaluació quantitativa i de les activitats, conforme a les instruccions i models elaborats per la Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Habitatge.

Termini

Termini

s'àmplia el termini fins al 8 de febrer de 2024