PREMIS DIVERSES I RESPONSABLES (EBCPRE) - Premis a les bones pràctiques en la gestió de la diversitat i la responsabilitat social en les petites i mitjanes empreses (pimes) a la Comunitat Valenciana. Primera convocatòria, edició 2022. Economia.

Codi SIA: 2906271
Codi GUC: 22916
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud: TANCAT
(24-12-2022
23-02-2023)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Presentar la sol·licitud de participació en la convocatòria anual dels premis a les bones pràctiques en la gestió de la diversitat i la responsabilitat social en les petites i mitjanes empreses (pimes) a la Comunitat Valenciana, denominats "PREMIS DIVERSES I RESPONSABLES" (expedient EBCPRE), que tenen per objecte distingir les bones pràctiques realitzades en el territori de la Comunitat Valenciana per les pimes amb domicili social i àmbit d'actuació en aquest territori, que tinguen relació amb la gestió de la diversitat i la responsabilitat social, en els termes que preveuen les bases reguladores per a l'atorgament d'aquests premis (aprovades per l'Ordre 15/2022, de 16 de desembre) i la corresponent convocatòria d'aquests premis (en 2022, també aprovada per l'Ordre 15/2022). * Accions susceptibles de ser premiades (de conformitat amb l'article 5 de l'Ordre 15/2022, de bases reguladores): Pot resultar premiada qualsevol acció o bona pràctica de comunicació, producte o servei o de gestió de personal realitzada a la Comunitat Valenciana encaminada a promoure la gestió de la diversitat i la responsabilitat social en les petites i mitjanes empreses (pimes), d'acord amb els aspectes que recull el títol III de la Llei 18/2018, de 13 de juliol, de la Generalitat, per al foment de la responsabilitat social a la Comunitat Valenciana, i que puga tindre un impacte positiu en algun dels col·lectius de la diversitat que estableix l'article 6 de la referida Ordre i la condició quarta de la convocatòria, que són: a) Persones LGBTI. b) Persones migrants i refugiades. c) Persones d'ètnia gitana. d) Persones amb discapacitat o diversitat funcional. Tindran consideració especial accions o bones pràctiques destinades a la consecució de la diversitat i la responsabilitat social en àmbits com poden ser, per exemple, i sense ser exclusius, els següents: a) Establiment d'un bon govern corporatiu, funcionament intern d'integritat, competència lleial, respecte, protecció i defensa del medi ambient i dels drets humans. b) Cooperació internacional al desenvolupament. c) Conciliació de la vida personal i la vida laboral a través de la flexibilització horària i considerant la situació sociofamiliar, amb especial atenció a la corresponsabilitat en la criança i educació dels fills i filles. d) Motivació del personal ocupat, reforçant totes les pràctiques que puguen portar proporcionar més satisfacció en el lloc de treball. No només econòmicament, sinó també les que contribuïsquen a l'autorealització i el reconeixement dels empleats. e) Foment de l'esperit emprenedor del personal, per a la qual cosa es potenciarà la seua creativitat i capacitats. f) Establiment de les bases per a un ambient laboral on prevalga la confiança i la comunicació, en el qual les persones ocupades aporten les seues idees i propostes per al millor desenvolupament de l'activitat. g) Cura de la salut del personal posant èmfasi en l'ergonomia i els hàbits saludables en el treball (descansos, cuidar la salut visual, evitar l'estrés, entre altres). h) Foment de l'equitat, la companyonia i la transparència. i) Formació contínua del personal ocupat i facilitar el reciclatge professional.

Observacions

Observacions

1) Els DUBTES o CONSULTES relacionades amb el CONTINGUT d'aquest tràmit s'han d'enviar a la següent adreça de correu electrònic: dgeconomia@gva.es 2) Incidències INFORMÀTIQUES (només errors o problemes de caràcter informàtic) - Disposeu d'una llista de preguntes freqüents sobre tramitació telemàtica en la Generalitat Valenciana en: https://sede.gva.es/va/preguntes-frequents - Si malgrat això continueu necessitant ajuda informàtica, podeu enviar el vostre dubte, problema o consulta: . Bé omplint el FORMULARI DE PROBLEMES TÈCNICS (vegeu l'enllaç directe disponible en l'apartat "Enllaços" d'aquest tràmit). . O bé enviant un correu electrònic a l'adreça generalitat_en_red@gva.es * IMPORTANT: es tracta d'un formulari i un correu exclusivament per a atendre incidències informàtiques, no per a una altra mena de qüestions o problemes. En el formulari de problemes tècnics o en el correu electrònic que envie a l'adreça esmentada s'han d'indicar, entre altres dades: raó social, NIF, usuari/ària (nom, cognoms, DNI, correu electrònic i telèfon de contacte) amb què es connecta a l'aplicació, captura de la pantalla on s'ha produït l'error, així com una descripció el més detallada possible del problema informàtic que s'haja produït.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

A) PARTICIPANTS Poden participar en la convocatòria d'aquests premis les petites i mitjanes empreses (PIMES) que complisquen els requisits següents: 1. Tindre la condició de PIMES segons la definició de PIME que recull l'annex I del Reglament (UE) núm. 651/2014, de la Comissió Europea, de 17 de juny de 2014, pel qual es declaren determinades categories d'ajudes compatibles amb el mercat interior en aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de funcionament de la Unió Europea. 2. Estar legalment constituïdes a la data de publicació de la corresponent convocatòria. 3. Tindre el seu domicili social a la Comunitat Valenciana. 4. Tindre com a àmbit d'actuació territorial el de la Comunitat Valenciana, sense perjudici de les seues operacions en altres àmbits. 5. Haver realitzat, durant els dos anys anteriors a la data de publicació de la corresponent convocatòria dels premis, bones pràctiques segons el que estableix l'article 5 de l'Ordre de bases reguladores. B) EN CAP CAS podran obtindre la condició de beneficiàries: 1. Les empreses participades o pertanyents al sector públic. 2. Les empreses en les quals concórrega alguna de les prohibicions que estableix l'article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. 3. Les empreses que, en els dos anys immediatament anteriors a la data de publicació de la convocatòria, hagen sigut sancionades a conseqüència d'infraccions tipificades en l'RD legislatiu 5/2000, de 4 d'agost, pel qual s'aprova el text refós de la Llei d'infraccions i sancions de l'ordre social, la infracció haja sigut qualificada de greu o molt greu i la resolució administrativa sancionadora haja adquirit fermesa. 4. Les pimes que hagen resultat premiades en la convocatòria immediatament anterior d'aquests premis. C) És incompatible formar part del jurat amb la participació en la convocatòria corresponent. A aquest efecte, s'entén com a tal la pertinença o vinculació a qualsevol de les empreses sol·licitants a través d'una relació laboral o de servei, de facultats representatives o de potestats decisòries en el si d'aquestes. D) Per a fer tràmits PER VIA TELEMÀTICA davant de l'Administració de la Generalitat Valenciana actuant en representació d'una altra persona (física o jurídica) sense utilitzar un certificat electrònic de representant, la persona representada ha d'inscriure prèviament aquesta representació en el REGISTRE DE REPRESENTANTS de l'ACCV, o bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D'APODERAMENTS de l'Administració general de l'ESTAT, la informació del qual està disponible en l'apartat "Enllaços" d'aquest tràmit.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini de presentació de sol·licituds serà DES DEL dia 24 DE DESEMBRE DE 2022 FINS AL dia 23 DE FEBRER DE 2023, els dos inclosos. L'incompliment d'aquest termini donarà lloc a la inadmissió de la sol·licitud. (La primera convocatòria, edició 2022, d'aquests premis i el seu extracte s'han publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana - DOGV núm. 9496, de 23/12/2022).

Formularis documentació

1. SOL·LICITUD de participació, segons model normalitzat de sol·licitud general de subvenció en FORMULARI WEB, disponible en el tràmit TELEMÀTIC. * IMPORTANT: a) Tant el formulari web de sol·licitud del tràmit telemàtic com la resta dels documents que cal annexar a aquest tràmit s'han de signar electrònicament. b) Per a la presentació telemàtica de la sol·licitud i la resta de documentació requerida, cal ajustar-se al que preveu sobre aquest tema l'ordre de bases reguladores i la convocatòria d'aquests premis, i també en l'apartat d'aquest tràmit denominat "Sol·licitud > Forma presentació". c) Cada empresa pot presentar com a màxim DUES SOL·LICITUDS, cada una relativa a una modalitat concreta dins d'una de les categories d'aquests premis. En el cas que una mateixa empresa presente més de dues sol·licituds, només es valoraran les dues presentades en últim lloc. d) El formulari web de sol·licitud general de subvenció del tràmit telemàtic inclou: - Les autoritzacions indicades en la lletra d de l'article 12.3 de l'Ordre de bases reguladores. - Les declaracions responsables indicades en les lletres e i f de l'article 12.3 de l'Ordre de bases reguladores. - La comunicació d'altres ajudes sol·licitades o rebudes per a les accions objecte d'aquests premis, segons l'article 22 de l'Ordre de bases reguladores. - Les dades de DOMICILIACIÓ BANCÀRIA: . En tot cas, cal indicar en l'apartat Dades bancàries del formulari web les dades del compte bancari en el qual, si resulta beneficiària, l'empresa sol·licitant vol que es realitze el pagament de l'import del premi. . I, a més, ha de realitzar-se el tràmit telemàtic d'aquesta guia Prop denominat "PROPER: procediment per a tramitar les altes, modificacions i baixes de les domiciliacions bancàries (domiciliació bancària). Tràmit automatitzat". (Vegeu l'enllaç directe en l'apartat "Enllaços", en el cas que no s'hagen presentat les dades de domiciliació bancària amb anterioritat davant de la Generalitat Valenciana o, si amb posterioritat, aquestes dades han experimentat qualsevol variació. 2. DOCUMENTACIÓ que s'ha de presentar juntament amb la sol·licitud (és a dir, que s'ha d'annexar en el pas "Documentar" del tràmit telemàtic): a) ANNEX a la sol·licitud general de subvenció (segons el model normalitzat ANPREBON, disponible en el tràmit telemàtic, que figura també com a imprés associat a aquest tràmit), degudament omplit i signat electrònicament. Entre altres qüestions, aquest annex ha d'incloure: - La categoria i modalitat de premi a les quals s'opta. - Les autoritzacions que estableixen els apartats 2 i 3 de l'article 19 de l'Ordre de bases reguladores. - L'autorització indicada en la lletra a de l'article 12.3 de l'Ordre de bases reguladores. - Les declaracions responsables indicades en les lletres g, h, i, j, k, n i o de l'article 12.3 de l'Ordre de bases reguladores. b) FITXA DE CANDIDATURA (segons el model normalitzat FIPREBON, disponible en el tràmit telemàtic, que figura també com a imprés associat a aquest tràmit), degudament omplida i signada electrònicament, que, entre altres qüestions, inclou la declaració responsable indicada en l'article 12.3.p i la informació relativa als criteris de valoració que preveu la lletra e de l'article 9.2, els dos de l'Ordre de bases reguladores. c) Declaració responsable sobre el compliment dels requisits relatius a la condició de PIME (segons model normalitzat DECPYME, disponible en el tràmit telemàtic, que figura també com a imprés associat a aquest tràmit). d) MEMÒRIA explicativa de la bona pràctica per la qual s'opta al premi, en què s'acredite la seua coherència amb l'activitat de l'empresa. Per a això, en la memòria s'ha d'explicitar, a més d'aquesta bona pràctica i el col·lectiu de la diversitat sobre el qual aquesta impacte, la política de l'empresa en la resta de categories i modalitats. Aquesta memòria s'ha de signar electrònicament abans d'annexar-la en el pas "Documentar" del tràmit telemàtic i s'ha de confeccionar amb les següents característiques i estructura, de conformitat amb el que preveu la condició huitena de la convocatòria d'aquests premis: * CARACTERÍSTIQUES: - Extensió màxima: 15 pàgines - Format: lletra arial, grandària 11 punts; interlineat entre 1,15 i 1,5 - Tipus d'arxiu: format pdf - Pes màxim de l'arxiu: 2 gb * ESTRUCTURA: - Pàgina 1: portada (ha d'incloure un títol descriptiu de la bona pràctica) - Pàgina 2: índex Pàgina 3: - - Identificació de l'empresa: raó social, NIF, CNAE, domicili social i nombre de persones treballadores. - - Breu descripció de l'activitat principal de l'empresa. - - Categoria i modalitat de premi al qual opta. - - Any d'implementació de la bona pràctica. - Pàgina 4: descripció de la qualitat de les accions que conformen la bona pràctica. - Pàgina 5: descripció de l'originalitat de les accions que conformen la bona pràctica. - Pàgina 6: descripció de l'impacte de les accions que conformen la bona pràctica. - Pàgina 7: descripció de la coherència de les accions que conformen la bona pràctica amb l'activitat de l'empresa. - Pàgina 8: Informació complementària que l'empresa estime convenient aportar sobre la bona pràctica presentada. - Pàgina 9: política de l'empresa en la resta de categories i modalitats de premis als quals no s'opta. - Pàgina 10: descripció detallada de les mesures concretes de corresponsabilitat i conciliació que s'estableixen en la lletra e.1 de la condició desena de la convocatòria. - Pàgina 11: llista de les persones treballadores en plantilla que complisquen els requisits indicats en la lletra e.2 de la condició desena de la convocatòria, en què es detalle: - - Data d'inici de la relació laboral. - - Col·lectiu de procedència (d'entre els indicats en la lletra e.2 de l'apartat 2, de l'article 9 de l'Ordre de bases reguladores). - - Breu descripció del seu procés d'integració en l'empresa. - Pàgines 12 a 15: justificació de l'execució de les accions que conformen la bona pràctica mitjançant fotografies, documents, testimonis, enllaços externs o altres que l'empresa estime oportuns. e) Si, en el formulari web de sol·licitud de subvenció NO s'ha AUTORITZAT la conselleria competent en matèria d'economia sostenible perquè obtinga de manera directa, a través de certificats telemàtics, l'acreditació del compliment de les seues obligacions tributàries (Estat i Generalitat Valenciana), O s'ha OPOSAT a aquesta obtenció respecte al compliment de les seues obligacions davant de la Seguretat Social, s'han de presentar llavors certificacions les següents: - De l'Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT), el certificat que acredite que l'empresa sol·licitant es troba al corrent de les seues obligacions tributàries. - De l'Agència Tributària Valenciana (ATV), el certificat acreditatiu que l'empresa sol·licitant no té deutes de naturalesa tributària amb la Generalitat. - De la Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS), el certificat acreditatiu del fet que l'empresa sol·licitant es troba al corrent en el compliment de les seues obligacions amb la Seguretat Social. Els certificats expedits per les administracions tributàries i per la Seguretat Social tindran una validesa de sis mesos des de la data en què s'expedisquen, d'acord amb el que estableix l'article 23.3 del Reial decret 887/2006, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei general de subvencions. f) Si en l'annex a la sol·licitud ANPREBON NO s'ha AUTORITZAT la conselleria competent en matèria d'economia sostenible perquè obtinga de manera directa, a través de certificats telemàtics, l'acreditació de les dades d'identificació fiscal (NIF) i de les dades del DOMICILI FISCAL de l'empresa sol·licitant, aleshores s'han de presentar els documents acreditatius d'aquestes dades expedides per l'Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT). 3. Si de la comprovació efectuada per la Conselleria resultara alguna discordança amb les dades facilitades, l'òrgan instructor del procediment estarà facultat per a realitzar les actuacions procedents per a aclarir-la.

Presentació

Presentació

Telemàtica
1. La PRESENTACIÓ de la sol·licitud i de tota la documentació annexa requerida per a optar a aquests premis NOMÉS pot realitzar-se MITJANÇANT EL TRÀMIT TELEMÀTIC d'aquest tràmit. 2. Per a aquesta presentació telemàtica, la persona sol·licitant (física o jurídica) ha de disposar d'un sistema de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la «Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació». Entre aquests sistemes, s'admeten el DNIe (DNI electrònic), els certificats emesos per la FNMT i per l'ACCV, el sistema Clave-signatura de l'Estat (únicament per a les persones físiques) i, en general, tots els acceptats per la Plataforma @firma Més informació en: https://sede.gva.es/va/sistemes-d-identificacio-i-signatura-acceptat 3. Per a fer tràmits PER VIA TELEMÀTICA davant de l'Administració de la Generalitat Valenciana actuant en representació d'una altra persona (física o jurídica) sense utilitzar un certificat electrònic de representant, la persona representada ha d'inscriure prèviament aquesta representació en el REGISTRE DE REPRESENTANTS de l'ACCV, o bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D'APODERAMENTS de l'Administració general de l'ESTAT, la informació dels quals està disponible en l'apartat "Enllaços" d'aquest tràmit. Sense aquesta inscripció prèvia, a més de no quedar acreditada la seua representació, no es rebrà res en la Carpeta Ciutadana de la persona presentadora. 4. Fent clic en SOL·LICITUD PRESENTACIÓ AUTENTICADA (en color roig més a baix i també a l'inici d'aquest tràmit), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar i signar el formulari web de sol·licitud general de subvenció, annexar la documentació emplenada i signada digitalment que haja d'aportar i realitzar la presentació telemàtica de tot això, obtenint el corresponent justificant de registre, que posteriorment estarà també disponible, al costat del número d'expedient obert, en la seua Carpeta Ciutadana (vegeu apartat "Enllaços"). Hi ha unes INSTRUCCIONS per a ajudar en aquesta tramitació telemàtica en la pàgina web de la Conselleria (vegeu l'apartat "Enllaços". 5. Respecte dels DOCUMENTS A ANNEXAR: - És recomanable que, en primer lloc, reuniu tots els documents que heu de presentar, els ompliu, els signeu i els guardeu electrònicament en el vostre ordinador o dispositiu, de manera que, posteriorment, pugueu incorporar-los en el Pas DOCUMENTAR del tràmit telemàtic. - IMPORTANT: tots els documents han d'incorporar les signatures digitals de la/les persona/ones o entitat/s que els subscriguen. - En aquest tràmit de la Guia Prop: * En l'apartat denominat "Sol·licitud > Documentació" apareix el llistat de documents a presentar. * I en el seu subapartat "Impresos Associats" (a més d'en el propi tràmit telemàtic) existeixen models normalitzats que es poden omplir d'alguns d'aquests documents. Si hi ha un model normalitzat, el document s'ha de presentar en aquest i, si no n'hi ha, ha de ser creat o recaptat per la persona sol·licitant per a poder-lo adjuntar a la seua sol·licitud telemàtica. - En el tràmit telemàtic, s'indica la grandària màxima permesa dels documents que cal annexar i els formats o les extensions que poden tindre (pdf, doc, odt, xls, ods, zip, etc.). Comproveu-los abans d'annexar els documents. 6. Disposeu de MÉS INFORMACIÓ sobre la tramitació telemàtica en: https://sede.gva.es/va/preguntes-frequents Si continueu necessitant ajuda, notifique-ho a: - Per a consultes sobre el contingut del tràmit: dgeconomia@gva.es - Per a incidències informàtiques: FORMULARI DE PROBLEMES TÈCNICS o correu a generalitat_en_red@gva.es

Procés de tramitació

Procés de tramitació

1. PRESENTACIÓ de la sol·licitud i de tota la documentació requerida per a la participació en aquests premis OBLIGATÒRIA I EXCLUSIVAMENT de MANERA TELEMÀTICA, a través del tràmit telemàtic dissenyat per a fer-ho (accessible des d'aquest tràmit de la Guia Prop), i en el termini establit en la corresponent convocatòria. * IMPORTANT: - La presentació de la sol·licitud de participació en els premis suposa l'acceptació expressa i la subjecció per part de les empreses sol·licitants a les condicions que conté l'ordre de bases reguladores i la convocatòria corresponent, així com a la decisió del jurat i la intervenció en l'acte públic d'atorgament dels premis, en cas que siga una de les candidatures seleccionades. - Cal recordar que cada empresa pot presentar com a màxim DUES SOL·LICITUDS, cada una relativa a una modalitat concreta dins d'una de les categories d'aquests premis. En el cas que una mateixa empresa presente més de dues sol·licituds, només es valoraran les dues presentades en últim lloc. - L'incompliment del termini de presentació de sol·licituds establit en la corresponent convocatòria donarà lloc a la inadmissió de la sol·licitud. 2. EL PROCEDIMENT per a la concessió d'aquests premis: - Es tramitarà amb subjecció al règim de concurrència competitiva. - S'iniciarà d'ofici mitjançant una convocatòria pública aprovada per resolució* dictada per la persona titular de la conselleria competent en matèria d'economia sostenible i publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (d'ara en avant, DOGV). * Nota: excepcionalment, la primera convocatòria, edició 2022, d'aquests premis s'ha convocat mitjançant l'Ordre 15/2022, de 16 de desembre, per la qual s'aproven les seues bases reguladores (vegeu l'annex d'aquesta Ordre). - L'ordenació i instrucció del procediment corresponen a la direcció general competent en matèria d'economia sostenible, que, en qualsevol moment del procediment, acordarà d'ofici totes les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s'ha de dictar la resolució de concessió dels premis. 3. ESMENA - Si les sol·licituds de participació no s'ajusten als requisits exigits en les bases reguladores i en la convocatòria, es requerirà l'empresa interessada, de conformitat amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, perquè en el termini de 10 dies esmene la falta o presente els documents preceptius, amb la indicació que, si així no ho fa, es considerarà que ha desistit de la seua petició, prèvia resolució que s'haurà de dictar en els termes que preveu l'article 21 de l'esmentada Llei 39/2015. - L'esmena s'ha de fer utilitzant el tràmit telemàtic de la Guia PROP denominat "Aportació de documentació a un expedient obert d'AJUDES de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball" (vegeu l'enllaç directe en l'apartat "Enllaços"). 4. JURAT - L'òrgan encarregat de valorar les candidatures presentades als premis serà un jurat, compost d'acord amb els articles 7.3 i 14 de l'Ordre de bases reguladores, i la condició setena de la convocatòria, que es constituirà en el termini màxim d'un mes a partir de l'endemà de la finalització del termini de presentació de sol·licituds. - Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i, si és el cas, realitzades les esmenes oportunes, el jurat les examinarà tenint en consideració la documentació presentada i els seus coneixements per a avaluar-les, i les valorarà d'acord amb els criteris que estableix l'article 9 de l'Ordre de bases reguladores i les condiciones desena i onzena de la convocatòria. - Realitzat aquest examen i la valoració, el jurat elevarà a l'òrgan instructor del procediment un INFORME D'AVALUACIÓ de les sol·licituds I una PROPOSTA MOTIVADA DE CONCESSIÓ dels premis en cada una de les categories i modalitats establides, que serà vinculant per a aquest òrgan. La proposta de concessió haurà de contindre la llista de les empreses sol·licitants que compleixen els requisits exigits, amb la indicació de l'ordre de prelació que els haja correspost en aplicació dels criteris fixats en els esmentats article 9 i condicions desena i onzena, i farà constar la quantia del premi o els premis proposada per a cada una d'aquestes. - El jurat també podrà proposar deixar deserta alguna de les categories i modalitats quan es consideren insuficients els mèrits de les empreses sol·licitants, així com, si és el cas, els esments especials sense dotació econòmica que estime convenient. - Per al millor compliment de la seua missió i prèviament a la seua proposta de concessió dels premis, el jurat: . Podrà sol·licitar i obtindre l'assessorament d'especialistes o persones expertes en les matèries en què ho estime necessari o convenient, els quals es limitaran a prestar la seua col·laboració en l'àmbit de les seues respectives especialitats. . I tindrà potestat per a sol·licitar a les empreses candidates, a través de l'òrgan instructor, totes les dades, documentació o comprovacions que estime convenients per a considerar provades les accions implementades. Les empreses col·laboraran en aquest procediment de justificació i control i, en cas que no ho facen, el jurat podrà rebutjar la seua candidatura. 5. PROPOSTA DE RESOLUCIÓ - L'òrgan instructor formularà la PROPOSTA DE RESOLUCIÓ DEFINITIVA de concessió, que elevarà a la persona competent per a resoldre el procediment, segons el que disposa l'article 15 de l'Ordre de bases reguladores i la condició dotzena de la convocatòria. - Amb caràcter previ a la resolució del procediment de concessió, l'òrgan instructor emetrà un informe en el qual conste que, de la informació que té en el seu poder, es desprén que les persones beneficiàries compleixen tots els requisits necessaris per a accedir als premis. 6. RESOLUCIÓ - S'ha delegat en la persona titular de la Direcció General competent en matèria d'economia sostenible la competència per a resoldre les sol·licituds presentades a aquests premis, que, en conseqüència, serà qui dicte la resolució sobre l'adjudicació dels premis convocats. - La resolució per la qual es concedisquen o deneguen els premis: a) Es dictarà en el termini MÀXIM de SIS MESOS, comptats des de la data de publicació de la convocatòria dels premis en el DOGV. Transcorregut el termini assenyalat sense que s'haja produït la resolució expressa, s'entendrà que les sol·licituds han sigut desestimades, als efectes que preveu l'article 25 de la Llei 39/2015, sense perjudici que el venciment del termini màxim establit sense que s'haja dictat resolució expressa no eximirà l'Administració del compliment de l'obligació legal de resoldre. b) Serà objecte de publicació en el DOGV (de conformitat amb l'article 45.1.b de la Llei 39/2015) i de difusió en la pàgina web de la conselleria competent en matèria d'economia sostenible, sense perjudici de l'ús d'altres mitjans que puga establir l'òrgan competent per a resoldre. La publicació d'aquesta resolució en el DOGV servirà de notificació a les empreses sol·licitants, tant premiades com no premiades. - Supòsits de modificació de la resolució (minoració, revocació o reintegrament): la modificació o alteració de les condicions que s'han tingut en compte per a la concessió dels premis podrà donar lloc a la modificació de la resolució de concessió i, si és el cas, a la pèrdua del dret al cobrament total o parcial d'aquests, en els termes que preveuen els articles 15.4 i 21 de l'Ordre de bases reguladores i la condició quinzena de la convocatòria. 7. JUSTIFICACIÓ I PAGAMENT DELS PREMIS CONCEDITS - El pagament de la totalitat de l'import del premi en cada categoria i modalitat es farà una vegada dictada i publicada en el DOGV la resolució de concessió dels premis convocats. - En compliment del que estableix l'article 165.2.i de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, la resolució de concessió del premi implicarà la justificació del compliment de la finalitat per a la qual es va concedir i serà prèvia al seu atorgament. 8. ACTE PÚBLIC D'ATORGAMENT DELS PREMIS L'entrega dels premis concedits podrà efectuar-se en un acte públic convocat a aquest efecte, al qual es dotarà de la difusió i publicitat adequada en la pàgina web de la conselleria competent en matèria d'economia sostenible, sense perjudici de l'ús d'altres mitjans per a la seua difusió i coneixement que puga establir l'òrgan competent per a resoldre.

Criteris de valoració

Criteris de valoració

Vegeu el que disposa l'article 9 de l'Ordre de bases reguladores i les condiciones desena i onzena de la convocatòria.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Obligacions

Obligacions

Les empreses participants han de complir amb les diferents obligacions estipulades en l'Ordre de bases reguladores per a l'atorgament d'aquests premis i la corresponent convocatòria, en què destaquen especialment: - Les que preveu l'article 12 de l'Ordre de bases reguladores i la condició novena de la convocatòria. - Les que estableix en matèria de propietat de la documentació presentada i publicitat en l'article 19 de l'Ordre de bases reguladores i la condició dihuitena de la convocatòria. - Les de transparència de l'article 23 de l'Ordre de bases reguladores i la condició vintena de la convocatòria. - I les assenyalades en matèria de protecció de dades de caràcter personal i verificació de dades en els articles 17 i 18 de l'Ordre de bases reguladores i les condicions vint-i-unena i vint-i-dosena de la convocatòria.

Observacions

Observacions

La resolució posarà fi a la via administrativa i podrà ser recorreguda potestativament en reposició davant del mateix òrgan que l'haja dictada, o bé ser impugnada directament davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, segons el que preveuen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 10, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Quantia i cobrament

Quantia i cobrament

A) PREMIS 1. Els premis consisteixen en el lliurament d'un DIPLOMA acreditatiu del reconeixement rebut, tant en format físic com digital, I de la DOTACIÓ ECONÒMICA establida en la corresponent convocatòria, d'acord amb el crèdit disponible en el pertinent exercici pressupostari. 2. Les CATEGORIES de premis són les següents: a) Bona pràctica de comunicació, producte o servei. b) Bona pràctica de gestió de personal. Cadascuna d'eixes categories té les següents MODALITATS en relació amb el col·lectiu de la diversitat sobre el qual impacte la bona pràctica: a) Persones LGBTI. b) Persones migrants i refugiades. c) Persones d'ètnia gitana. d) Persones amb discapacitat o diversitat funcional. 3. S'atorgarà un premi per cada modalitat de cada categoria, sumant un total de 8 premis. 4. Conforme a l'article 10 de l'Ordre de bases reguladores i la condició quarta de la convocatòria, la QUANTIA inicial de cadascun dels premis és de 4.375 EUROS. 5. Si en alguna de les categories o modalitats es declarara desert el premi, a proposta del jurat el crèdit no adjudicat podrà incrementar proporcionalment la quantia dels premis corresponents a la resta de modalitats i categories, amb el límit màxim, per a cada premi, de 6.000 euros. 6. Es podran concedir esments especials, sense dotació econòmica, si la qualitat de les iniciatives presentades i no premiades ho meresqueren, a consideració de l'òrgan de valoració. B) COMPATIBILITAT AMB ALTRES PREMIS I AJUDES Vegeu l'indicat sobre aquest tema en l'article 22 de l'Ordre de bases reguladores i la condició dinovena de la convocatòria.

Termini màxim

Termini màxim

La resolució per la qual es concedisquen o deneguen els premis es dictarà en el termini MÀXIM de SIS MESOS, comptats des de la data de publicació de la convocatòria dels premis en el DOGV. Transcorregut el termini assenyalat sense que s'haja produït la resolució expressa, s'entendrà que les sol·licituds han sigut desestimades, als efectes que preveu l'article 25 de la Llei 39/2015, sense perjudici que el venciment del termini màxim establit sense que s'haja dictat resolució expressa no eximirà l'Administració del compliment de l'obligació legal de resoldre.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Per delegació (article 17.4 de l'ordre de bases reguladores i condició catorzena de la convocatòria).

Efecte silenci

Efecte silenci

Desestimatori

Recurs que procedeix contra la resolució

Recurs que procedeix contra la resolució

Potestatiu de reposició

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

Sancions

Sancions

Les beneficiàries d'aquests premis (com a beneficiàries de subvencions) estaran sotmeses a les responsabilitats i règim sancionador que en aquesta matèria estableixen la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions.