Reconeixement de centres de pràctiques del màster que habilita per a l'exercici de les professions de professor d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i ensenyaments d'idiomes

Codi SIA: 211447
Codi GUC: 14902
Organisme: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Termini de sol·licitud: TANCAT
(01-05-2023
31-05-2023)
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

L'objecte d'aquesta resolució és dictar instruccions sobre el procediment de sol·licitud telemàtica per al reconeixement de centres de pràctiques del Practicum del màster que habilita per a l'exercici de les professions de professor d'educació secundària obligatòria i batxillerat, formació professional i ensenyaments d'idiomes, corresponent al curs 2023-2024.

Observacions

Observacions

Qualsevol centre educatiu que desitge postular-se com a centre de pràctiques, haurà d'acollir-se a les indicacions establides en aquesta Resolució. En cas contrari, no podrà admetre alumnat en pràctiques del màster que habilita per a l’exercici de les professions de professor d’educació secundària obligatòria i batxillerat, formació professional i ensenyaments d'idiomes.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini per a la presentació de sol·licituds començarà el dia 1 de maig de 2023 i finalitzarà el dia 31 d'aquest mateix mes. Conclòs aquest període, se seguirà el procediment selectiu indicat en l'esmentada ordre.

Formularis i documentació

Sol·licitud: Els centres realitzaran la seua sol·licitud a través de la plataforma OVICE mitjançant la següent pàgina web d'accés: 1. Utilitzaran l'usuari i contrasenya d'accés a ITACA, de manera que en incorporar-se a la plataforma les dades del centre es recuperaran automàticament. 2. En la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport que a continuació es precisa, es troba disponible per a la seua consulta la informació de suport per al desenvolupament del procediment: 3. La sol·licitud podrà ser per a un nou reconeixement o per a renovació de l'existent. 4. Si el centre presenta renovació deurà: • Cursar la sol·licitud de renovació. • Introduir en el formulari el professorat participant en la convocatòria on s'indiquen les dades dels tutors, el nombre màxim d'estudiants que cada professor pot tutelar i l'horari (hi haurà una segona fase d'actualització d'aquestes dades, tal com s'indica en el punt 8 d'aquest apartat), desglossat explícitament per les especialitats docents a les quals es fa referència en el Reial decret 1834/2008, de 8 de novembre. • Certificat acreditatiu expedit per la secretaria del centre i amb el vistiplau de la direcció en el cas de centres públics, i certificat de la direcció o titular del centre amb el vistiplau del servei d'inspecció educativa en el cas de centres privats concertats, que els professors presentats compleixen amb els requisits contemplats en l'article 3 de l'Ordre de 30 de setembre de 2009, segons els models disponibles en la pàgina web de formació del professorat de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport 5. Si el centre presenta nova sol·licitud , deurà: • Cursar la sol·licitud de nova incorporació. • Adjuntar un projecte de treball. (El nom de l'arxiu pdf s'indicarà per codi de centre, nom del centre i província). • Introduir en el formulari el professorat participant en la convocatòria on s'indiquen les dades dels tutors, el nombre màxim d'estudiants que cada professor pot tutelar i l'horari (hi haurà una segona fase d'actualització d'aquestes dades, tal com s'indica en el punt 8 d'aquest apartat), desglossat explícitament per les especialitats docents a les quals es fa referència en el Reial decret 1834/2008, de 8 de novembre. • Certificat acreditatiu expedit per la secretaria del centre i amb el vistiplau de la direcció en el cas de centres públics, i certificat de la direcció o titular del centre amb el vistiplau del servei d'inspecció educativa en el cas de centres privats concertats, que els professors presentats compleixen amb els requisits contemplats en l'article 3 de l'Ordre de 30 de setembre de 2009, segons els models disponibles en la pàgina web de formació del professorat de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport • Aprovació del claustre de professors del centre. • Aprovació del consell escolar del centre o consell social en el cas de centres integrats de formació professional. 6. Una vegada introduïda la sol·licitud en l'aplicació telemàtica, el centre haurà d’imprimir el comprovant de l'enviament d’aquesta.

Presentació

Presentació

Telemàtica
Instruccions i convocatòria en la web de Formació del Professorat i sol·licitud per via telemàtica utilitzant la plataforma OVICE en la següent pàgina web: https://oficinavirtual.gva.es/oficina_tactica/?idioma=ca_ES#/inicio

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- Presentació de la sol·licitud telemàtica i documentació corresponent. - Està previst que al mes de setembre de 2023 els centres seleccionats obligatòriament actualitzen o confirmen la informació incorporada a la plataforma OVICE: • Dades dels tutors indicant el nombre màxim d'estudiants que cada professor pot tutelar. • Certificat acreditatiu expedit per la secretaria del centre i amb el vistiplau de la direcció, de que els professors incorporats compleixen amb els requisits previstos en l'article 3 de l'Orde de 30 de setembre del 2009 segons el model disponible a la web.

òrgans de tramitació

òrgans de tramitació

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Efecte silenci

Efecte silenci

Desestimatori

Recurs que procedeix contra la resolució

Recurs que procedeix contra la resolució

Alçada

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

No