Aportació de documentació a un expedient obert de subvencions en matèria de Protecció Civil (EQUIPAMENT o ASSEGURANCES) d'Agència de Seguretat i Emergències -AVSRE- - Sede electronica
Aportació de documentació a un expedient obert de subvencions en matèria de Protecció Civil (EQUIPAMENT o ASSEGURANCES) d'Agència de Seguretat i Emergències -AVSRE-
Organisme: AGÈNCIA VALENCIANA DE SEGURETAT I RESPOSTA A LES EMERGÈNCIES AVSRE
Termini de sol·licitud:
TANCAT
(10-05-2022
–
22-08-2022)
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Aportació de documentació a un expedient obert de subvencions en matèria de Protecció Civil -equipament o Assegurances- tramitat per l'AVSRE i regulat mitjançant el Decret 11/2017, de 30 de juny.
Observacions
Observacions
Sistemes de signatura electrònica admesos i usats en la seu electrònica de GVA
https://sede.gva.es/va/web/sede_electronica/sede_certificados
Inscripció en el Registre de Representants
https://www.accv.es/va/ciutadans/registre-de-representants/
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE, núm. 236, de 02/10/15).
- Esmena: vegeu l'article 68, Llei 39/2015
- Aportació documental:
- Article 28, Llei 39/2015
- Article 53.1.e, Llei 39/2015
- Article 76, Llei 39/2015
- Decret 11/2017, de 30 de juny, del president de la Generalitat, pel qual s'estableixen i aproven les bases reguladores de subvencions destinades al finançament de les despeses d'equipament i les assegurances de voluntaris pertanyents a les agrupacions locals de voluntaris de protecció civil, associacions o entitats col·laboradores en aquesta matèria (DOGV núm. 8140, de 03/10/2017).
- RESOLUCIÓ de 25 de maig de 2018, de la Direcció de l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, per la qual es convoquen les subvencions, per a l'exercici 2018, destinades al finançament de les despeses d'equipament i les assegurances dels voluntaris pertanyents a les agrupacions locals de voluntaris de protecció civil, associacions o entitats col·laboradores en aquesta matèria (DOGV núm. 8307, de 31/05/2018)
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
- Si s'ha rebut un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus), la documentació haurà d'aportar-se en el termini que l'AVSRE estableix, 10 dies.
- Així mateix, si la normativa aplicable a l'expedient d'ajudes o subvencions de què es tracte fixa un termini de presentació (per exemple, per a la justificació de l'ajuda concedida), la documentació haurà d'aportar-se en aquest termini.
- En un altre cas, l'aportació es podrà realitzar en qualsevol moment del procediment anterior al tràmit d'audiència mentre no se li haja requerit i l'expedient no estiga arxivat.
Formularis documentació
1. Si s'ha rebut un requeriment administratiu, s'aportaran els documents que se sol·liciten en aquest.
2. En un altre cas s'aportarà bé la documentació que considere pertinent, o bé la que determine la normativa aplicable a l'expedient obert, segons siga procedent.
Recomanacions respecte a la documentació a aportar:
a) Reunisca tots els documents a presentar i guardelos electrònicament en el seu ordinador, per a posteriorment incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic.
b) Els documents certificats o signats que es presenten telemàticament hauran de tindre format PDF i hauran d'incorporar les signatures digitals de les persones o entitats que els subscriguen. L'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV) ofereix un servei gratuït de signatura de documents PDF.
Acudisca a http://www.accv.es per a més informació sobre aquest tema.
c) En el requeriment rebut, o en l'apartat denominat "Quina documentació s'ha de presentar?" del tràmit de Prop al qual corresponga l'expedient obert de subvencions, apareix com a ajuda el llistat de documents a presentar.
- Si existeix model normalitzat del document a aportar, haurà d'utilitzar-se aquest model (apartat "impresos associats" del tràmit de la Guia Prop).
- Si no existeix model, els documents hauran de ser creats o recaptats per la persona sol·licitant per a poder-los adjuntar mitjançant aquest tràmit telemàtic.
Normativa
Normativa
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
Observacions
Observacions
Els previstos en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
Òrgans resolució
Òrgans resolució
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí